Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Suuz
Dagplanning
Dag iedereen! Ik zit een beetje in de knoop met mijn dagplanning, hopelijk kunnen jullie me wat tips geven. Mijn bruidegom zegt immers "doet het maar zoals jij het wilt liefje". Heb je veel aan, zo'n man :-D Wij trouwen erg "niet-traditioneel" op d...
Voorbereiding Reacties: 5 28-3-2015 13:08:41

cindy
nachtmerrie trouw
Ooh mijn God wat heb ik verschrikkelijk gedroomd. Ik droomde dat ik vandaag al ging trouwen en ik had geen tweede proef make up gedaan en ook geen proef voor mijn kapsel. Ik werd wakker en realiseerde me dat ik nog 132 dagen de tijd heb dat ik dan ...
Ideeën Reacties: 5 28-3-2015 10:48:00

Dominique
Misboek in twee talen
Zijn er hier bruidjes die hun misboekje in twee talen moeten opstellen?
Voorbereiding Reacties: 6 28-3-2015 10:24:42

Karolien
Linx: pas op met prijzen!
Gisteren ben ik mijn kleed gaan afhalen bij Linx. Uit mijn vorige postjes kun je lezen dat mijn ervaring met Linx tot nog toe niet fantastisch was, en gisteren was niet anders. Ik had de helft van mijn kleed al betaald, en wist dus perfect hoeveel ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-3-2015 9:36:52

evelien
sos kit op trouwdag
Ik heb al van een aantal mensen gehoord dat je op uw trouwdag best een klein SOS kit voorziet. met vb zakdoekjes, extra paar panty's. Wat moet ik nog zeker voorzien in mijn SOS kit?? Bedankt
Voorbereiding Reacties: 2 28-3-2015 9:23:05

Dominique
Misboekjes afdrukken
Hey allemaal! Hoeveel betalen jullie om jullie misboekjes af te drukken? En waar doen jullie het? Ik ben gisteren bij een drukker geweest om een proef misboekje af te drukken en hij vroeg 2,60euro hiervoor!!! (28pagina in a5 formaat, het zijn 7 A4s...
Voorbereiding Reacties: 1 28-3-2015 8:39:56

Sofie
Playlist
Hey. Zoals de titel al aangeeft,ik zit met de handen in het haar! Zou graag beginnen aan mijn playlist voor de DJ. Onze DJ had dit gevraagd omdat er dan een cd word opgenomen van de eerste 21 liedjes die worden gedraaid op het huwelijks feest,nu wee...
Muziek - Live Reacties: 7 27-3-2015 23:03:40

Brenda
Solden bruidsjurken
Beste bruidjes, Ik heb eens een vraagje voor diegene die dit misschien weten.. In juli heb ik een eerste afspraak in een winkel om bruidskleed te gaan passen. Ik heb reeds vernomen dat ze in juli ook solden geven op de bruidsjurken. Mijn budget is ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 27-3-2015 18:27:18

evy
Korte bruidsjurk
Hoi, Ik vroeg me af wie er nog getrouwd is in een korte bruidsjurk en waar jullie die gekocht hebben? Of misschien nog beter: zijn er mensen die hun korte bruidsjurk gehuurd hebben? Ik wil niet te veel geld uitgeven aan m'n trouwjurk, dus dacht aan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 27-3-2015 15:47:09

isabelle
trouwjurk
hoi ik zoek op korte termijn een bruidsjurk dat heel goedkoop is daar wij in csb zitten wie kan helpen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-3-2015 14:43:01

ester
te koop petticoat en bruidsschoenen
Te koop bruids petticoat voor mermaid jurk. In perfecte staat, nooit gedragen. Wordt verkocht wegens verkeerd model. Maat 36/38 80€6 https://m.facebook.com/pellegrino.ester/posts/pcb.10204617492011399/?photo_id=10204617484731217&mds=%2Fphotos%2F...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 27-3-2015 11:04:18

Katrien
visagist aan huis regio Halle (onder Bxl)
Hallo en help :) Ik zoek een visagiste/schminkster/makeupartiest/.. hoe je het ook wil noemen die 2/5/15 aan huis kan komen.Beetje laat ik weet het, maar omdat ik zelf eigenlijk nooit make up aandoe (tenzij vollen bak natural /invisible style) ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 27-3-2015 10:20:26

sara
trouwjurken passen
Ik ga in september trouwen. Ik wil een korte jurk, mag vintage geinspireerd zijn. Ik zie mezelf echter niet zo een echte trouwwinkel binnenstappen... Ik heb al enkele links opgeslagen van online winkels, maar zou toch graag eens ergens wat gaan passe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 27-3-2015 9:58:28

Elien
Hoeveel zalen bezoeken :s
Hoi Bruidjes! Hoeveel zalen zouden we toch wel eens moeten gezien hebben alvorens te kiezen.. Ik wil me er gerust wel even mee bezig houden, maar heb nu ook geen zin om 20 zalen af te rijden natuurlijk :p Het zou van de eerste keer al prijs kunnen z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 27-3-2015 9:31:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...