Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Angelique
vandaag om mijn trouwjurk geweest!!!!!
Hallo   Ik ben vandaag om mijn trouwjurk geweest en het is super !! Nu zaterdag nog een beetje goed weer en het kan niet meer stuk !   Groetjes    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-8-2010 18:18:28

Claudia
Trouwjurk Maxime's Couture
Hallo, ik heb eens een vraagje. Ik wil in december mijn trouwkleed gaan halen bij Maxime's Couture in Aarschot of Mechelen. Mijn budget voor kledij is 2000 euro. Ik dacht 1500 voor het kleed en 500 voor juwelen, schoenen, lingerie, ...Zou 1500 euro k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 11-8-2010 13:12:25

Sofie
Trouwjurk Bellice
Hoi dames,   Weet iemand waar ze de trouwjurken van Bellice verkopen in België? Blijkbaar worden ze meer in Nederland verkocht, maar wou er toch graag eens eentje passen.   Groetjes, Sofie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-8-2010 10:01:45

stephanie
trouwjurk
hoi,   ik had graag een kleed gekocht bij Lilan Claes of ER fashion in beverlo. iedereen zegt dat het daar vrij duur is. wat is de kostprijs van een kleed ongeveer? collega's van mij hebben hun kleed in eindhoven gekocht in een winkel die j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-8-2010 14:16:54

cynthia
trouwjurk verkopen
Hallo , ik ben nu 2 maand getrouwd en denk er misschien toch over om mijn trouwjurk te verkopen . Hij hangt daar nu in de kamer en ik zal hem toch nooit meer dragen . Ik ben alleen wat bang dat ik er spijt van zou hebben achteraf ? Iemand ervaring hi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-8-2010 11:02:55

Evy
trouwkleed van Jesus Peiro
Hello girls,   Ik heb m'n ontwerper wel gevonden : Jesus Peiro.  Heeft hij ook een winkel in België of kan je enkel deeltjes van de collectie bekijken in de verschillende winkels ?   groeten,   Evy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-8-2010 20:54:59

Lesley
Te Koop: Trouwjurk van Linea Raffaelli (collectie 2009).
Beste Bruidjes, Ik verkoop mijn trouwjurk van Linea Raffaelli (collectie 2009). 1x gedragen op 27 juni 2009. Ik ben 1m67 groot en heb maatje 38. Het kleed is volledig gemaakt uit wilde zijde en bestaat uit 1 stuk. Het wordt met een licht voile r...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 9-8-2010 19:00:21

Yicke
Trouwjurk gevonden - geweldig goede ervaring gehad!
Tja, ik ben van het type: "stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen" en als je dan ten huwelijk wordt gevraagd op de vooravond van je twee weken vakantie, dan maak je van die twee weken toch gebruik om al zoveel mogelijk te regelen? Zo zijn w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 9-8-2010 18:20:32

Evelien
Eerste pas was super!
Hey medebruidjes,   Vorig jaar op 1 augustus ben ik m'n kleed gaan kiezen en nu 1 jaar en 2 dagen later volgde m'n eerste pas en moet zeggen het was super! Kleed was wel eerst wat te groot (niet moeilijk want ik ben 20 kilo kwijt op 1 jaar ti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-8-2010 11:26:21

Katrien
Eerste pas trouwkleed, een beetje ontgoocheld. Graag jullie mening…
Hey iedereen Afgelopen zaterdag ben ik voor de eerste keer mijn kleed gaan passen sinds ik het had besteld in oktober vorig jaar. Ik was echt superbenieuwd naar het resultaat aangezien het toch al zo’n 10 maanden geleden was dat ik m’n kl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 9-8-2010 9:10:28

evy
bruidsjurk aan budgetprijs
weet iemand waar je een bruidsjurk aan een redelijke prijs kan vinden in grote maten? ik wil er namelijk niet te veel geld aan geven omdat je dat kleed toch maar 1 keer aandoet maar wil anderzijds toch ook een mooi bruidskleed. ik had gezien op bel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 8-8-2010 20:30:05

Ivonne
Bellamoda
heeft er iemand al iets slechts van gehoord, heb een zeer klein budget en heb daar mooie jurken gevonden voor een goed prijsje, maar is een internetwinkel. Zou dit te vertrouwen zijn.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 8-8-2010 18:46:03

Dunja
aanpassen kleed
Hey, Gisteren ben ik voor het eerst naar een bruidswinkel geweest. Ik ben op zoek naar een kort kleed en dit vind je niet zo veel. De mevrouw in de winkel zei me dat alle jurken ook kort konden gemaakt worden. Zo kon ik ook kiezen om een strikje va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-8-2010 17:31:09

Halloki
Welk merk kleedje?
Weet iemand van welk merk dit kleedje is? http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20100807_047
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 8-8-2010 15:57:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info