Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

nancy
Te koop!
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/verschillende-trouwboekjes-editie-2011-2012-134811414.html http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/taarttopper-haarbloem-poirier-bellenblaasje...
Voorbereiding Reacties: 0 21-10-2012 9:47:01

iris
versieren
Dag iedereen, Wij hebben een zaal gehuurd en dus sta ik in voor de zaal te versieren en mooi te maken. Iemand ideetjes welke kleuren mooi met elkaar passen en als ook de versiering die je allemaal nodig hebt om de zaal te versieren?  Want weet...
Voorbereiding Reacties: 4 20-10-2012 13:26:14

Nicky
Trouwartikelen (voornamelijk fuchsia)
Bruidjes in spé, onze mooiste dag is drie weken geleden geweest. Aangezien we een hele hoop leuke spulletjes hebben gekocht die slechts één maal (sommige zelfs niet) gebruikt zijn, willen we graag dat iemand anders er ook nog gebruik v...
Voorbereiding Reacties: 1 20-10-2012 8:45:28

angelique
volgorde suite
hallo allemaal , mij lijkt het wel een leuk idee dat iedereen die wil komen naar het gemeentehuis , al binnen gaat zitten en dat dan pas de suite binnen gaat. lijkt dit mogelijk volgens jullie ? en hoe zat jullie volgorde van de suite in elkaar? ...
Voorbereiding Reacties: 0 19-10-2012 12:36:39

angelique
taartmes en schepper
wou gewoon even meedelen dat wij vandaag onze taartschep en taartmes zijn kunnen gaan afhalen .. waarom is dit speciaal , namelijk we hebben ze persoonlijker gemaakt door onze namen en trouwdatum er laten ingraveren :-) wij zijn er zo blij mee
Voorbereiding Reacties: 4 19-10-2012 10:40:36

Wendy
hulp nodig bij de keuze van het bedankje
Hallo medebruidjes, Graag zou ik jullie hulp nog is willen inroepen. Na het lange zoeken voor een geschikt bedankje zijn we nog aan het twijfelen tussen 2 bedankjes. Namelijk uit de volgende 2. Ik kan geen foto plakken dus ik zal de link van ...
Voorbereiding Reacties: 11 18-10-2012 11:39:12

Nathalie
vraagje ivm vervoer
Hallo, Hier ben ik dan weer.... Heb deze vraag al eens gesteld, maar heb schrik dat het gaat mislukken... En eigenlijk ook 'schrik' voor de reacties van de mensen op de dag zelf... Vrienden zeggen dat ik er niet moet achter kijken, maar makkelijker...
Voorbereiding Reacties: 11 18-10-2012 9:18:18

Vansteenbrugge
TROUWEN IS ... NEEM DEEL AAN ONZE WEDSTRIJD EN MAAK KAN OP 125 € !!!
TROUWEN IS  ... vul onze slogan aan op de website WWW.TFV.BE en maak kan op één van onze vier kadobons ter waarde van 125 €. GRATIS KAARTEN ook via de website! Groeten, Philippe
Voorbereiding Reacties: 0 17-10-2012 21:55:45

Nathalie
Even jullie kleur advies gevraagd!
Hoi hoi!! Ik had graag even jullie mening/advies gehad... Ik had graag als kleur voor ons huwelijk 'paars' genomen. Het is zowel van mij als mijn ventje de lievelingskleur.  Nu opzich is dit allemaal te doen en geen probleem. Maar waar we ons ...
Voorbereiding Reacties: 14 17-10-2012 21:24:56

Debbie
vorderingen :)
Hallo bruidjes, Deze week de trouwringen gekozen en besteld en ik mag ze vrijdag al ophalen woehoew :)! Mijn ventje heeft dankzij een wedstrijden via trouwen.nl een kostuum gewonnen naar keuze en nu zijn ze volop aant kijken om een afspraak in te pl...
Voorbereiding Reacties: 5 17-10-2012 19:39:46

Kim
Twijfels
Hoi bruidjes, Twijfelen jullie soms ook of die ene dag al de centen wel waard is? Ik twijfel absoluut niet aan mijn verloofde maar al dat gedoe voor max 24 uur, ik vind het soms wat veel. En ik ben er dan nog helemaal niet zo erg mee bezig omdat we p...
Voorbereiding Reacties: 13 17-10-2012 19:33:39

Charlotte
Luxe bruidstas in ivoor met grote satijnen strik NIEUW!!! TE KOOP
Hierbij verkoop ik mijn ongebruikt bruidstasje ( niet gebruikt wegens te late levering van Amerika)Ik zelf had een ivoor kleurig trouwkleed en het past perfect bij 1 ( achteraf er tegen gehouden en de kleur klopte perfect) Gekocht via ...
Voorbereiding Reacties: 4 17-10-2012 15:48:30

Charlotte
Alles te koop aan spot prijzen !! Alles moet weg!!
Onze prachtige dag is ondertussen al 175 dagen voorbij. Na wat rommelen en opruimen heb ik enkele spullen bij elkaar gevonden die we niet meer nodig hebben.Vele zijn zelfs niet gebruikt op de trouwdag zelf en daardoor nooit gebruikt.Andere zijn ...
Voorbereiding Reacties: 4 17-10-2012 15:47:38

mieke
tips fotografie
hallo, mijn aanstaande wil op het avondfeest ook alle gasten die toekomen laten fotograferen, je kan dit doen met de klassieke kader maar wil eens iets anders. Iemand ideeën? groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 17-10-2012 13:01:24

Ann
DIY
Hey allemaal, ik lees hier regelmatig berichtjes van creatieve bruidjes die van alles en nog wat zelf maken voor hun huwelijk! Maar deze zitten overal een beetje verspreid, vandaar mijn vraag: wat maken jullie allemaal zelf? En hoe lang zijn jul...
Voorbereiding Reacties: 11 17-10-2012 10:02:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...