Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

bettina
oooooohhh spannend nog 20daagjes!!!!!!xxxxxxxx
Andere Reacties: 2 7-12-2008 11:07:27

Marieke
18 april 2009 - THINGS TO DO
Hey bruidjes!Wie van jullie stapt er nog in het huwelijkbootje op 18 april 09?In hoeverre staan jullie met de voorbereidingen?Dingen die ik nog moet regelen zijn:- afspraak met rent a priest (januari) -> heeft er iemand boekjes van een alternatiev...
Andere Reacties: 2 7-12-2008 10:32:28

Tine
Wie heeft er zin in een fotoshoot???
Hallo medebruidjes,een paar weken geleden postte ik een berichtje met de vraag naar medekandidaten naar een fotoshoot.Ik doe zo'n fotoshoot op 15 december in "Engelen aan de Waterkant" in Gent. Ik zal mijn ventje op nieuwjaar verrassen met ...
Andere Reacties: 2 6-12-2008 18:53:29

Heidi
Bruidskleed: eerste pas???
Hoi iedereen,ik heb mijn kleedje besteld en mijn eerste pas is pas 6 maanden later, zo'n anderhalve maand voor het huwelijk.Is dat niet wat aan de late kant volgens jullie?Ben in de zomer altijd wat slanker en ben bang dat er nog veel moet ingenomen ...
Andere Reacties: 13 6-12-2008 16:30:55

Ellen
trouwringen d'euXX
Dag bruidjes,Wij zijn gisteren eens gaan kijken voor trouwringen. We hebben een mooi paar gezien van het merk d'euXX. Wij hadden deze ringen nog nergens anders gezien. Kent er iemand dit merk? En wat is je ervaring, goede of minder goede kwaliteit? A...
Andere Reacties: 8 6-12-2008 9:07:32

sabrina
binnen en buiten locaties
Men aanstaande en ik trouwen op 13/06/09en we zijn nog opzoek naar * fotograaf regio gent,ervelde, evergem *locaties zowel binnen als buiten de locaties moeten vooral warmte uitstralen of oudheid (patershol dacht ik al zelf)En doen jullie dat de dag ...
Andere Reacties: 1 5-12-2008 23:29:46

sabrina
Bruidshuis Ellen
Bij men vorige pasbeurt in een winkel in gent(voormuide) ben ik triestig terug naar huis gegaan(ze luisterde niet naar men wensen(eigen meening), met een parkeer boete erbij.Ben vandaag gaan passen bij "bruidshuis ellen" en heb men droomjur...
Andere Reacties: 2 5-12-2008 22:03:24

Lindsey
Kapper regio Brussel
Hallo, Is er hier iemand die een goede kapper kent regio Brussel (Schaarbeek)? Iemand die nederlands spreekt en ook betrouwbaar is?Ik laat mijn haar meestal doen regio Lier, waar ik werk, maar heb thuis nog niemand gevonden waar ik vertrouwen in heb ...
Andere Reacties: 3 5-12-2008 17:08:05

veronique
Gezocht: Vuurshow!
Kijk eens naar deze link aub: http://www.youtube.com/watch?v=UdPKJ65fxJc(als het niet werkt: You Tube - Alex Gagnant Incroyable Talent 2008)Wie kent er iemand in Belgie die iets gelijkaardigs doet?Arianne, wanneer trouw jij? Misschien kunnen we deze...
Andere Reacties: 2 5-12-2008 16:08:17

Nathalie
Traiteur Tio Paco in Roeselare??
Dag iedereen,Heeft er iemand ervaring met traiteur Tio Paco in Roeselare?? Hun aanbod van Tapas en paëlla ziet er goed uit & geschikt voor ons huwelijksfeest. We kennen echter niemand die reeds een feest georganiseerd heeft met Tio Paco, en ...
Andere Reacties: 7 5-12-2008 15:48:39

veronique
Fotograaf Gent: Harald Lamon?
Hoi!Heeft iemand deze man al ontmoet of werk van hem gezien? Hij is blijkbaar niet heel snel in email beantwoorden (of ik ben heel ongeduldig ;)). Ondertussen zijn alle ervaringen welkom! Grtz, Véro
Andere Reacties: 0 5-12-2008 15:15:58

Laura
Reisboeken zomer 2009
Hey,Weet er iemand soms of dat de reisboeken van de zomer 2009 er al liggen en zo nee, wanneer ze juist binnenkomen? Ik wil onze huwelijksreis al plannen met de nodige kortingen ;)Groetjes, Laura
Andere Reacties: 7 5-12-2008 10:13:32

claudia
Inrichtingen van feestzaal te huur?
We zijn nog volop aan't brainstormen over hoe we ons trouwfeest gaan doen...het wordt allezins eerst etentje in goed restaurant met dichte familie en daarna dansfeest met hapjes voor familie en vrienden. Al onze genodigden wonen bijna in een straal v...
Andere Reacties: 2 5-12-2008 9:40:42

Leen
babbelbox
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met een babbelbox op feest? Ik hoorde dit onlangs en zou me wel leuk lijken (of beter niet?)
Andere Reacties: 6 4-12-2008 12:44:42

Tiffany
Uittredelied
Hallo mede-bruidjes!Welk uittredelied hebben jullie?GroetjesTiffany20 mei 2009
Andere Reacties: 22 4-12-2008 10:31:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...