Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Laarke
Te koop! Paraplu's, fotokaders, handtasje, bloemenmandje, lantaarns, theelichten, trapauto ...
Ondertussen zijn wij 7daagjes getrouwd en heel gelukkig als man en vrouw. Na een weekje ertussenuit te zijn, willen we vandaag enkele dingen te koop zetten:Paraplu's, fotokaders, handtasje, bloemenmandje (met hartenblaadjes erbij), lantaarns, theeli...
Voorbereiding Reacties: 4 4-4-2015 20:46:42

isabelle
helpppp ik huw op 16 4 2015
hoi bruidjes  ik ben aan stressen heb een heel beperkt budget . een vriendin heeft wel een jurkje gevonden voor mij uit vera moda een jurkje voor dagelijks leven. Maar had zo graag een echte bruidsjurk aangehad . weet iemand een prijs van een hu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 4-4-2015 20:19:35

Tinne
Misboekje, goeie tip
Dag iedereen,de paasvakantie staat voor de deur :-) Ik wou nog even een tip geven voor wie ervan gaat profiteren om aan het misboekje of de ceremonie te werken: "Alles over het misboekje" voor een duidelijke uitleg over de soorten teksten die je nod...
Ceremonie Reacties: 0 3-4-2015 12:10:11

shauni
checklist?
Hallootjes, kan iemand mij helpen aan een checklist voor het huwelijk?? Alvast merci
Voorbereiding Reacties: 4 3-4-2015 10:12:30

cynthia
Recente ervaring met Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen
Hallo, Ik ben nieuwe op de forum.  Heeft er nog iemand recent een huwelijk gepland in Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen? Heb al 2 weken verschillende emails gestuurden en bellen sinds 2 weken zonder reactie. Ondertussen heb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-4-2015 13:36:51

Lieve
Kiezen van de juiste cateraar - feest in Loppem
Wij zijn momenteel bezig met het kiezen van de juiste cateraar, die het best bij ons past en die uiteraard ook zeer lekker moet zijn. Moeilijk gezien weinigen 'proefsessies' houden. Het wordt kiezen tussen 't Beenhouwerietje uit Wingene of Traiteur G...
Locatie Reacties: 2 2-4-2015 13:06:52

Karen
jullie mening over menu avondfeest
Hallooo allemaal Hier ben ik weer met een vraagje:-). Wij hebben een paar voorstellen gekregen van onze traiteur en ik wete het niet meer. Wat zouden jullie kiezen: -zalmcoctail -soep -varkenshaasje+warme groenten -pronkijs OF -koude schotel of ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 2-4-2015 13:04:59

herlinde
Win een duoticket voor welness ‘Thermae Grimbergen’ ter waarde van 53 euro
Ben jij 18 jaar of ouder? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! In het kader van onze masterthesis trachten wij na te gaan wat jouw wensen zijn bij het zoeken naar zalen voor gelegenheden zoals een verjaardag, party, trouw,.. ! Bij het invullen van...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-4-2015 10:50:50

lynn
boot
hallo.. heeft iemand een idee waar ik een mooie boot kan vinden voor trouwfoto's binnen en buiten locatie regio izegem..roeselare..kortrijk????? heb mijn gedacht weer op iets gezet hoor :D
Locaties - Fotografie Reacties: 2 2-4-2015 10:29:17

Jolien
Feestzaal: intrede
Lieverds, Met welk liedje betreden jullie de feestzaal?Liefs,J
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 34 1-4-2015 19:37:26

Lizzy
Videograaf - regio Heist-op-den-Berg
Ik heb altijd gedacht dat ik een videograaf niet direct nodig vond. Maar hoe meer de trouw nadert, hoe meer ik denk:"het zou mss toch leuk zijn om daar buiten foto's ook nog een iets meer levendige herinnering aan te hebben". Dus ... mss toch maar e...
Video Reacties: 16 1-4-2015 16:56:08

Christel
Dans met volwassen kinderen
Hallo Iedereen, Wij zitten met een vraagje ? Welk liedje stellen jullie voor om na onze openingsdans als 2e dans op te dansen met onze reeds volwassen kinderen ?  
Openingsdans Reacties: 2 1-4-2015 15:37:12

Elke
NOG STEEDS TE KOOP: Bruidsschoenen Rainbow Club FLORRIE Maat 40
Beste bruidjes,Voor wie nog geen bruidsschoenen heeft en interesse heeft in schoenen van een bruidsmerk voor een zacht prijsje ,verkoop ik nog steeds mijn NIET GEDRAGEN bruidsschoenen van Rainbow Club (Elsa Coloured Shoes) model Florrie ma...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 1-4-2015 13:05:04

Hanne
Foto's op (oud) vliegveld
Dag allemaal, Wij trouwen op 8 augustus 2015 en zijn volop bezig met het ontwerpen van onze uitnodigingen. We hebben het idee om met vliegtickets en het hele vliegthema te werk te gaan. Voor onze uitnodigingen willen we graag ook een foto van ons ...
Fotografie Reacties: 6 31-3-2015 22:15:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...