Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Emily
weddinggownswholesale.com
Lieve bruidjes,   Ik heb een prachtig kleedje gezien, maar het hier in Europa vinden is niet zo vanzelfsprekend. Nu heb ik een website gevonden die het namaakt in China. Heeft er iemand ervaring met deze site? Zijn ze betrouwbaar? Zijn de klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-9-2010 20:27:21

Leen
Trouwkleed (grotere maat) in regio Limburg
Hallo allemaal,   voor mijn huwelijk ben ik op zoek naar een trouwkleed in de regio Limburg. Het moeilijkere is wel dat ik een kleed zoek in een maatje meer.  Weten jullie winkels waar ze me hiermee kunnen helpen?   Bedankt en groetj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-9-2010 19:53:11

Thalissa
Trouwkleed huren regio Antwerpen
Hoi iedereen,   Ik ben op zoek naar winkels waar je je bruidsjurk kan huren. Iemand nuttige tips?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-9-2010 13:28:15

sanne
honnymoonshop of koonings??
Hoi bruidjes,   hier ben ik weer met een vraagje. ik ben van plan een eerste afspraak te maken voor mijn trouwjurk te gaan kiezen. Ik wil super graag een jurk van maggie sottero, en vermits er hier in belgie niet echt veel keuze is, wil ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-9-2010 7:32:32

Sarah
Korte bruidsjurk
Hallo,  Heeft iemand een idee waar men een ruim aanbod heeft in korte bruidsjurken? Bedankt... 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-9-2010 20:22:03

Tatiana
trouwkleed kiezen
Hey Meisjes!!   Ik ga trouwen op 3 september 2011. Wann denken jullie dat het beste is dat ik ga kijken voor een trouwkleed? Vrij spannend allemaal... Thx voor de berichtjes!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-9-2010 19:57:08

Sarah
Jurk Demetrios
Hello Medebruidjes...   Ik heb nu al enkele maanden geleden mijn bruidsjurk gekocht en de kriebeltjes om telkens terug te gaan kijken naar de jurk beginnen nu toch wel te komen... Het is al zo erg dat ik op online trouwalbums ga kijken of er i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 19-9-2010 15:13:48

Kelly
Trouwjurk gekocht!!!!
Wiieeeehh!!! Mijn kleedje is besteld!! Ben gisteren naar Cermo in Turnhout geweest. Heb een superlieve dame gehad om me te helpen. Denk dat ik wel 20 jurken heb aangehad zonder één keer een ergenis bij haar te merken! Echt, ze heeft zelfs ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 19-9-2010 11:04:40

Tineke
onderrok
Ik ben opzoek naar een onderrok met een hoepel er in. Is er iemand die hem wegdoet en wil verkopen? ik kan hem kopen in de bruidswinkel maar daar kost die 80€ wat ik een beetje veel vind   Grtjs Tineke tinekedecock_86@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-9-2010 10:40:52

Farah
Jurken Cymbeline
Hallo iedereen,   Ik wil deze week graag eens langs gaan bij Elana in Deinze om een jurk te passen. Ik ben helemaal weg van de jurken van Cymbeline...ik vrees echter dat ze heel prijzig zijn. Heeft er iemand ervaring met deze winkel in Deinze?...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-9-2010 10:34:44

sabrina
pels sjaal voor op trouwkleed
Hallo toekomstige wij trouwen in februari, dus waarschijnlijk (redelijk) koud. Nu ben ik op zoek naar een sjaal of stola in (nep)pels. Enig idee waar ik dit kan vinden aan een democratische prijs? liesft omgeving waasland of Antwerpen   A...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-9-2010 21:51:26

Baci
Planningen vorderen
Hey Bruidjes   Woensdag ben ik mijn trouwkleed gaan vastleggen in Le chapeau in Antwerpen... Heeft er iemand hier ervaring mee? De mensen waren wel heel vriendelijk, maar ze deden precies een beetje 'uit de hoogte'.  Plus had ik juist het p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-9-2010 19:12:53

Evi
Eerste keer bruidsjurken gaan passen - PIERRE-YVES AALST
Hey iedereen,   vandaag voor de eerste keer trouwkleedjes gaan passen bij Pierre-Yves Aalst. Alles verliep heel vlot, wel ook heel snel, twas voorbij voor ik het wist. Heel vriendelijke mevrouw die ons hielp. Ik had een paar voorbeeldjes mee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-9-2010 12:17:19

barbara
bridal dresses waregem
Hey, ik had een zoekertje op 2de hands gevonden van een site: bridal dresses. Mensen van Waregem. Zij zouden kopies maken van echte jurken en de prijzen zijn echt enorm goed. Maar ze hebben geen zaak, is raar. Mijn vraag of iemand al ervaring heeft m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-9-2010 21:08:50

KELLY
vind mijn kleed niet meer mooi met mij!
hoi bruidjes   ik ben vandaag voor het eerst mijn kleed gaan passen.  Toen ik vorige maand mijn keuze had gemaakt, was het prachtig! In mijn ogen toch, maar toen was ik 3 kg lichter als nu! Ik ben zo een verschrikkelijke jojo-er! Ik was o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-9-2010 18:28:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info