Nu Online
Momenteel zijn er 475 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
Jagre Outlet en andere goedkope adresjes
Hoi,  Ik ben zaterdag naar Antwerpen geweest met de bedoeling op zoek te gaan naar een mooi kort bruidskleedje dat binnen mijn beperkte budget past. Bij Cachet ben ik vriendelijk ontvangen, maar in hun collectie zat momenteel maar 1 korte witte...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-3-2015 10:10:45

Henrike
Trouwjurk te koop
Dag iedereen, ik overweeg om mijn trouwjurk te verkopen. Het komt van Pierre Yves uit Aalst en heeft 1800 euro gekost zonder aanpassingen (2000 euro in totaal). Merk: pronovias Zie foto's (link) wie interesse heeft gelieve mij te contacteren. ht...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-3-2015 8:07:28

annelies
Een glaasje aan de kerk
Wij trouwen op 4 juli, Nog precies 96 dagen 😊 Nu dachten wij er aan dat we toch graag een glaasje aan de kerk willen geven, als bedanking aan de mensen die gekomen sijn. Kennen jullie iemand die dit doet? De kerk is in Rollegem ( dicht bij Kortrij...
Ceremonie Reacties: 4 29-3-2015 22:43:24

Candice
Receptie centrum Brussel
Na het wettelijke huwelijk in het stadhuis van Brussel willen we graag op wandelafstand een drankje aanbieden. Dit vooral voor de gasten die er 's avonds niet bij zullen zijn. Ik ben eigenlijk op zoek naar een café waar dit zou kunnen. Een ex...
Locatie Reacties: 0 29-3-2015 22:28:53

Jessie
Ervaring bruidshuis?
Iemand al ervaring met het bruidshuis?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 29-3-2015 21:44:19

Steven
Hoezen voor receptietafels gezocht
wij zijn op zoek naar hoezen om over receptietafels te doen. We hebben al gekeken op verhuurfirma's maar we hebben er zo 20 nodig en vaak vragen ze 15euro per hoes. Wij vinden dit persoonlijk erg duur. Iemand een idee waar dit goedkoper kan of een al...
Voorbereiding Reacties: 7 29-3-2015 20:06:57

joyce
Vermelding kaartje
Beste trouwlustigen We zitten te knoeien met de verwoording van onze "receptie". Na het burgerlijke huwelijk gaan we samen een glaasje cava drinken en zijn er chips en nootjes voor de aanwezigen. Nu twijfelen we enorm aan de verwoording o...
Uitnodigingen Reacties: 6 29-3-2015 15:22:24

Annick
Dans met ouders
Hey, wij zijn op zoek naar een dans met onze ouders. We zijn niet zo traditioneel, dus we doen onze dansen als volgt: 1. openingsdans 2. bruid met papa, bruidegom met mama en papa bruidegom met mama bruid We hebben dus geen aparte dansen voor elk o...
Openingsdans Reacties: 5 29-3-2015 12:30:42

Dorien
Schoenen!
Dag bruidjes, Gisteren moest ik ab-so-luut mijn schoenen gaan kopen omdat ik woensdag mijn eerste pasbeurt heb. Natuurlijk beetje te lang gewacht met een keuze... Ik was eerst in de winkel van waar mijn jurk komt geweest, maar ik vond mijn gedacht n...
Kledij - Accessoires Reacties: 25 29-3-2015 12:09:53

Amber
Tevreden over Neophoto
Binnenkort heb ik een afspraak met Neophoto. Ik vraag af of hebben jullie ervaring of tevreden van Neophoto. Kan je iets meer vertellen over Neophoto?
Fotografie Reacties: 6 28-3-2015 23:07:21

Amber
Feestzaal Hof Ten Damme
Beste, We hebben afspraak op 16 April voor zaal in Hof Ten Damme. Het zijn wel prachtig feestzaal, inbegrepen tuin, dj, bloemen enz... Daar moet ik niet veel zorgen over verschillende punten extra voorzorgen. Maar we vragen af of is mogelijk 2 groep ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-3-2015 22:59:06

Anja
kapper + make up aan huis, regio Zottegem
Beste bruiden, ik zoek een kapper die ook make up kan aanbrengen. Of een visagiste die mijn korte haar kan brushen op de grote dag, en die aan huis kan komen. Make up is iets belangrijker dan kapsel, met een korte coupe kan er niet veel ve...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 28-3-2015 22:01:29

Amber
wanneer kopen trouwjurk
Beste, Volgende jaar 4 juni 2016 gaan we trouwen. Wanneer is best op juist moment voor trouwjurk kopen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 28-3-2015 21:49:37

Sarah
Kostprijs trouwringen
Hallo iedereen! Wij zijn vorige week onze trouwringen gaan kiezen. We zijn er echt heel enthousiast over, maar mijn aanstaande heeft al enkele keren gezegd dat hij de prijs nogal "aan de lage kant" vindt. Hij heeft van vrienden en familie...
Voorbereiding Reacties: 17 28-3-2015 17:31:48

Stephanie
Kwaliteit Youniek?
Hey iedereen! Ik besef dat ik nog eventjes tijd heb, maar ik wou toch al even informeren. Ik heb intussen op het forum erg veel positieve commentaar gelezen over bruidswinkel Youniek in Turnhout. Ook keek ik op hun website, en daar staan érg m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 28-3-2015 15:05:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...