Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kay
Zus als bruidskindje
Dag bruiden en bruidegommen,Ik heb eens een vraag. Wij trouwen op 22 Augustus. Zelf heb ik nog een kleine zus die nu 2 Jaar is tegen als we trouwen zal ze bijna drie jaar zijn. Nu las ik tijdens het rondsurfen voor kledij voor haar dat je best geen ...
Andere Reacties: 6 16-12-2008 11:58:10

Nele
openingsdans
Hoi luitjes,wij willen een spectaculaire openingsdans! Wij gaan er dan ook wat danslessen voor nemen. Nu zitten we wel nog met 1 probleem: we weten niet welk liedje!Ons idee was om 'the one that I want' van Grease te doen, maar we willen de mensen na...
Andere Reacties: 5 16-12-2008 11:40:48

Liesbet
Schuur "De Pleute" Westouter
Heeft iemand daar ooit een trouwfeest gedaan en wat waren je ervaringen/mogelijkheden? Is wel een zaal zonder traiteur en catering. Van hun website af te leiden is er ook een vakantiehuisje bij. Er staat dat de schuur beschikbaar is voor de gasten va...
Andere Reacties: 1 16-12-2008 10:22:01

Sharon
trouwkleed past niet perfect en ben niet verdikt
dag bruidjesIk ben vorige week mijn 1ste pas gaan doen, en mijn trouwkleed ging wel maar kon met moeite toe op mijn rug, het ging toe maar ik kon niet meer ademen, het spande zo. Mijn buste is perfect maar ik weet dat mijn rug breder is dan mijn voor...
Andere Reacties: 5 16-12-2008 0:02:56

Imke
fuertefentura
Hey medebruidjes,Zoals sommige konden volgen twijfelden we of we in april naar de canarische eilanden zouden gaan. Nu hebben we de knoop doorgehakt en gaan het risico lopen op eventueel minder weer. Nu zouden we het lieft naar fuertefentura gaan maar...
Andere Reacties: 6 15-12-2008 18:45:02

Inge
Fortune cookies
Hey,Bij deze verklap ik aan jullie mijn grote verrassing voor onze gasten: de bedankjes. Graag zou ik zelf fortune cookies/gelukskoekjes maken met daarin een briefje waarop een gelukswens en bedankt staat. Ik heb op de site van geluk.com ofwel the fo...
Andere Reacties: 6 15-12-2008 18:37:08

Laetitia
bigdayiscomingsoon
brrrr...vrijdag is het eindelijk onze dag...whaaaa...de zenuwen beginnen te komen ma heb er echt wel zin in ;-)!Sorry hoor maar moest dat even kunnen delen ;-).Veel succes aan alle andere decemberbruiden.x
Andere Reacties: 4 15-12-2008 18:33:53

Stéphanie
iets om enveloppen in te steken
Heykes, Ik zou graag iets maken waar we de enveloppen in zouden kunnen steken maar het ontbreekt me aan inspiratie. zouden jullie me kunnen helpen met het geven van ideetjes.Alvast bedankt allemaalgroetjes
Andere Reacties: 15 15-12-2008 13:03:57

Inge
@Patricia: DVD van UVV
Hey,Een tijdje geleden vroeg jij wat er te zien is op die DVD van de vrijzinnigen. Wij maken onze viering met de UVV en ik heb er de laatste keer achter gevraagd. Ik heb'm mogen lenen, volgende afspraak gewoon terug meebrengen. Er staan inderdaad wel...
Andere Reacties: 1 15-12-2008 11:08:11

Sophie
kleedjes tocht
beste bruidjes, vorige week vertelde ik hier dat ik naar azzurro ging te oostende om kleedjes te passen.wel vandaag was de dag...Gewapend met moeder en schoonmoeder ging ik kijken en passen... Het spijt me maar de bediening was dus echt niet goed. Ik...
Andere Reacties: 5 14-12-2008 22:05:50

Carolien
huwelijksceremonie
Hoi iedereen,Ipv een kerkdienst wensen mijn verloofde en ik een kleine ceremonie te doen. Heeft er iemand leuke en originele ideeën? We willen het vooral heel persoonlijk houden.Groetjes, Caro
Andere Reacties: 1 14-12-2008 21:32:57

ellen
huwelijksdans
hallo allemaal,zijn er van jullie nog die een eigen dansje in elkaar gaan steken. zoiets als evolution of dance??wij zijn daar nu mee begonnen maar ben blijkbaar niet de meest ritmische en elastische. stress....
Andere Reacties: 5 14-12-2008 21:21:02

Marieke
@Isabelle die in juni trouwt & donderdag ondertrouw
Hey Isabelle!DAnk je voor je mooie reactie op mijn berichtje.Ik hoop voor jou dat alles donderdag goed verloopt, ik hou m'n hartje vast voor jou.Het probleem is niet dat m'n ouders niet overeen zullen komen (ze kunnen nog vrij "normaal" met...
Andere Reacties: 0 14-12-2008 19:39:19

Nele
vacature om getuigen te vragen
Hallo,Wij zouden binnenkort onze getuigen willen vragen. Ik heb al verschillende keren gehoord van een vacature die je aan de getuigen geeft. Heeft er iemand zo een ontwerp van een vacature? Mijn emailadres: nelevandesande@hotmail.com
Andere Reacties: 2 14-12-2008 16:41:08

Elien
Trouwringen fede di oro
Hallo iedereen,Even melden... Gisteren zijn wij ons trouwringen gaan kiezen bij fede di oro. Ik wil even melden dat de bediening daar super was! Men neemt tijd voor je. Men zegt wat men denkt en dat vind ik ook belangrijk.Dus iets goed mag ook eens v...
Andere Reacties: 5 14-12-2008 14:20:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...