Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Griet
Grappige toespraak door bruid en bruidegom
Hey   Ik ben nog op zoek naar een originele maar ook grappig tekstje voor op het avondfeest. De bedoeling van dit tekstje is om alle gasten te verwelkomen en iedereen te bedanken. (Ouders, getuigen, ...) Wie kan mij helpen?   Griet
Ideeën Reacties: 2 26-2-2010 18:02:26

Annelies
gastenboek
fiogf49gjkf0dHallo bruidjes,   Waar kopen jullie je gastenboek? Wij zijn al gaan kijken bij: AVA, Bruidsparadijs, Club... maar vinden dat er overal maar weinig keuze is. Als ze dan al iets hebben zijn het lelijke donkere boeken. Iemand ti...
Ideeën Reacties: 7 26-2-2010 13:58:48

Dorien
avater bewerken en profiel bewerken??
fiogf49gjkf0dHallo allemaal,   Ik zit hier al een tijde op het forum, maar sinds het veranderd is kan ik mijn avator en proefiel niet bewerken. Er komt op te staan dat ik geen toegang heb tot die toepassing en dat ik contact moet omnemen met ...
Ideeën Reacties: 6 26-2-2010 10:54:58

Deborah
Probleem met vervoer.
fiogf49gjkf0d Wij hebben ons vervoer geregeld bij Limo4fun of op internet ook via limoservice terug te vinden. Wij hebben hen ontmoet op de trouwbeurs in Hasselt. Wij hebben daar onmiddellijk ons vervoer geregeld en een voorschot betaald. Ik moest...
Ideeën Reacties: 2 25-2-2010 20:53:38

Tessa
Kado voor ouders en getuigen
Hallo alllemaal,   op 25 juni gaan wij trouwen. Stilletjes aan wordt het wel een beetje tijd om de cadeau'tjes voor de getuigen en de ouders te gaan bestellen, alleen hebben noch ik, noch mijn partner enig idee voor een orgineel kado. Een spieg...
Ideeën Reacties: 9 25-2-2010 20:01:13

Inge
Gelukschocolaatjes!
Wie wil er zijn gasten niet bedanken met een verrassend idee?! Gelukschocolaatjes! Ik maak voor jullie graag dit origineel, typisch Belgisch bedankje; chocolade hartjes gevuld met een geluksspreuk, naar het idee van de fortunecookies. Voor ons eigen ...
Ideeën Reacties: 20 24-2-2010 9:53:30

Benedikte
Invullen gastenboek
Hallo,Wij gaan een gewoon wit gastenboek kopen maar vragen ons af hoe jullie het juist invullen? Plak je vooraf al wat kinderfoto's in het album? Schrijf je zelf leuke liefdesgedichtjes in dit boek of laat je de mensen telkens een nieuwe pagina, rech...
Ideeën Reacties: 9 23-2-2010 13:54:27

katlijn
ballonnen regio Temse-Puurs
Hallo!om onze zaal en de kerk een beetje te versieren willen we graag ballonnen gebruiken. Nu vraag ik me af waar ik ergens (helium)ballonnen kan vinden? Regio Temse-PuursIk wou naar IBS ballonnen gaan maar het is nogal ver en enkel open tijdens de k...
Ideeën Reacties: 5 23-2-2010 12:45:43

Sophie
thema tafels
Hey, onze DJ zei dat het leuk is om de tafels een naam te geven en dan mee te delen aan de genodigden aan welke tafel ze zitten. Heeft er soms iemand voorstel?GroetjesSophie (21-05-2010)
Ideeën Reacties: 8 22-2-2010 20:27:31

Karmen
Speeches - Voor of Na Eten
Een kort vraagje: Wanneer doen jullie de speech(es)? Is dit bij binnenkomen van de zaal, dus voor het eten, of tussen eten en dessert? Zelfde vraag geldt voor de geschenkjes voor de ouders/getuigen: wanneer delen jullie die uit?Alvast bedankt!Karmen
Ideeën Reacties: 4 22-2-2010 19:13:47

Tamara
Originele uitwerkin zuiders feest
Hallo allemaalWij willen dolgraag ons huwelijk 10/07/2010 een zuiders tintje geven omdat wij ook enorm veel houden van reizen, spanje, de cubaanse muziek,... Daarom versturen wij onze uitnodigingen in een fles op perkament papier gevuld met zand en s...
Ideeën Reacties: 2 22-2-2010 14:48:10

ameloot
kerkversiering te huur
wij hebben prachtige staanders te huur om in de middengang van de kerk te plaatsen. enkel regio west-vlaanderen. stuur mij een bericht en ik bezorg jullie enkele foto's.
Ideeën Reacties: 12 20-2-2010 19:12:44

Annelies
bedanking: chocolaatjes
Hallo. Wij zijn op zoek naar kleine chocolaatjes waarvan we de verpakking kunnen personaliseren met onze namen en "bedankt". Aantal maanden terug had ik een website opgeslagen die dit aanbood tegen een superprijs en nu blijkt dat die websit...
Ideeën Reacties: 10 20-2-2010 9:02:40

Linsay
thema huwelijk
Hallo iedereen, wij trouwen op 02/10/2010 en ben nu zowat bezig met de voorbereidingen. Nu zoek ik nog een leuk thema ,voor tafelnamen,zowat een een leidraad doorheen ons huwelijk. Omdat we in de herfst trouwen dacht ik aan de herfst, we hebben ook e...
Ideeën Reacties: 4 18-2-2010 14:49:55

Ine
Plaatskaartjes noodzakelijk?
Ik vroeg me het volgende af:Als je een tafelschikking per tafel maakt, moet je dan ook nog een kaartje per zitplaats leggen? Mensen die echt niet bij elkaar mogen zitten zet je toch niet aan dezelfde tafel dacht ik.Wat is jullie idee?Ine29/05/2010
Ideeën Reacties: 4 18-2-2010 12:22:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...