Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Annelies
Kleding reinigen?
Hallo,   Ik zou graag onze huwelijkskleren laten reinigen voor ik zo opberg, maar heeft iemand hier ervaring mee? Kan je dit naar eender welke droogkuis brengen of zijn er speciale droogkuisen voor dit soort kleding. Heeft iemand (goede of sl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-8-2010 18:11:25

natasja
Trouwjurk te koop Rembo Styling
Dag toekomstige bruiden,   Ik ben een maand geleden getrouwd (in juli) en verkoop mijn trouwjurk van Rembo Styling. Het is een maatje 36-38 en  ik ben ongeveer 1m70 groot. De jurk is in perfecte staat. Aan de nek is hij afgewerkt met ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-8-2010 10:54:06

Sarah
Bruidsjurk
Hallo Bruidjes,   Mocht er onder jullie iemand zijn die haar jurk wil doorverkopen, laat gerust iets weten!   Mijn maat is 42 - 44. (46 eventueel ook goed)   Foto of beschrijving mag je mij altijd mailen debie_sarah_@hotmail.com ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-8-2010 7:06:29

leen
Blauwe trouwjurk - schoenen?
Dag bruidjes,   Vandaag eindelijk onder de 50-dagen grens gedoken!! Yippie!! Dit weekend gaan we de uitnodigingen posten. Dus er komt een einde aan het lange plannen. Ik heb alleen nog geen schoenen. Ik heb een donkerblauwe rok en witte top van ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-8-2010 11:37:36

Anastasia
New Collection
Dag meisjes,   Weet iemand van jullie wanneer de nieuwe collectie in de winkels gaat liggen? Ik heb nog even tijd (trouwen in augustus 2011) maar ben al nieuwsgierig en zou al graag op jacht willen gaan? Is het te vroeg volgens...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 19-8-2010 20:09:23

melissa
Trouwjurk
Hoi, Wij trouwen op 13 augustus 2011 En wij zijn nogniet echt gestart met de voorbereidingen. Nu was mijn vraag of iemand geen leuke feestzaal weet zijn in de buurt van sint-truiden. Ook zou ik graag wat winkels bezoeken voor een trouwjurk. Waar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-8-2010 19:48:36

Claudia
Maten trouwjurk
Hallo allemaal,   Ik zit met een vraagje. Ik heb momenteel maat 42 à maat 44. Zou ik een trouwjurk vinden in een gewone winkel voor trouwkledij of zou ik op zoek moeten gaan naar een winkel die ook grote maten heeft. Mijn oorspronkelijk p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-8-2010 13:47:52

Kathleen
trouwkleed uitleggen.
Dag mede- bruidjes,   Weet er iemand hoeveel cm ze een kleedje kunnen uitleggen. Ik zit nl al even met een zeer vervelend voorgevoel dat mijn kleedje niet meer gaat passen.   Ik ben wel niet verdikt. Maar toch, ik droom geregeld dat i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-8-2010 13:21:11

vanessa
"wow gevoel" is er nog
Dag iedereen,   ik ben gisteren naar Cermo in Turnhout geweest voor de eerste pas van mijn trouwkleed. Ik had al een paar keren op het forum gelezen dat bij veel mensen het " wow gevoel " soms al weg was bij hun eerste pas, dus ik was redelijk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-8-2010 13:02:35

saskia
Op zoek naar rode of zwarte onderrok
Hey   wie weet waar ik aan een rode of zwarte onderrok kan geraken aan een redelijke prijs? Of zijn er bruidjes die een rode of zwarte onderrok in de aanbieding hebben. maatje 42/44.   Alvast bedankt   saskia
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-8-2010 21:48:49

nathalie
toekomstige bruidjes:Ik verkoop mijn trouwjurk
Hallokes,   Op 2 juli 2010 ben ik in het huwelijksbootje getreden en hebben we een PRACHTIGE dag beleefd!!.   Daar ik niet van plan ben om mijn trouwjurk jaren in de kast te laten hangen heb ik beslist om het te verkopen.   Het g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-8-2010 18:33:50

Babs
Budget kledij
Hoi,   Ik had graag eens geweten wat zowat het budget is dat we moeten incalculeren voor kledij. Ik wil graag eens mooi traditioneel kleed maar heb weinig zin om daar meer dan €1000 voor te geven. Zijn er ook winkels waar je geen fortui...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 18-8-2010 11:27:08

Evelyn
bruidsjongen
Hallo allemaal,   Ik ben wanhopig op zoek naar het gepaste outfitje voor mn kleintje. Hij mag in oktober bruidjongen zijn, hij is wel nog maar 18maand, tegen dan bijna 20. Zn maatje blijft dan ook rond de 86 hangen. Mag best wat feestelijk zij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-8-2010 14:43:41

rebecca
merken bij bruidsmode Conny in Aalter
Heeft er iemand een idee welke merken ze verkopen bij bruidsmode Conny in Aalter?   Dankjewel!   Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-8-2010 12:42:03

inge
Trouwjurk Marylise Marine Te koop
Beste bruidjes in Spé   Mijn mooie dag is nu al een maand geleden en ik heb besloten om mijn trouwjurk te verkopen. Ik trouwde in een Marylise jurk 2010, type Marine. Nieuwprijs is € 1260. De jurk heeft een lange, brede sle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-8-2010 12:40:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info