Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Nathalie
Pierre Yves
Hallo, Na mijn bezoek bij Scarpellini gisteren, zie ik heel graag de collectie van Nicole. Zaterdag heb ik afspraak bij Couture Robel. Maar na reacties te lezen op het forum, heb ik wat schrik dat het niet zo goed zal meevallen. Ook zie ik heel g...
Voorbereiding Reacties: 6 25-10-2012 10:18:23

Wendy
getuigen
Hoi, Ik twijfel zo hard tussen mijn getuige. Mijn verloofde neemt zijn broer. Ik zou graag mijn zus nemen maar ik kom uit een gezin van 7. De 3 jongste gaan samen met mijn kindjes de bruidskindjes zijn. De 3 oudste wil ik als getuigen...maar kan dat...
Voorbereiding Reacties: 10 25-10-2012 9:48:17

Reeja
Ijstaart Vlaams-Brabant
Hallo!  Ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die voor ons een ijstaart kan maken. Kent iemand een adresje in Vlaams-Brabant?
Voorbereiding Reacties: 2 24-10-2012 23:09:33

mona
Beurs Love & Luxury 10-11 november Bokrijk
Wie gaat er naar deze beurs? Wij gaan er misschien wel eens een kijkje nemen, onze cateraar heeft er ook een stand. http://www.loveandluxury.be/fair
Voorbereiding Reacties: 5 24-10-2012 14:16:39

Nicky
menukaarten op tafel ja of nee
ons trouwmenu bestaat uit het volgende - koud buffet - soep - warm buffet - desserten buffet Zouden jullie een menukaart plaatsen op tafel of niet? Indien wel, heeft er iemand inspiratie?
Voorbereiding Reacties: 5 24-10-2012 14:10:09

Wendy
Aan de beheerders!
Hoi, Is het niet mogelijk een kalender te maken waar iedereen zijn datum op kan zetten zodat je een beetje kan zien wie er wanneer trouwt in 1 oogopslag? Alvast bedankt! Mvg, Wendy
Voorbereiding Reacties: 5 24-10-2012 12:35:51

Jolien
Bruidjes en gommetjes : hoe ver zitten jullie al met voorbereidingen???
Wij trouwen op 24 augustus 2013... Momenteel met alle voorbereidingen zitten we al redelijk ver denken we... Hoe ver zitten jullie? - Feestzaal en DJ staan vast. - Kerk en priester staan vast. - Al bij priester geweest voor ondertrouw. - Misboekje ...
Voorbereiding Reacties: 12 24-10-2012 11:57:28

ellen
Jullie eerlijke mening gevraagd,zouden we dit doen?
Beste bruidjes! Het kort voor ons nu echt wel op en ik ben bezig met de laatste dingetjes,zalig gevoel dat alles stilletjes in orde komt ;) Nu wilde ik eens even jullie mening horen,ik zit met iets in men hoofd....toen ik naar de trouw keek van Regi...
Voorbereiding Reacties: 11 24-10-2012 9:39:09

Wendy
weeral iets geschrapt!
Hoi, Nog 20 maanden en 3 dagen maar al 3 dingen geschrapt van de lijst: De datum hadden we al,de zaal ligt al een maandje vast (en daarbij dan ook de dj) en nu ook de fotograaf. We hebben voor Jef Celen gekozen. Na ons gesprek was ook de verloofde h...
Voorbereiding Reacties: 1 24-10-2012 9:22:10

Fien
frustraties
Hallo, eventjes mijn frustraties uiten en eventjes luisteren wat jullie zouden doen... Wij hebben er voor gekozen om collega's zonder partner te vragen naar het avondfeest (wij werken beide op hetzelfde werk maar een andere afdeling) dus het gaat ove...
Voorbereiding Reacties: 16 24-10-2012 8:55:01

Lieve
Trouwen praktisch : waarmee eerst beginnen? - lijstje?
Trouwen praktisch, hoe doe je dat? Wat is het eerste wat je moet regelen als je wil trouwen en hoe werk je dan het lijstje af? Graag tips!
Voorbereiding Reacties: 6 23-10-2012 22:23:05

Mariska
Visagie/ kapper aan huis gezocht omgeving Hoogstraten
Hey, Ik ben nog op zoek naar een visagiste/kapper aan huis omgeving Hoogstraten. Wij trouwen in intieme kring, zonder feest, dus max. 200€. Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 23-10-2012 21:43:39

angelique
vraag van bruidegom aan jullie voor geschenkje bruid op huwelijksdag
hallo , aangezien dat we merkten dat het bruidspaar ook een geschenk voor elkaar kocht op huwelijksdag .. hebben wij besloten dit ook te doen.. ik ben namelijk niet zo creatief:-( mijn verloofde (bruid) heeft dus haar persoonlijk geschenk voor mij...
Voorbereiding Reacties: 6 23-10-2012 21:43:03

krista
bruidscentjes
hoi bruidjes, een stomme vraag mss maar hoe doen jullie of hebben jullie het gedaan met de envelopjes met geld dat jullie op het avond feest ontvangen, hebben ontvangen? wij vroegen ons dit af ....
Voorbereiding Reacties: 9 23-10-2012 20:14:37

Thalia
Hoe groot eretafel?
Hey bruidjes, Titel zegt het eigelijk al.Hoe groot is jullie eretafel?Wij hebben ouders die gescheiden zijn en toch wat broers en zussen etc... Zitten jullie getuige mee aan de eretafel? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 14 23-10-2012 14:31:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...