Nu Online
Momenteel zijn er 402 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Ashley
Te koop trouwkleed/coctailjurk
Ik heb een coctailjurk gekocht dat ik ging dragen als mijn trouwjurk. Helaas is het een miskoop geweest. Het is een lang ecru bustierjurk van merk Coast, met rond de taille een zwart - en wit lint met witte bloem erbij. Daarbij is er ook nog e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-8-2010 14:15:46

Kim
trouwkleed (Pronovias genesis) + onderrok TE KOOP
Hallo iedereen,   Ik verkoop mijn trouwkleed van het merk  Pronovias Genesis (maat 40/42). De prijs is overeen te komen!   Als je interesse hebt mag je mij steeds contacteren via mijn email: kim-pieters@hotmail.com.    ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-8-2010 12:25:33

rebecca
la sposa / pronovias
Hallo! Ik ben grote fan van het merk La Sposa of Pronovias. Ik ben al gaan kijken in La Sposa Roeselare en bruidscouture ellen in Oostburg en telkens kwamen die jurken bij mijn favorieten. Heeft er iemand tips over een winkel waar men nog een ruime c...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-8-2010 9:28:26

Tamara
Onderrok/hoepelrok gezocht
Hallo,   Ik ben nog op zoek naar een hoepelrok (onderrok) voor onder mijn trouwkleed. Ik kan dit in de bruidswinkel wel bijkopen maar deze kost € 110 en ik vind dit best wel veel voor een onderrok.   Als iemand die van haar verko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-8-2010 14:45:40

Riet
Trouwschoenen Sophie Sposa, maat 42
Te koop: Trouwschoenen sophie sposa, model Karen, maat 42. Nooit aangedaan, want ze zaten in een pakket met trouwkleed en juwelen bij en ik had al andere schoenen. Als je een foto wil zien, kan je gaan kijken op www.sophiesposa.com  model K...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-8-2010 12:05:30

kitty
Van oplossingsgericht naar puur verdriet!
Vandaag mijn trouwkleed gaan passen nadat het op maat werd gemaakt. Verkeerde kleur! Moest spierwit zijn en is nu gebroken wit en dat zie ik echt niet graag. Dan maar rondgekeken om een back-up te hebben en op een grijze jurk gebotst die me ook wel s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-8-2010 22:46:40

FLEUR
tweedehands trouwjurk te koop
Hallo,   Ik ben op zoek naar een 2ehands trouwjurk. Maat 40. Liefst gekleurd. Iemand een idee waar ik dit kan vinden?   bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-8-2010 22:09:51

Greet
Iemand ervaring met bruidshuis Jagré antwerpen?
Hallo! Ik heb een mooi kleed gevonden in bruidshuis jagré, maar het zou toch redelijk wat moeten worden ingenomen en nog enkele andere retouches moeten worden gedaan. Wie heeft z'n jurk hier gekocht? En was deze mooi geretoucheert? Blijkbaar is ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-8-2010 23:35:58

Lien
Droomjurk gevonden bij pierre Yves
Hallo bruidjes,   Heb vandaag voor de eerste keer op zoek geweest om mijn jurk en al van de eerste keer gevonden!!! Had dit nooit verwacht, ik ben langsgeweest bij pierre yves te Deinze een heel vriendelijke dame die ook enkel de jurken uitha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-8-2010 15:19:34

Lien
Droomjurk gevonden bij pierre Yves
Hallo bruidjes,   Heb vandaag voor de eerste keer op zoek geweest om mijn jurk en al van de eerste keer gevonden!!! Had dit nooit verwacht, ik ben langsgeweest bij pierre yves te Deinze een heel vriendelijke dame die ook enkel de jurken uitha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-8-2010 15:19:28

Kim
Trouwkleed regio Antwerpen
Hallo bruidjes,   Eigenlijk ben ik helemaal nog niet zo bezig geweest met mijn trouwkleed (weet wel ongeveer wat ik wil en vooral, wat ik niet wil, maar toch ..) maar vanaf september zou 'k graag toch eens gaan kijken in een aantal winkels. W...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 13-8-2010 11:34:33

Ashley
nachtmerrie trouwkleed
nog 29 dagen en we trouwen...  maar helaas heb ik groot probleem met mijn kleedje. Het is een avond/feestjurk in champagnekleur van het merk Coast. Toen ik het kochtte zat er een vlekje op de stof en indien de vlek er niet uit was mocht ik het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-8-2010 20:30:22

shanna
1 ste pas en wow gevoel beetje weg??
Eindelijk ben ik vandaag de 1x gaan passen (2,5 week voor de trouw!!!). Nu was het kleed eigenlijk al vrij goed van maat, enkel moet er van de lengte een groot stuk af (ben niet zo groot ;-)  en dan aan de rechterkant trok het precies een beetje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-8-2010 16:48:02

Liesbeth
trouwkleed - zorgen
Hallo bruidjes,   Ik heb vorige week de eerste pas gehad van mijn kleedje. En het zat perfect. Wat me echter nu pas is opgevallen is dat er baleinen in zitten in het bovenstuk. Ik heb nu wel schrik dat ik me er niet goed ga in voelen want het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 12-8-2010 8:41:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info