Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
Kasteel Tivoli in Mechelen - Ervaringen?
Hallo iedereen :-) Mijn Aussie verloofde en ik zijn afgelopen weekend eens gaan kijken bij Kasteel Tivoli in Mechelen voor onze zaal. Het lijkt me allemaal heel mooi qua locatie en aankleding. De man die de organisatie doet is heel open & vrien...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 13-4-2015 12:24:38

Synthia
Jiepie... nu kan ik verder...
Superblij... net enkele foto's gekregen van onze love-shoot Enkel nog onze uitnodiging wat afwerken en klaar
Uitnodigingen Reacties: 2 13-4-2015 11:56:51

stephanie
hopeloos op zoek, wie helpt mij ?
Beste bruidjes, Ik ben hopeloos op zoek naar een houten bolderkar voor een klein prijsje. Ik weet dat ik ze kan huren voor de prijs van €50 maar had ze eigenlijk graag gekocht om te houden en later nog te gebruiken als er kindjes komen. Op twe...
Voorbereiding Reacties: 4 13-4-2015 11:26:05

Inge
Last minute zaal
Hallo allemaal Ik ben net ten huwelijk gevraagd, maar we zouden graag deze zomer nog trouwen. Om allerlei organisatorische en medische redenen kwam dat het beste uit. Heeft er iemand een idee waar ik nog een zaal zou kunnen vinden die vrij is? ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 13-4-2015 8:20:45

Evi
nog 47 dagen...
Dag mede bruidjes Met nog 47 dagen te gaan, krijg ik af en toe een stress aanvalletje 😊We zitten mooi op schema dus heb ik eigenlijk niets om me zorgen over te maken 😉 maar ja... is makkelijker gezegd dan gedaan..Zijn er nog zo'n stresskipjes zoal...
Voorbereiding Reacties: 8 12-4-2015 14:51:52

Stefanie
feestzaal midden west-vlaanderen
hoi verliefde bruidjes! Mijn vriend en ik zouden graag trouwen in 2016 met een klassiek trouwfeest. Ikzelf ben al tegast geweest in Salons ten Bogaerde (Kortemark) en 't Rozenhof (Klerken), beide een prachtige locatie en heel lekker eten, vlotte bed...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 12-4-2015 10:07:11

Sylvie
GRATIS: bruidsmagazines
Ik heb nog heel wat bruidsmagazines liggen. Voor de geïnteresseerden: gratis maar wel af te halen in Drongen. Grtjs Sylvie 
Voorbereiding Reacties: 2 11-4-2015 17:53:24

Britt
Kaarsenhouders en paraplu's beschikbaar
paraplu's large: 2 ivoor en 3 marine blauwfoto's: ga naar mijn profiel en zie vorige berichten.
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-4-2015 13:20:18

Britt
Haarpinnen te koop en handtasje te koop
Ik heb haarpinnen te koop van Stephanie Brown (Ik heb ze zelf niet gedragen tijdens het huwelijk). Het is van de Charleston collectie.Ik heb een handtasje te koop (kleur mat zilver) van Jenny Packham. Ideaal voor 's avonds voor make-up.Foto's kan je ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 11-4-2015 13:07:05

Sig
wanneer heb je de juiste jurk gevonden?
Vandaag voor de eerste keer trouwjurken gaan passen. Wat een teleurstelling. Misschien was ik te kritisch, vond ik mezelf niet snel ergens mooi in.. maar de meeste jurken waren écht niet mooi bij mij. Ok heb geen perfect maatje en ben ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 10-4-2015 23:51:19

Laarke
Rode loper te koop!
Hallo bruidjes-in-spé! Wij zijn 13dagen getrouwd en verkopen onze rode loper omdat we er geen plaats meer voor hebben.Hij is ongeveer 15m lang op 2m breed.Als er iemand interesse heeft, horen we het graag! ;-) Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 7 10-4-2015 19:56:44

evelyne
Feestzaal gezocht regio Zandhoven
hoi, wij willen voor ons trouwfeest eerder een dansfeest met bbq en dessertbuffet of een walking diner. Niet te duur dus..... Want we moeten alles zelf betalen. Weten jullie een goedkope zaal zonder catering of met de formule in die niet te duur is?...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 10-4-2015 18:20:56

Nikki
Onderzoek
Hallo, Mijn naam is Nikki Kok en ik ben een 22 jarige Leisure Management studente. Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie. Ik doe dit onderzoek bij Lucia Sandaal Wedding Design, een in Amsterdam gevestigde wedding planner/designer. Ik doe...
Voorbereiding Reacties: 1 10-4-2015 14:12:23

Sarah
uitnodigingen
Dag iedereen, Wij hebben een eigen ontwerp voor onze uitnodigingen. Nu hebben wij een offerte ontvangen via een drukkerij en wij schrokken van de hoge prijs per uitnodiging. Waar laten jullie eigen ontwerpen drukken en ...
Uitnodigingen Reacties: 16 10-4-2015 9:36:04

jane
La Grange Massenhoven
Hallo allemaal, Wie hebben al veel positiefs gehoord over La Grange in Massenhoven.Wie kan mij vertellen wat de prijzen zijn daar voor diner met beperkte groep familie (35 personen) en dansfeest met hapjes voor 120 personen.Groetjes  
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 10-4-2015 9:14:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...