Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Anne
Vervoer
Dag mede-bruidjes! Terug een vraagje! Vandaag gingen we langs bij een bedrijf om een busje te huren.. Allé, dat was toch het oorspronkelijke plan... Want we kwamen tot besluit dat auto's huren op bijna net dezelfde prijs kwam (zijn met 14pers i...
Voorbereiding Reacties: 14 2-11-2012 19:04:37

Raïssa
Nog 55 dagen: update!
Hoi ladies & gents! Met nog 55 dagen op de teller en 'n korte radiostilte, hier toch 'n kleine update over de voorbereidingen. Veel moeten we niet meer doen: afwerking decoratie zaal, eindelijk 'ns beslissen over de bedankjes, nog eens kortsluite...
Voorbereiding Reacties: 8 2-11-2012 8:31:41

mel
ligloss als bedankje. Weet iemand een leuk tekstje?
Hallo iedereen Als bedankje hebben wij voor de mannen een condoom waar op staat : bedankt voor je komst, (v)rij veilig. (Dit was de enige inbreng van mijn aanstaande in ons huwelijk en hij vindt dit zelf zo geweldig gevonden, dat ik hem dit echt moe...
Voorbereiding Reacties: 7 1-11-2012 21:16:58

Lien
Goede traiteur Limburg
Hallo, Wij zijn volop bezig met de voorbereidingen voor onze trouw. We hebben al een zaal waar we ons feest gaan laten doorgaan, maar nu zijn we nog op zoek naar een goede traiteur. Heeft er iemand goede ervaringen met traiteurs uit Limburg of uit d...
Voorbereiding Reacties: 5 1-11-2012 17:15:08

virginia
muziek =)
hey allemaal! Ik spendeer de laatste dagen mijn vrije tijd op de computer, op zoek naar de mooiste nummertjes voor een moeder-dochter dans, ipv vader-dochterdans. tot nu toe gaat de keuze tussen: dans les yeux de ma mère - arno i'll stand by you...
Voorbereiding Reacties: 4 1-11-2012 13:06:31

Inge
wie kan me helpen???
hoi hoi, volgende week is het eindelijk zover, nog 8 dagen te gaan en dan is het de grote dag jammer genoeg roepen ze niet al te best weer af... daarom ben ik nog op zoek naar 2 doorschijnende of witte paraplus die ik voor een dagje kan gebruiken, l...
Voorbereiding Reacties: 4 1-11-2012 12:51:10

Charlotte
Te koop : Feestviltjes 189 stuks
Wij hebben nog 189 feestviltjes over van ons trouwfeest.zie www.hetfeestviltje.beDe verschillende vragen staan op de site Wij kochten er 2 X 250 stuks voor 150 euro / per pakket van 250 stuksEr zaten 20 balpennen bij - een map met kaftjes o...
Voorbereiding Reacties: 9 31-10-2012 22:27:52

tina
juist ondertrouw gedaan voor de kerk....was even spannend en nu raar beetje zwevend gevoel....
We hadden deze avond een afspraak(2de x dat hij naar ons kwam) met de diaken van de kerk die de inzegening gaat doen op ons huwelijk,en na het overlopen van het scenario van de inzegeningsviering,haalde hij een aantal papieren boven...ja zei hij...
Voorbereiding Reacties: 5 31-10-2012 21:10:23

viki
joepie!
Hoi; Vandaag goed nieuws gehad. Een bon van 125€ gewonnen voor op de trouwbeurs in Avelgem. Ik kan niet wachten tot zondag.....
Voorbereiding Reacties: 3 31-10-2012 19:52:25

Natascha
Pastoor en misboekje
Hey Wij huwen eind mei en ik heb reeds datum en uur vastgelegd bij gemeente en kerk. Maar nu mag ik pas in januari de pastoor terug opbellen om verder te plannen. Ik zag hier echter dat vele bruidjes al volop bezig zijn met het samenstellen van het...
Voorbereiding Reacties: 8 31-10-2012 14:38:37

Katrien
Tips gevraagd voor m'n planning
Dag mede-bruidjes, vrijdag gaan we naar 2 zalen kijken. Eentje is een eerder traditionele feestzaal.  De andere is een restaurant (www.offcourse.be) .  Wat ons daar eigenlijk aanspreekt is het concept "High Tea". We zijn niet zo voor het t...
Voorbereiding Reacties: 14 31-10-2012 13:47:09

Nicky
welke bedankjes nemen voor 2 meisjes eentje van 5 en eentje van 6
Zoals de titel het al aangeeft zijn we nog op zoek naar 2 leuke bedankjes. Namelijk voor de 2 meisjes die er als enigste kindjes zullen bij zijn. We hebben er niet echt een idee van wat we zouden nemen. Alle tips zijn welkom. grs
Voorbereiding Reacties: 9 31-10-2012 9:58:06

Bruidje2013
Verlovingsfeest
Eventjes niet online kunnen zijn wegens de verhuis, maar deze is nu achter de rug dus we kunnen ons weer volop concentreren op de trouw. 20/10 hadden we afspraak met onze DJ. Onze DJ moesten we nemen van de zaal, dus ik had hier toch wat stress rond,...
Voorbereiding Reacties: 0 31-10-2012 9:46:05

krista
hoeveel cava op receptie nodig?
ik zit met n groot ?... wij mogen zelf voor de cava zorgen, vermits de cava van de zaal in mijn ogen vrij duur is, met het stopgeld erbij komen wij nog voordeliger uit als we hem zelf zorgen... maar nu zit ik wel met de vraag, hoeveel flessen cava mo...
Voorbereiding Reacties: 9 31-10-2012 5:33:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...