Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Maria
welke vlekkenspray voor trouwjurk ?
Ik las hier al meermaals dat jullie een vlekkenspray mee in je "noodkit" steken, in geval je zou morsen op de trouwjurk. Welke spray hebben jullie gebruikt ? Ervaringen zijn welkom !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-9-2010 11:37:56

lindsay
bruidsjurk
hoi hoi,   ik heb een bruidsjurk van rembo styling collectie 2010 gekozen, groot was mijn verassing toen ik mijn droomjurk zag staan in de nieuwe collectie. met schrik in het hart naar de winkel gebeld, ik mag zeker de andere gaan passen en w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-9-2010 20:14:46

wendy
Trouwkleed LR te koop....
Hallo Bruidjes ,   Vermits mijn droomhuwelijk op Curacao er op zit en mijn avondfeest hier in Belgie ook verkoop ik mijn trouwkleed met toch een beetje spijt in het hart Maar ik heb het toch wel 2 x mogen dragen en dat was ook heel fijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-9-2010 16:37:18

Maartje
Linea Raffaelli collectie 2011 online!
De nieuwe collectie kleedjes van Linea Raffaelli staat online! Heb er al eentje gekozen uit collectie 2010 maar mag de collectie van 2011 op 11 oktober gaan passen en eventueel daar mijn keuze uit maken! Heb ze net eens bekeken .. het gaat niet s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 23-9-2010 22:35:06

Claudia
Juwelen nu kiezen of na keuze trouwkleed?
Hallo allemaal,   De titel zegt het al een beetje. Ik ben op de site van Doriens frutsels terecht gekomen en ik heb daar een héél mooi setje gezien van ketting, armband en oorbellen. Ik ben er echt héél enthousiast over, ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-9-2010 18:11:13

Bianca
prijzen bij le chapeau in Antwerpen
Hallo iedereen,   Ik zou graag eens bij le chapeau in Antwerpen gaan kijken voor een trouwkleed, maar ik heb gehoord dat deze winkel nogal duur is, en dat ze daar u ook vrij hard pushen om iets te kopen. Heeft er iemand al ervaring met deze wi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-9-2010 12:56:43

cindy
iemand ervaring met sweetsflavour bruids mode in nederland
hallo heb mooi trouw kleed gezien op site in nederland gewoon geweldig maar een probleem ze hebben daar geen kleren in voorraad. ze meten u je ziet het stof en erna mag je het gaan passenIEMAND ERVARING HIERMEE. PRIJZEN ZIJN NATUURLIJK OOK VEEL LAGER...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-9-2010 21:48:11

Ann
verkoop trouwkleed
Hallo iedereen, heeft iemand van jullie een idee waar ik mijn trouwkleed te koop kan aanbieden?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 22-9-2010 19:20:15

nele
trouwkleed
Dag iedereen,   Oktober nadert en de nieuwe collectie van trouwkleden staat voor de deur. Heeft er al iemand ervaring met de volgende winkels: Anuna, Linx, Issa Moda te Hasselt? Vriendelijk personeel? Correcte bediening? Kostprijs van de retou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-9-2010 14:31:21

joke
Iemand ervaringen met De Andere Bruid - Lier
Hoihoi, heeft er iemand van jullie ervaring met winkel 'De Andere Bruid' in Lier. Hun collectie bevat voor een groot deel korte jurken en aangezien ik hiernaar op zoek ben, lijkt het mij dus fijn hier eens naar toe te gaan.    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-9-2010 10:34:00

Claudia
Jenny's bruidsmode
Hallo allemaal,   Mijn moeder en zus wonen vlakbij de grens met Nederland en aangezien zij met mij een bruidsjurk gaan kiezen wil ik ook wel dichtbij hen een jurk gaan kopen. Er is een winkel Jenny's bruidsmode in Roosendaal, op de website zie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-9-2010 21:40:29

Julie
Kleed gekocht!
Joehoe!   Heb mijn trouwkleed besteld bij Mia Monta in Zottegem. Ik had daar een bon van 1250 € dus was een beetje verplicht daar een kleed te kiezen, maar bene cht dolblij met m'n jurk! Ze is van Forget Me Not.   Als jullie ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-9-2010 20:32:52

sylvia
droogkuis
hallo, weet er iemand wat de prijs is om een trouwjurk te laten kuisen? Is dit steeds dezelfde prijs of hangt het af van het kleed? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-9-2010 16:56:45

schapie
passen vermoeiend!
Dag bruidjes,   Na lang treuzelen post ik dan ook maar zelf eens iets op dit forum. Vorige week ben ik voor het eerst kleedjes gaan passen, bij Clair de Femme, met twee vriendinnen erbij. Leuk vond ik vooral dat het niet eens raar was om mezelf...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-9-2010 15:39:28

Liesbet
Uitverkoop jurken
Hallo!   Ik had mijn zinnen gezet op één specifieke winkel en wou daar over een aantal maanden een afspraak maken, maar nu zag ik gisteren op hun website de vermelding: "-50% wegens stopzetting"! Paniek alom natuurlijk! Maar nu vroe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 21-9-2010 12:15:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info