Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

wendy
Bruidsjurk is pasmodel! Raad?
Hallo bruidjes in spé en gommen ook natuurlijk. Zit met een enorm vervelend iets. Deze week moest ik mijn bruidsjurk gaan passen, de eerste maal. Met nog 26 dagen op de teller heb ik niet veel tijd meer hé. Ik ben samen met mijn moeder gewe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-9-2010 22:12:17

wendy
Bruidsjurk is pasmodel! Raad?
Hallo bruidjes in spé en gommen ook natuurlijk. Zit met een enorm vervelend iets. Deze week moest ik mijn bruidsjurk gaan passen, de eerste maal. Met nog 26 dagen op de teller heb ik niet veel tijd meer hé. Ik ben samen met mijn moeder gewe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-9-2010 22:12:05

rebecca
trouwjurkqueeste jpc pierre yves (brussel)
De trouwjurkzoektocht verloopt momenteel niet echt over roosjes... Ik lijk steeds opnieuw weer te vallen voor de jurken van Pronovias, die jammer genoeg meestal ook prijzig zijn. Ik heb nog maar één kleedje waarvan ik zeg 'dat is het' maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-9-2010 17:27:29

Sarah
Aan alle winterbuidjes - trouwkleed
Hey,   Ik weet dat het nog heel vroeg is, maar wanneer kiezen jullie je trouwkleed? Wij trouwen pas in december volgend jaar, maar de nieuwe collectie komt pas uit in november. Dus het zal waarschijnlijk een kleedje zijn uit de 2011 collectie....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-9-2010 16:46:16

Anika
Angst dat kleed vuil wordt tijdens foto's nemen
Beste mede-bruidjes Met nog iets meer als een half jaar op de teller zijn we onze zoektocht begonnen naar de geschikte fotolocatie. Nu blijkt dat helemaal niet zo simpel te zijn. We zijn alle twee mensen die graag buiten zitten tussen het groen. Graa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-9-2010 11:49:40

marta
trouwwinkels
Beste bruidjes in spe   Ik heb al een jurk maar nog geen sluier, schoenen,lingerie die erbij passen. nu ben ik gisteren in Antwerpen eens gaan kijken in winkels als le Chapeau maar overal willen ze een afspraak maken omdat ze je vooral een tro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-9-2010 11:36:08

Jessi
Iemand ervaring met Linx - Hasselt (Linea Raffaelli)?
Hallo bruidjes,   Heeft er iemand ervaring  met de winkel van Linea Raffaelli in Hasselt (Linx)?   Zijn de retouches hier eigenlijk gratis?   Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-9-2010 11:33:27

Natacha
trouwkleed te koop!
dag bruidjes ik verkoop mijn trouwkleed: onze huwelijksdag was 11 juni 2010! nu het is een Marylisse en model Ella. kan je bekijken op hun site. Heb mega complimenten gekregen erover...als je het zo ziet hangen heb je er geen deftig beeld van, von...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-9-2010 11:20:07

An
Zoektocht naar trouwjurk bijna gedaan
Donderdag ben ik begonnen aan mijn zoektocht voor het perfecte trouwkleed! Ik ben begonnen bij Pierre-Yves in Brussel waar ik de service zeer goed vond al waren ze naar het einde toe iets te opdringerig. 1 kleedje had mijn voorkeur al had ik wat prob...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-9-2010 11:06:22

sabrina
eerste huwelijksjurk zoektocht
Hey bruidjes ben vandaag voor de eerste keer gaan zoeken naar de gepaste jurk! Geen wit, dat was zeker. Had een lijstje van de winkels die ik vandaag wou doen. Stop 1  : La Tiara in A'pen : hele leuke winkel! mooie collectie,mooie prijzen, &...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-9-2010 22:30:32

Kelly
Eerste keer naar bruidsjurken gaan kijken!
Ik ben vandaag met mijn ma en getuige naar bruidsjurken gaan kijken bij Liliane Claes. Heb een héél mooi kleed gevonden van Marylise!   Vond alleen de verkoopster op bepaald moment te pusherig om ineens te bestellen. Seg, is eerste k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-9-2010 13:48:07

Daphne
Te koop korte bruidsjurk
Hey!  Ik verkoop een ongedragen korte 100% zijde ivoorkleurig trouwjurkje. Maat 38. Het is niet gedragen omdat mijn burgerlijk huwelijk toen niet doorging. Nu ga ik trouwen in april en heb ik 1 kleed voor de hele dag. Prijs kunnen we nog overee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-9-2010 13:28:25

monique
Trouwjurk
heykes ik zoek een trouwjurk maat 46 liefst gekleurd waar zou ik goedkoop kunnen aankopen of eventueel huren. Groetjes Monique
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 10-9-2010 13:13:30

rebecca
prijs Ellie Saab (Pronovias)
Dag iedereen,   Heeft er iemand een idee in welke prijsklasse de jurken van Ellie Saab (deelcollectie van Pronovias) valt? Ik ben enorme fan van de jurken Freya (collectie 2010) en  Pisces (collectie 2011) en was ernaar op zoek. Ik zag da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-9-2010 13:00:12

Caroline
bruidskleed Pronovias te koop (voor maatje meer)
Beste bruidjes,   Mijn dag zit er al enkele maanden op en ik heb besloten van mijn kleed niet te houden. Ik wil het wegdoen voor een klein prijsje (dit valt helemaal te bespreken als je me contacteert.. ik verwacht er geen honderden euro's mee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-9-2010 10:27:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info