Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lynn
fotolocaties binnen en buiten regio west-vlaanderen
Hey bruidjes..weet iemand mooie locaties zijn voor foto's te nemen?? liefst binnen en buitenlocatie..liefst regio roeselare/izegem/ingelmunster/kuurne....
Locaties - Fotografie Reacties: 4 27-3-2015 8:42:41

sarah
fotograaf regio Oost-Vlaanderen
Dag iedereen, wij zijn nog op zoek naar een goede fotograaf regio Evergem.. (Gent). Liefst iemand met frisse ideeen voor spontane foto's.. We willen liefst geen klassieke trouwfoto's... Onze trouw is voorzien op 26/09/2015. Laat alle ideeën m...
Fotografie Reacties: 15 27-3-2015 7:18:04

Kathleen
E&R wedding Beringen - ervaring
Morgen ga ik voor een eerste pasbeurt naar E&R wedding in Beringen. Zijn er nog bruidjes die ervaring hebben met hen? We zijn ook reeds langsgeweest bij Linx Hasselt maar heb hier zo slechte commentaar over hen gelezen dat ik het niet volledig m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 27-3-2015 6:59:53

Chantal
eveloppe-accesoires met namen en datum
wij zijn op zoek naar een winkel of een website waar we iets moois kunnen bestellen (bvb een huisje) om de omslagjes in te laten steken op het avondfeest. Waar onze naam en datum op kan gemaakt worden.
Ideeën Reacties: 4 26-3-2015 22:33:24

Lindsay
ceremonie vliegende pastoors
Heeft er iemand van jullie misschien ervaringen met de vliegende pastoors voor de ceremonie? Wij willen een ceremonie laten doorgaan in de tuin van onze zaal maar het mag niet te " plechtig " zijn... Alvast bedankt voor jullie reacties ;-...
Ceremonie Reacties: 14 26-3-2015 19:42:45

Lindsay
uitnodigingen via carddream? aanrader ringen?
Hallo mede-bruidjes, Heeft er iemand van jullie ervaringen met carddreams.be voor uitnodigingen te bestellen? Is het inderdaad niet lang wachten en goede kwaliteit? Ik ga me wel sowieso een proefdruk aanvragen maar dan heb ik al een idee :-) En n...
Uitnodigingen Reacties: 1 26-3-2015 19:39:38

Sarah
Fotolocaties Londerzeel - Dendermonde
Hallo iedereen! Wij zijn nog op zoek naar een fotolocatie. We hebben de stoomtreinen in Baasrode al vastgelegd, maar we zijn nog op zoek naar een tweede locatie en eventueel ook een binnenlocatie voor als de weergoden ons niet mee zitten? Iemand ti...
Fotografie Reacties: 7 26-3-2015 18:21:21

Britt
Ervaringen Iduna Visagie Turnhout
Ik heb een visagiste gevonden die nog vrij is voor mijn huwelijksdag.Iemand nog recente ervaring met Iduna uit Turnhout?Ik kan mezelf redelijk goed shminken dus ik durf de knoop niet goed doorhakken en heb schrik dat het gaat tegenvallen om doo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 26-3-2015 15:48:24

Katrien
Tegenvallende pasbeurt...
Hoi, Gisteren voor mijn 2e pasbeurt langsgegaan, maar die viel wat tegen...  De eerste pasbeurt enkele weken geleden was goed: een vriendelijke en behulpzame naaister, die alles goed uitlegde. Ze gaf toen al wel aan dat er veel retouches moeste...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-3-2015 14:01:27

Katrien
Tegenvallende pasbeurt...
Hoi, Gisteren voor mijn 2e pasbeurt langsgegaan, maar die viel wat tegen...  De eerste pasbeurt enkele weken geleden was goed: een vriendelijke en behulpzame naaister, die alles goed uitlegde. Ze gaf toen al wel aan dat er veel retouches moeste...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-3-2015 14:01:26

Sien
Tafel themas
Liefste bruidjes,Wij zijn nog op zoek naar leuke tafelthema's in plaats van de gewone tafelnummers.We hebben niet echt een thema voor de trouw op zich, dus alle ideeën zijn welkom :).Ook zoek ik nog een leuke manier om de gasten aan t...
Ideeën Reacties: 10 26-3-2015 12:44:09

Sien
Tafel thema's
Liefste Bruidjes,Ik ben nog op zoek naar leuke tafelthema's voor de gasten. dit in plaats van de gewone tafelnummers. We hebben niet echt een thema voor de trouw zelf dus alle ideeën zijn zeker welkom.Ook zoek ik nog naar een leuke manier om de...
Ideeën Reacties: 1 26-3-2015 12:41:54

Sien
Tafel thema's
Liefste Bruidjes,Ik ben nog op zoek naar leuke tafelthema's voor de gasten. dit in plaats van de gewone tafelnummers. We hebben niet echt een thema voor de trouw zelf dus alle ideeën zijn zeker welkom.Ook zoek ik nog naar een leuke manier om de...
Ideeën Reacties: 0 26-3-2015 12:41:44

Jessica
bruidsmake-up
Hallo toekomstige bruidjes, :)ik trouw op 27 juni en begin toch een beetje nerveus te worden, dat alles in orde gaat komen...Ik heb daarnet een afspraak gemaakt met de make up artieste:Beauty-licious, heeft er hier iemand ervaring met haar...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 26-3-2015 11:28:04

Charlotte
Op zoek naar betaalbare sluier
 Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een kwalitatieve kathedraal sluier, zonder versiering. De rand zou "cut edge" moeten zijn, dus geen lijntjes, maar gewoon de tule zoals ze is.De lengte dus 3m (kathedraal) en liefst 2 of meer lagen.In de bruid...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 26-3-2015 9:01:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...