Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
...
Volgende
Laatste
Angelique
trouwkleed te koop
Met veel spijt in mijn hart ga ik dan toch mijn kleed verkopen ik heb er echt geen plaats voor en voor het in mijn kast te laten is het te stom . Merk Forget me not er is maar 1 winkel in België dat het merk verkoopt Mia Monta in Zottegem...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
17-9-2010 14:36:06
ann
bruidskledij
hallo, tijdens het surfen, op zoek naar ideeën en een bruidsjurk... kwam ik op een site: SOFIE het is gelegen in lovendegem, en is bij iemand thuis, mensen die lang een zaak gehad hebben, en ermee gestopt zijn, die mevrouw zet dit ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
16-9-2010 18:05:11
Ivonne
droomjurk gevonden
Mijn zoektocht naar een jurk begon al slecht. Klein budget en een grotere maat . Ik was al teleurgesteld na 2 bruidswinkels bezocht te hebben tot de ontwerpster van issa moda( heel vriendelijke vrouw) me heel goeden raad gaf. Zo ben ik terecht ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
16-9-2010 16:58:21
chrisje
te koop bruidsjurk linea rafaelli
Ik heb hier bij mij een bruidsjurk van het merk linea raffaelli, het is een beige kleur in kreukeffect, lange rok met verlengt achterstuk op de grond en een top met halter met rechtopstaande kraag, maat ligt rond de 42. Is aangekocht nieuw voor 1690...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
16-9-2010 16:22:28
sylvia
trouwkleed te groot
Hallo, Ik trouw volgend jaar en heb mijn trouwkleed al. Het is wel wat te groot en ik ga het laten versmallen. Mijn vraag is nu hoeveel een kleed kan versmald worden? En lukt het sowieso altijd? Graag wat tips
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
16-9-2010 16:03:57
Ingrid
Trouwkleed kiezen - hoelang op voorhand?
Hallo, Ik trouw op 7 mei 2011. Is het echt nodig om nu al te gaan kijken naar een trouwkleed? Mijn idee was om daar in het voorjaar aan te beginnen (eind febr/maart). Nu is mijn idee van kleed wel niet echt tradioneel. Ik zoek een kort kleedje. Iema...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
15
16-9-2010 9:31:40
Jo
marylise cara
Hey bruidjes ! Omdat mijn budget nogal beperkt is, zoek ik een tweedehands kleedje. Ik heb al enkele kleedjes aan gehad die me best wel pasten. Maar eigenlijk heb ik mijn zinnen gezet op Marylise model Cara. Weet iemand dit kleed tweedeh...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
15-9-2010 22:37:03
sabrina
trouwkleed gevonden!
Ja! gevonden! Bij La Tiara in Antwerpen! Was er vorige week al geweest en twijfelde tussen 2. En het is nummer 3 geworden! Ben super blij! Hele leuke winkel én vriendelijke mensen !
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
15-9-2010 21:24:24
Sarah
Eerste pasbeurt zo laat...
Hallo iedereen, Gisteren mijn eerste paniek reactie gehad. (Ben er nog steeds niet over...) Wij trouwen dit jaar in december en heb vorig jaar in oktober mijn jurk besteld. Dit moest zo volgens de winkel, omdat ik anders een kleine keuze zou hebbe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
15-9-2010 12:42:38
vanessa
in de wolken !!!
Dag iedereen, ik ben juist terug van Turnhout, daar ben ik bij Cermo mijn trouwkleed gaan halen. Ik heb mijn kleed in oktober 2009 besteld en 4 weken geleden mijn eerste pas gehad en vandaag gaan halen. Alles verliep daar heel vlot, personee...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
15-9-2010 12:34:39
joke
Zoektocht jurk
Goedemorgen, Ik ben op het moment gekomen dat ik moet beginnen zoeken naar mijn ideale trouwkledij. Nu heb ik een klein probleempje, Hoe begin ik hieraan? Ga ik eerst gewoon eens kijken in enkele winkels of maak ik direct enkele afspraken? K...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
15-9-2010 9:52:58
Maria
wie helpt jullie met aankleden ?
Ben gisteren (alleen) mijn trouwkleed gaan kiezen. Ik ben er heel tevreden van, maar tijdens het passen heb ik me gerealiseerd dat je zoiets niet alleen kan aantrekken ... Wie heeft jullie geholpen bij het aankleden ? Of zijn er bijvoorbeeld visagist...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
15-9-2010 9:46:41
Kim
Trouwkleed zelf maken
Hallo bruidjes Mijn mama is 'naaister' en zou graag mijn trouwkleed willen maken. Nu is het feit, hoe begin je daaraan!! Patronen voor trouwkleden vind je practisch niet. Zijn er hier nog bruidjes die hun kleed zelf maken of laten maken? ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
14-9-2010 22:00:18
aurelie
Trouwkleed online aankopen (Amerika)
Dag bruidjes Ik heb een prachtig trouwkleed gepast waar ze hier in België 1500EUR voor vragen. Op diverse online bruidshops uit Amerika staat hetzelfde kleed echter aan 400 USD. Heeft iemand al ervaring met het kopen van een trouwkleed vi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
14-9-2010 13:02:21
Tinneke
Tze dress
Helaba, Waar gaan jullie zoal zien voor jullie kleed? Ik ben de streek rond Brussel, had Diana David in gedachte, Moderna, eentje in Brussel, misschien le Chapeau en die in Nederland waar iedereen zo positief over spreekt. Of kunnen jull...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
14-9-2010 11:17:15
Eerste
Vorige
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Foto Vari
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info