Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Christophe
Geborduurde servetten
Hoi iedereenAls aandenken aan ons feest op 14 mei 2010, willen wij graag iets speciaals geven aan onze gasten, geen suikerbonen ofzo.We hadden gedacht aan een geborduurde servet, nu was onze vraag of er iemand iemand kent of weet die dit reeds gedaan...
Ideeën Reacties: 6 13-12-2009 17:38:34

Joke
avondfeest
Hallo allemaal,ik heb twee vraagjes :-)1. hoe laten jullie ieder aan tafel gaan? Iemand een origineel idee?2. Mijn schoonmoeder to be wil graag iets maken om op tafel te zetten, wat de gasten ook kunnen meenemen. Ik had gedacht aan iets waar we de na...
Ideeën Reacties: 6 12-12-2009 22:03:35

katrien
verhuur decoratie
Hallo,wij gaan onze zaal zelf inkleden, maar ik verschiet eerlijk gezegd nogal van de prijzen, zeker dingen om te huren... Hebben jullie ideeën waar ik aan een redelijk bedrag decoratiemateriaal kan huren (of kopen)? Ik denk hierbij bv aan enkel...
Ideeën Reacties: 3 11-12-2009 12:17:20

Dorien
Dillema kleuren thema
Hoi allemaal , Normaal zouden we als thema bruin-groen nemen. Nu ben ik aan het twijfelen om wit-groen te nemen...Wat zouden jullie doen?Dorien09/07/10
Ideeën Reacties: 5 10-12-2009 10:11:23

judith
cadeautje
hallo, ik zou op mijn huwelijksdag ,juist voor het eten of erna, of tijdens, een kleine speech willen geven, en daarna zou ik mijn nieuwe man dan willen verrassen met een leuk cadeau, of iets dat ik doe of iets dat dan iemand binnen brengt, maar ik h...
Ideeën Reacties: 5 9-12-2009 22:07:44

katlijn
tafeldecoratie - kaarsen
Halloik ben bezig met de tafeldecoratie, nu vraag ik me af of jullie kaarsjes op de tafels zetten? ik wil dit wel doen om meer sfeer te krijgen maar een simpel potje met theelicht vind ik weer té eenvoudig. Iemand ideetjes hoe ik dit best doe? l...
Ideeën Reacties: 6 8-12-2009 13:10:48

Evelyn
Traiteur Wereldkeuken gezocht
Hallo iedereen,kent iemand een goede traiteur die wereldkeuken aanbiedt? Het idee is om een buffet aan te bieden met keuze uit 4 streken of zo. (Afrikaans, Indisch, Belgisch, etc ...).Alvast bedankt voor tips!
Ideeën Reacties: 8 8-12-2009 12:49:01

melinda
wet - kerk zelfde dag of niet?
hey iedereen, wie heeft er hier goeie argumenten voor wet - kerk op dezelfde dag, of op een andere dag te doen?we geraken er niet uit...We zijn beide leerkrachten, dus hebben 2 maand vrijaf.Trouw in de kerk ligt al vast op 10 juli om 14.00u.We gingen...
Ideeën Reacties: 11 4-12-2009 19:09:37

Sara
Start avondfeest
Hey iedereen, een vraagje!Ik ben aan het twijfelen hoelaat we het avondfeest zouden laten starten? De zaal heeft oorspronkelijk 19.30 uur voorgesteld maar dat vind ik te laat. Ik twijfel nog tussen 18.30 uur en 19.00 uur... Wat denken jullie?
Ideeën Reacties: 11 4-12-2009 8:31:01

Heidi
locatie lunch antwerpen
Wij trouwen op 24 april 2010 en we zijn nog op zoek naar een plaats om 's middags een broodjeslunch te eten. We zijn met een groep van ongeveer 20 personen en we zoeken in de omgeving van Deurne, Antwerpen.Groetjes
Ideeën Reacties: 0 3-12-2009 12:00:17

natasja
ringen TWO Collection Organic
hey iedereen,heeft iemand ervaring met deze ringen collectie? en rond welke prijscategorie liggen ze?x
Ideeën Reacties: 3 3-12-2009 8:56:42

Anke
Eretafel
Best bruidjes,hierbij doe ik nogmaals beroep op jullie hulp :)Het zit nl zo, wij zijn van plan om aan onze eretafel de ouders te zetten en de getuigen met partner (wat volgens mij normaal is), maar ik heb een probleem met mijn dooppeter en zijn mama....
Ideeën Reacties: 2 3-12-2009 7:32:14

Carolina
ideeën gezocht feestje 30 en 40 jarige
Dag, onze trouw hebben we al gehad... Maar volgend jaar word ik 30 en mijn ventje 40 jaar. Wij zouden dan ook graag een feestje geven maar niet een "gewoon" vat. Mag iets meer zijn. Maar onze inspiratie laat ons in de steek. Daarom zoek...
Ideeën Reacties: 6 2-12-2009 16:38:35

sophie
thema vlinders
hey,wij willen als thema iets rond vlinders doen. maar mijn ideeën zijn nogal beperkt. verder dan iets speciaals met de uitnodigingen doen, kom ik niet. kan er iemand helpen?
Ideeën Reacties: 7 2-12-2009 12:06:41

nicky
luxedozen
Hey,Ik ben op zoek naar luxedozen (moeten wel brievenbus dik zijn) of houten kistjes (ook brievenbus dik).Op die luxedozen zouden we misschien onze foto op willen zetten. Weet er iemand waar ik deze kan vinden? En aan welke prijs ik me kan verwachten...
Ideeën Reacties: 2 1-12-2009 22:46:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...