Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

vanessa
Bedankjes
Hallo, wij zijn nog op zoek naar originele bedankjes voor onze gasten.Heeft er iemand ideeën? Alles is welkom. groeten Vanessa
Andere Reacties: 3 3-12-2008 23:46:32

Nathalie
Fotolocatie in Brussel!
Hallo allemaal!Wij trouwen volgend jaar in april en zoeken nog een leuke en originele fotolocatie. Liefst iets industrieels, al zijn andere suggesties ook welkom uiteraard!Heeft iemand tips?Thanks!Nathalie
Andere Reacties: 3 3-12-2008 22:18:23

lies
bruidskleed met bustier
hallo ;een oproep aan bruidjes die gekozen hebben voor een bruidskleed met bustier. ik zat wat met een zorg dat dit voor problemen zou zorgen tijdens het dansenheel de tijd omhoog trekken van de bustier en zo...zijn hier tips voor naar lingerie of zo...
Andere Reacties: 8 3-12-2008 21:06:56

Stefanie
Bedankingen
Het wordt hoog tijd om onze bedankingen te versturen. Maar stuur je iedereen een bedanking op (ook mensen die bvb enkel een kaartje gaven)? Of enkel de mensen die een cadeau/geld gaven plus de mensen die je uitnodigde voor het feest?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 4 3-12-2008 18:20:46

Steffie
binnenlocatie gent
'k hoop da ik het ni nodig heb maar kent er iemand leuke binnenlocaties voor trouwfoto's in gent?liefst niet betalend ...Mercikes!
Andere Reacties: 2 3-12-2008 14:09:04

Steffie
fotograaf gent
Kan iemand mij een fotograaf vanuit Gent aanbevelen? En eentje die half juni nog ni bezet is???Mercikes!
Andere Reacties: 2 3-12-2008 14:05:28

Tiffany
Evangelie
Hey allemaal...Heeft er iemand een mooi evangelie?Ben bezig aan ons misboekje en loop vast bij het evangelie. Alle hulp is welkom.Alvast bedankt!GroetjesTiffany20 mei 2009
Andere Reacties: 3 3-12-2008 12:46:36

Hester
vervoer
Hallo iedereen,Wij zijn nog volop op zoek naar ons vervoer. We zijn op zoek naar een oldtimer als bruidswagen en 7 volgauto's voor de suite. Weet iemand een goed adres hiervoor; regio Oost-vlaanderen?Alvast bedankt om mij te helpen...Groetjes,Hester
Andere Reacties: 3 3-12-2008 10:27:20

katrien
hummer2rent
heeft er hier al iemand ervaring gehad met de firma hummer2rent? Waren jullie hier tevreden over? We zouden graag met een hummer limo trouwen, en hebben aan deze firma prijs gevraagd. En van prijs vallen ze precies wel redelijk mee.
Andere Reacties: 2 3-12-2008 9:39:00

Sarah
zwanger op trouwdag?
Hoi toekomstige en ex-bruidjes... Mijn oproep gaat uit naar jullie allemaal. Wij willen niet meer lang wachten om voor een kindje te gaan en ik ben van plan om in februari te stoppen met de pil. Stel dat ik meteen zwanger ben, dan ben ik 3 maand ver ...
Andere Reacties: 19 3-12-2008 8:51:32

jessy
klik extensions
Hey, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met klik extensions met echt haar.Ik overweeg wel om er te kopen voor de trouwdag, maar ik vind er enkel in steil haar, en ik zou graag krul haar hebben. Nu ze zeggen dat je het kunt krullen maar ik ben ba...
Andere Reacties: 8 2-12-2008 2:30:28

Géralidine
kleed - zucht
Andere Reacties: 0 1-12-2008 21:13:55

ilse
adres costuum bruidegom en suite
Aloha bruidjes!Ik heb afgelopen weekend mijn kleed gaan kiezen, binnekort is het aan mn ventje.Kunnen jullie me helpen met een adres in het Antwerpse (liefst) waar zowel het costuum van de bruidegom, als aansluitend dat van de suite gehuurd kan worde...
Andere Reacties: 0 1-12-2008 17:53:26

Sanne
Trouwringen
Dag bruidjes in spe,Wij zijn zaterdag voor trouwringen gaan zien. Enorm vermoeiend vond ik dat! En O zo moeilijk!!! zij hebben 2 u in die winkel staan passen. nu, ik hab nogal kleine handjes en vingers dus stond een smallere ring mij beter, mijn vrie...
Andere Reacties: 14 1-12-2008 17:42:03

Kirsten
lingerie winkel Antwerpen
hoi!Mijn 1e pas komt stilaan dichterbij (15 jan, eindelijk :-) ), dus tijd om lingerie te gaan zoeken.Weten jullie een winkel waar je leuke huwelijkslingerie kan kopen in Antwerpen of omgeving? En hebben jullie tips waar je bij het kiezen op moet le...
Andere Reacties: 2 1-12-2008 17:17:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...