Nu Online
Momenteel zijn er 410 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Ideetjes/suggesties/ervaringen
Ik ben helaas mijn mama 5 jaar geleden verloren. Zijn er nog bruidjes in deze situatie ? Hoe hebben jullie dat praktisch aangepakt? Wie betrek je dan in de voorbereidingen van de dag? Hoe los je de lege plaats naast je papa op in de suite? Misschien...
Voorbereiding Reacties: 8 9-4-2015 22:23:40

Sofie
Budget
Hallo ! Ik ben nieuw op het forum, heb mijn echt aanzoek nog niet gekregen maar we willen trouwen in juli 2016. Het zou allemaal moeten lukken met een beperkt budget maar ik wil er wel een mooie dag van maken. Daarom zou ik graag willen proberen o...
Voorbereiding Reacties: 11 9-4-2015 22:02:45

Silke
Te koop!
Dag bruidjes! Wij zijn ondertussen reeds meer dan 1 jaar getrouwd, dus werd het tijd om onze spulletjes eens op te rommelen. Moest er iemand interesse hebben, ik heb zo net enkele dingen online te koop gezet: - 16 wissellijs...
Voorbereiding Reacties: 9 9-4-2015 17:43:31

lindsey
naamkaartjes? hoe begin je eraan
 hey iedereen , de titel verraad het al... De zaal zou graag hebben dat wij voor iedereen naamkaartjes voorzien zodanig dat ze die met de mensen kunnen meegeven met het correcte tafelnummer. Is inderdaad de beste manier om ge...
Uitnodigingen Reacties: 5 9-4-2015 17:24:55

Nadya
Volgorde intrede ceremonie
Ik zit even in de knoei met de volgorde van intrede voor de ceremonie. Ik heb 2 liedjes: 1 voor broers/zussen/(schoon)ouders- suite hebben we niet echt, en 1 voor onze kindjes en mij en mijn papa. Als het lied voor de 'suite' begint, wie moet dan als...
Ceremonie Reacties: 2 9-4-2015 13:03:48

Karen
jullie mening over petekind van mijne toekomstige :-)
Eeeej medebruidjes. Wij zijn weer op een volgende 'probleem' gestoten. Mijn vriend is peter van een 11 jarige, een leuke maar heeeeeeel drukke jongen. Toen we het over de suite hadden heeft hij hiervan nooit iets gezegd en toen we de misboekjes aan h...
Voorbereiding Reacties: 4 9-4-2015 12:49:35

Britt
Make-up: Chabelle of Beauty-licious ?
Help!  Ik weet het niet meer.  Ik kan voor mijn make-up nog terecht bij Chabelle en bij Beauty-licious.  Ze lijken me allebei heel interessant maar ik kan niet kiezen!Hoe beslis je nu zoiets?Iemand ervaring met deze MUA?  
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 9-4-2015 10:49:08

Joke
trouwen online shop. nl ervaringen? :( :(
Ben ik de enige die wat spulletjes gekocht heeft via de webshop trouwen-online-shop.nl? Ik begin schrik te krijgen dat er iets niet juist is.. Ik heb een bestelling geplaatst op 21/03, een levering in Nederland zou binnen de 1 à 5 werkdagen geb...
Voorbereiding Reacties: 10 9-4-2015 9:56:19

stephanie
trouwjurken
hallo iedereen  mijn zoektocht naar een trouwjurk gaat binnekort beginnen wat zijn julie al tegengekomen van prijzen wat is ongeveer een gemiddelde prijs mvg
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 8-4-2015 21:30:23

stephanie
trouwlocatie balen of geel laakdal
Beste, wij trouwen volgende zomer en zijn op zoek naar een leuke locatie voor fotos. We trouwen in balen en het feest is in geel/laakdal dus ergens daartussen zoeken we een toffe locatie  alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 1 8-4-2015 20:00:03

Sarah
Hoeveel op voorhand gasten aanwezigheid bevestigen?
Wij zijn bezig met het maken van de uitnodigingen. Hoe lang op voorhand vragen jullie om de aanwezigheid te bevestigen? Wij moeten eigenlijk pas een week op voorhand aan de feestzaal het juiste aantal laten weten. Ik had eigenlijk wel graag anderhal...
Uitnodigingen Reacties: 17 8-4-2015 18:17:14

Indhia
Scarpellini
Mensen die ervaringen hebben de bruidswinkel 'Scarpellini?'
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-4-2015 15:46:30

Diana
Ervaring met Slow Motion Booth? Lijkt mij een leuk concept.
Hey iedereen, Ooit gehoord van een Slow Motion Booth? Veel videomakers die dat doen in België? Lijkt mij super tof voor op het huwelijk. slowmotionbooth.be Wat vinden jullie?
Ideeën Reacties: 4 8-4-2015 15:11:42

Lesley
Gezocht: bruidssluier
Hallo, Iemand die toevallig een bruidssluier verkoopt?  Mag 2dehands zijn. Ik zoek: - Kleur: beige - Afmetingen: min 2m80
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-4-2015 14:08:28

Elly
Goedkope kadertjes gevonden bij ikea
Hoi allemaal, Gisteren goedkope kadertjes gevonden bij ikea ( 1 euro per stuk) . Ik ga ze gebruiken voor de tafelnummers en de drankenkaart. Er zit geen achterkant aan dus je kan aan beide kanten een blaadje steken.  https://www.dropbox.com/s/i...
Ideeën Reacties: 4 8-4-2015 12:03:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...