Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Tina
trouwjurk voor 300EURO
Hallo,ik ben op zoek naar een jurk voor ongeveer 300euro. Het mag kitcherig zijn, liefst zelfs, en moet uiteraard niet van een bepaald merk zijn. Afstand is ook geen probleem. Mijn zus heeft er in Parijs bij de Pakistaan gezien voor minder dan 100eur...
Andere Reacties: 13 17-12-2008 19:55:58

lies
dj tom demyttenaere van h-z
hallo hallo, kent iemand dj tom demyttenaere? heeft hij een goede reputatie hier op het net? groetjes,
Andere Reacties: 2 17-12-2008 18:48:05

vanessa
bruidskindjes (communiekledij, wanneer?)
enig idee wanneer de communiekleertjes in de winkels te vinden zijn?had graag tijdens de kerstvakantie al eens ergens gaan rondkijken, maar weet niet of er al iets zal te vinden zijn voor de communies
Andere Reacties: 4 17-12-2008 14:46:45

Kim
Vervoer
Hoi iedereen. Heeft er iemand misschien ervaring met westlimousine of nightlifelimo's? Groetjes Kim 01/08/2009
Andere Reacties: 3 17-12-2008 11:54:35

Wendy
Teksten misboekje
Hallo iedereen,kan iemand mij het tekstje doormailen die normaal gezien voor komt in de eerste lezing?Betreft oud koppeltje samen op wandel.Ik heb het ergens gelezen en kan het maar niet meer terug vinden :-(Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 17-12-2008 11:41:24

Lien
Bruidsschoenen
Nu ik mijn kleedje gevonden heb, begin ik stillekesaan uit te kijken naar bijpassende schoenen. Ik ging dus vorige week opnieuw naar dezelfde winkel om de schoenen te bekijken en eventueel een stukje stof mee naar huis te nemen.Het is een stukje stof...
Andere Reacties: 5 17-12-2008 9:40:50

kelly
wat vinden jullie van die kleedje voor me dochter.
http://www.chiqie.nl/Webwinkel/Bruidsmeisjesjurk/Bruidsmeisjesjurk-Jordan/Detailed-product-flyer.htmlik heb op bovenstaande websiteadres het volgende kleedje gevonden. graag zou ik eens jullie mening willen weten. En is ivoor een mooie kleur voor een...
Andere Reacties: 9 16-12-2008 22:39:07

Stefanie
Droogkuis Oost-Vlaanderen gezocht
Ik zoek een luxe droogkuis regio Meetjesland (of Gent) voor mijn trouwjurk en het kostuum van mijn man. Mijn jurk heeft pareltjes en ik wil ze graag onbeschadigd terug. Kent iemand een goed adresje (uit ervaring) en de prijzen van een luxe droogkuis?...
Andere Reacties: 4 16-12-2008 21:41:25

daisy
Halse bruidjes
hallo Halse bruidjes,waar gaan jullie gaan of zijn jullie geweest voor alles voor jullie trouw?bij ons is volgende al gedaan:trouwkleed: aalstzaal: hof ter nering Beerselfotograaf:via vrienden voor vriendenprijs, kost toch nog 1000euro ipv 1300vervoe...
Andere Reacties: 14 16-12-2008 19:07:26

daisy
halse bruidjes
Andere Reacties: 0 16-12-2008 18:54:57

liesbeth
vind geen uitnodigingen
hallo,Het wordt voor ons stilaan tijd om de uitnodigingen te kiezen. Ik heb al enkele voorbeeldboeken gezien maar er is niet echt iets waarvan ik vnd dat het eruit springt.Ik zou graag iets moderns hebben, zonder al te veel tralala...Is er ieand die ...
Andere Reacties: 9 16-12-2008 18:04:16

Nella
bloemen en uitnodigingen
Goeiemiddag,Heeft iemand ervaring met bloemiste Bernadette Dewitte uit Desselgem en in welke prijscategorie valt ze?Heeft er ook iemand ervaring met drukkerij Pressclusief uit lendelede?groetjesNella
Andere Reacties: 0 16-12-2008 13:48:15

Sofie
Vragen getuigen - geen vacature!!
Ladies,Op kerst komen mijn broer en zus en mijn verloofde zijn 2 zussen, zij zijn onze getuigen (2 vr de kerk en 2 vr de wet).We willen hen op 'n leuke manier als getuigen vragen, het idee van 'n vacature ken ik al..Maar het liefste wil ik iets origi...
Andere Reacties: 9 16-12-2008 13:18:01

Saskia
witte duiven
Hoi,voor mijn huwelijk had ik graag witte duiven laten vliegen na het kerkelijk huwelijk. Alleen, waar vindt je zo'n witte duiven en hoeveel kost dat?Ik ben van Beveren-Waas, dus misschien is het handig iemand te vinden uit Oost-Vlaanderen of Antwerp...
Andere Reacties: 4 16-12-2008 12:45:21

Saskia
2 getuiges voor de bruid, mogelijk?
Hallo,ik trouw voor de wet en de kerk. Ik heb voor mezelf twee getuiges. Namelijk mijn moeder en mijn beste vriendin. Nu lees ik hier net ergens dat er voor de wet maar 1 getuige mag zijn...Hoe zit dat in de kerk? Mogen er daar wel twee zijn? Heb nam...
Andere Reacties: 4 16-12-2008 12:41:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...