Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Karmen
Na het feest...
Hoi allemaal!Een kort vraagje: gaan jullie na het feest naar huis of regelen jullie ergens een overnachting?Bedankt!
Ideeën Reacties: 15 29-11-2009 10:58:24

melinda
bruidskoets?
hey iedereen,wie kan er hier meespreken over bruidskoetsen?iemand die dit wil doen - bruidjes die dit gedaan hebben - bevindingen - ...?
Ideeën Reacties: 16 25-11-2009 22:25:14

natasja
puzzel getuige
hey allemaal,ik ga mijn beste vriendin volgende week vragen voor getuige te zijn... Nu wil ik een puzzel laten maken met een foto van ons... Maar waar kan ik er een tekst opzetten? Want ben bij kruidvat en delhaize gaan zien en daar hebben ze die opt...
Ideeën Reacties: 3 25-11-2009 16:35:59

Dorien
Origineel liedje binnenkomen zaal , binnenbrengen taart
Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar 2 liedjes :Liedje voor het binnenkomen van de feestzaal.Liedje voor het binnenbrengen van bruidstaart en dessert.Hebben jullie originele ideen het mag iets met een beat zijn. Liefst NIET Lac du connemara of bongo s...
Ideeën Reacties: 7 25-11-2009 11:04:38

nathalie
bruidstaart
aaah,dag mooie bruidjes allemaal.ik heb een groot probleem ik ben verzot op van die hele mooie bruidstaarten op een staander maar het probleem.het kost stukken van mensen weet er niemand rond lokeren die mooie taarten maakt voor een mooie prijs. een ...
Ideeën Reacties: 5 23-11-2009 21:21:22

Petroeska
inleidingstekst gastenboek
Hallo toekomstige bruidjesWeet er iemand onder jullie een toffe tekst om vooraan in ons gastenboek te plaatsen. Alvast bedankt Petroeska16/04/2010
Ideeën Reacties: 2 22-11-2009 20:19:16

katleen
tafelindeling
Hoe delen jullie de tafels in en hoe lichten jullie de gasten in aan welke tafel ze moeten gaan zitten?
Ideeën Reacties: 4 22-11-2009 15:43:36

katleen
cadeau getuigen en ouders
ben op zoek naar een origineel cadeau om op ons trouwfeest te overhandigen aan de getuigen en onze ouders.Hebben jullie een idee?
Ideeën Reacties: 2 22-11-2009 15:42:27

katleen
trouwbedankjes
ik ben op zoek naar trouwbedankjes om aan de gasten te geven heb al op verschillende web-sites gekeken maar is allemaal hetzelfde..Hebben jullie enig origineel idee?
Ideeën Reacties: 2 22-11-2009 15:41:31

Stephanie
namen van de tafels
Dag Bruidjes!Waar hebben jullie je inspiratie gehaald om de verschillende tafels in de zaal een "naam" te geven?Ik heb al gehoord van componisten, delen van Italië, ...Wat doen jullie? En hebben jullie extra accessoires op tafel gezet ...
Ideeën Reacties: 5 22-11-2009 12:51:22

Carmen
Wintertrouw
Wij trouwen midden in de winter. Dus hoogstwaarschijnlijk met slecht weer enzo. Weet er iemand mooie loaties voor foto's (ook als het slecht weer is) ? Heeft er iemand tips om met slecht weer er toch een mooie dag van te maken?
Ideeën Reacties: 4 20-11-2009 12:08:12

Annelies
teksten misviering
Hallo,Wij zijn op zoek naar misboekjes, teksten voor tijdens de misviering. Onze pastoor laat ons volledig vrij in het kiezen van de teksten, maar dit is veel moeilijker dan gedacht. Hebben jullie eventueel nog misboekjes, ideetjes of teksten? Je mag...
Ideeën Reacties: 15 19-11-2009 12:44:50

nele
wijn verkopen op trouw
Hey iedereen,Ja heb een vraagje maar is eigenlijk een rare vraag.Ik heb gehoord dat er soms op trouwen zo met opbod iets word verkocht. Vb gepersonaliseerde wijn of porto of ...Is dit grof of valt dit mee en zouden mensen dit apprecieren. Het is iets...
Ideeën Reacties: 14 18-11-2009 9:58:55

Wendy
bruidjes omgeving wuustwezel-brasschaat-zoersel-brecht...
Lieve bruidjes,Ik heb echt nood om met mede-bruidjes te kunnen tetteren, ideetjes uit te wisselen, samen te kunnen stressen over welke kleur de schoenen van de bruidsmeisjes moeten zijn. zonder vooroordelen en met medeleven.Ik denk dat er vast nog va...
Ideeën Reacties: 10 17-11-2009 10:33:30

Ellen
Mensen naar de juiste tafel
Hoe gaan jullie de mensen naar de juiste tafel laten gaan?Heb al gehoord van iedere tafel een andere ballonkleurOf iets anders.Ik vind dit nogal moeilijk .Zijn er ideetjes?MercikesNog bruidjes of bruidegommen van Aalst?
Ideeën Reacties: 8 16-11-2009 22:45:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...