Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

isabelle
visagiste
Hey bruidjesVolgende week donderdag 18 december is het onze ondertrouw. Nu, ik weet dat ik er nogal laat mee afkom, maar kennen jullie soms visagistes die aan huis komen of waar ik bij kan gaan die dag en bij wie het eventueel nog mogelijk zou zijn o...
Andere Reacties: 1 8-12-2008 17:45:23

Véronique
Trouwkleedjes passen én vinden!!!
Ben net terug van de trouwjurkenjacht met mijn nicht! Was superfun! Eerst richting Temse, naar Couture Rachel, want daar hadden we om 13u een afspraak. Héél wat kleedjes gepast: moderne, klassieke, witte, ivoren, paarse (!), champagnekleur,...
Andere Reacties: 0 8-12-2008 17:37:58

Liesbet
KLEDIJ BRUIDMEISJES
Hallo, kennen jullie toffe sites die jurkjes verkopen voor bruidsmeisjes? Ik ken er al 1: www.littleflowers.nl Maar ik zou toch nog wat verder willen kijken.Thnx voor al jullie reacties.Mvg Liesbet
Andere Reacties: 2 8-12-2008 12:48:07

Gwendolyn
Voor de kerk trouwen
HeyKan je voor de kerk trouwen, zonder in je teksten naar God te verwijzen?Groetjes!
Andere Reacties: 14 8-12-2008 11:48:48

Debby
Misboekjes.
Dag iedereen,Wanneer begin je meestal aan de misboekjes?En heeft er iemand misboekjes waar ik info kan uit halen?Je mag het sturen naar debby.degoes@gmail.comgroetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 3 8-12-2008 11:03:16

Joke
Le Chapeau - kledij bruidsmeisjes
Hallo iedereen,Ik heb in oktober mijn trouwkleed besteld bij Le Chapeau in Antwerpen. Ik heb daar toen enkele kleedjes zien hangen voor bruidsmeisjes. Weet er iemand rond welke prijs deze komen en of ze in alle maten verkrijgbaar zijn. (heb 2 bruidme...
Andere Reacties: 3 8-12-2008 10:01:37

marijke
economische crisis
hej hej medebruidjes-in-spe, ik vroeg me eigenlijk af of jullie net als ik ook af en toe bang zijn dat er nog van alles tussen kan komen voor jullie huwelijk. Zelf ben ik nogal een doemdenkertje dus ben toch wel bang dat iemand uit onze omgeving in d...
Andere Reacties: 3 8-12-2008 9:14:23

Inne
Kan je in Halen trouwen op een zaterdag?
Hoi,weet er iemand of je in Halen kan trouwen op een zaterdag en wat de beschikbare uren zijn?Inne
Andere Reacties: 0 8-12-2008 9:06:22

jaarke
lauretum jabbeke
Hi,Wij zouden dolgraag trouwen in de orangerie Lauretum in Jabbeke. Heb gehoord dat dit mogelijk zou zijn. weet iemand hoe dit te regelen. Ik belde immers vandaag en antwoord was `neen`. toch andere mogelijkheid om dit te bekomen? of kent iemand een ...
Andere Reacties: 0 7-12-2008 22:37:31

Sof
citroen ds
hallo,Wij trouwen op 6 juni 2009 en ik ben nog op zoek naar een citroen DS, liefst wit (of lichtgrijs). Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (omgeving Ternat)?
Andere Reacties: 4 7-12-2008 22:22:24

Sof
citroen ds
hallo,Wij trouwen op 6 juni 2009 en ik ben nog op zoek naar een citroen DS, liefst wit (of lichtgrijs). Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (omgeving Ternat)?
Andere Reacties: 0 7-12-2008 22:22:23

stefanie
ringen
hoi hoi iedereen,Ik heb deze week een folder in de bus had van een juwelier en ik heb mijn oog laten vallen op prachtige ringen! en de prijs is nog veel schoner we zouden ringen hebben voor nog geen 120 € da zou gewoon super de luxe zijn!! ben ...
Andere Reacties: 7 7-12-2008 19:55:30

vanessa
@ sarah die 16/8/08 trouwde
hej sara,tof om horen, wat bedoel je met het binnenbrengen van de wijn? gebuerde dit op een speciale manier mss?en wat was jullie menu? wij moeten het nog vanaf nul beginnen samenstellen, heb je aanraders?en wat voor dessert hadden jullie? en dit wer...
Andere Reacties: 1 7-12-2008 16:28:25

cynthia
Te koop: trouwkleed linea raffaelli, collectie 2008, maat 38
Prachtig trouwkleed linea raffaelli, collectie 2008, maat 38 (ikzelf ben 1m78 en weeg 60 kg), kleur cappuccino, uit één stuk. Nieuwprijs: 1900 euro. Vraagprijs: 900eu (bespreekbaar). Indien interesse, foto's mogelijk via mail: thys.filip@te...
Andere Reacties: 2 7-12-2008 14:56:37

Carolina
ja ik weet het 't is afgezaagd ... misboekjes
De vraag is al heel veel gesteld maar omdat wij er nu toch over aan het denken zijn om voor de kerk te trouwen zou ik graag wat misboekjes zien. Wij wilden eerst niet voor de kerk trouwen maar dit lag meer aan onze pastoor. ggrahhh... verschrikkel...
Andere Reacties: 0 7-12-2008 12:07:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...