Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dominique
Idee bedanking gasten
hey mede-bruidjes, Een super idee voor als bedanking aan je gasten (ook tof voor tijdens het feest zelf): http://www.budget-buttons.be/Wordpress/?page_id=2 Ik heb mijn buttons al besteld (met onze foto + hashtag). Goed service, zeer origineel en g...
Ideeën Reacties: 4 31-3-2015 20:11:21

deborah
Ceremonie
Hey bruidjes, wij zouden graag een ceremonie houden buiten op de locatie zelf. Hoe moet ik mij dit inbeelden? Hoe gaat dit in z'n werk? Ik las dat je een priester kan huren maar dat de "vrijzinnige" gratis zijn. Wie kan mij helpen? Hoe zie...
Ceremonie Reacties: 16 31-3-2015 17:19:22

evy
Tatoeage als ring
Hoi, Ik heb altijd al een tatoeage als trouwring gehad. Wat andere mensen daar van denken, vind ik eigenlijk niet belangrijk. Maar zijn er hier dames die er ervaring mee hebben? Ik vroeg me af wanneer jullie de tatoeages hebben laten zetten? Voor d...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 31-3-2015 16:35:02

Stephanie
Huidreactie op tule
Hallo iedereen! Ik heb mijn droomjurk gevonden en heb hem ook al 3 keer gepast in de winkel (eerste keer met vriendinnen op zoek gegaan, daarna door mama en getuige laten goedkeuren en derde keer nadat de jurk op maat werd gespeld). Hoewel ik er h&#...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 31-3-2015 14:09:08

Tessa
Kralen en linten te koop
Kralen en linten te koop http://www.2dehands.be/hobby/handwerken/kralen-parels-en-sieraden/parels-kralen-lint-te-231422354.html Nu ik reeds onze bedankjes voor de dames heb afgewerkt, zelfgemaakte sleutelhangers, bied ik de resterende parels en l...
Voorbereiding Reacties: 4 31-3-2015 12:35:04

Sylvie
Allerhande decoratie te koop - links naar 2dehands.be
We zijn nog steeds aan het nagenieten van ons huwelijk op 14/3 - maar toch al enkele spulletjes te koop. Kort samengevat: fotokaders, diverse theelichthouders, theelichtjes + led theelichtjes, magazines, paraplu's, gastenboek, enveloppendoos, boompj...
Locatie Reacties: 13 31-3-2015 11:47:47

Ymke
origineel de trouwringen presenteren door eigen kindjes
Wij willen graag de ringen door onze eigen 2 kindjes aan ons willen laten geven.  Wie heeft er een origineel ideetje zodat ze ze niet kwijt doen tussen thuis en het gemeentehuis en ze daar aan ons te geven wanneer het tijd is??
Ideeën Reacties: 13 30-3-2015 22:10:42

Jessie
Le chapeau
Hoi iedereen, Ik heb hier al wat negatieve dingen gelezen over le chapeau. Ook iemand met positieve ervaringen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-3-2015 21:42:54

Ymke
Pumps en jurk
Lieve mensen, Ik ben aan het twijfelen qua schoenen.  Ik ben bang dat ik met pumps de binnenkant van men jurk kapot ga lopen. Het moeten ook vrij hoge zijn (8cm of hoger zelfs) Nu was ik me aan het afvragen of je daadwerkelijk je jurk kapot loo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-3-2015 21:06:27

Tamara
Videograaf
Wij trouwen op 15/08/15 en zijn nog op zoek naar een betaalbare videograaf. Regio Oost-Vlaanderen. Bedankt.
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 30-3-2015 20:38:01

Sil
ideetjes voor originele uitnodiging
Hoi allemaal, wij zijn op zoek naar een originele uitnodiging maar het ontbreekt ons aan inspiratie. Alle ideetjes zijn welkom!
Uitnodigingen Reacties: 17 30-3-2015 20:03:36

tessa
Bruidslingerie lage rug
beste bruidjes ik heb sinds februari mijn jurk aangekocht. In de winkel rade ze mij aan om onder mijn jurk geen bh of torselet te dragen omdat mijn jurk een iets diepe rug uitsnijding heeft. Nu na een tijdje nadenken weet ik dat ik mij toch veiliger ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 30-3-2015 19:57:45

He
Witte ceremoniewagen gezocht
Hoi allemaal, Wij zoeken nog een witte ceremonie wagen (geen cabrio) in de buurt van Antwerpen. Heeft iemand suggesties ?  Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 30-3-2015 14:36:51

Lien
Robel - La Sposa outlet - Chinelle
Dag bruidjes, Tijdens mijn zoektocht naar de perfecte trouwjurk, heb ik drie winkels moeten doen. Omdat ieder bruidje graag weet welke winkel een aanrader is, en welke niet, dacht ik om alles eens neer te schrijven. De eerste winkel was Robel in Ro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 30-3-2015 13:45:33

lynn
collega's of niet??
hey iedereen.. Wij zitten met een groot raar probleem..wij trouwen in de namdag en onze feest is 'svnds enkel voor familie en vrienden..nu de vraag is zouden jullie voor de receptie de collega's vragen?? ik werk in de multibazar in izegem mo ni me i...
Voorbereiding Reacties: 12 30-3-2015 11:33:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...