Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Intrede met papa
Hey bruidjes, Het begint te korten... momenteel zijn wij nog op zoek naar een nummer waarop ik met mijn papa zal binnenkomen in kerk/gemeentehuis... welk lied hebben jullie gekozen?
Ceremonie Reacties: 11 23-3-2015 11:22:37

An
Intrede met papa
Hey bruidjes, Het begint te korten... momenteel zijn wij nog op zoek naar een nummer waarop ik met mijn papa zal binnenkomen in kerk/gemeentehuis... welk lied hebben jullie gekozen?
Ceremonie Reacties: 0 23-3-2015 11:22:36

Adinda
Kapper visagie eeklo/maldegem
Hallo allemaal, De avond voor de trouw ga ik bij mijn mama gaan slapen, daar blijf ik wachten tot mijn mannetje mij komt halen :) ik heb dus iemand nodig van in en rond adegem die goed is met bruidskapsels en visagie, om mezelf toch nog een beetje ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 23-3-2015 10:36:29

Katrijn
Make-up en kapper gezocht regio Brussel-Halle-Vilvoorde
Voor mijn grote dag op 3 oktober (2015) ben ik nog op zoek naar een visagist(e) en kapper. Heeft er soms iemand referenties van een visagist of kapper of iemand die beide doet? Er zijn ook enkele gasten die zich graag zouden laten opmaken door die pe...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 23-3-2015 10:28:06

Isabelle
Lanzarote als huwelijksreis
Dag bruidjes 😊😊 We zouden opteren voor Lanzarote als huwelijkreis. Heeft er iemand hier ervaring mee? Is er voldoende te doen qua activiteiten? Is het niet te dor? Dank jullie voor de hulp!!
Huwelijksreis Reacties: 3 22-3-2015 22:53:47

stefanie
Wie steunt mij op de mooiste dag van mijn leven?
Dag bruidjes in spé, Onderstaand berichtje heb ik een tijdje geleden al eens gepost.  Helaas hebben er hier slechts een stuk of 10 personen belang aan gehecht, van de 624 mensen die mijn berichtje lazen... Ik kan mij inbeelden dat sommigen...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 22-3-2015 22:26:35

Evi
bedankingen getuigen en ouders
Wie heeft er leuke ideeën voor de getuigen en ouders te geven als bedanking? Groetjes, Evi  
Ideeën Reacties: 8 22-3-2015 16:35:27

Melissa
Buitenlocatie-Bruidsboeket.
Hallo iedereen, hier ben ik met twee vraagjes.  Wij trouwen op 8 augustus hier in België, voor het stadhuis. Ik ben nog op zoek naar een binnen èn buitenlocatie voor de fotoshoot in mijn ''stadhuisjurk''.  Wij trouwen in Kortemar...
Voorbereiding Reacties: 8 22-3-2015 16:16:03

Britt
Bruidsjurk en cocktailjurk te koop
Aangezien ik een ander kleed heb gevonden voor mijn trouw, mag het oorspronkelijk kleed weg. En ik heb ook nog een leuk rood/roze cocktailjurkje te koop. Hierbij de links: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/avondjurken-feestkle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-3-2015 15:46:24

Annelies
Betaalbare bruidsjurk
Beste bruidjes, Ben op zoek naar betaalbare bruidsjurken, kostprijs max. 350€ iemand een idee waar ik dit kan vinden? Heb al enkele keren op google gezocht, maar kom voornamelijk op webshops terecht en een trouwkleed moet je toch kunnen passen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 22-3-2015 14:17:32

poppe
Gezocht oude schoolbus regio Lokeren
Hey, Wij zijn op zoek naar een oude (school)bus om ons (15 personen) rond te voeren op onze trouwdag... Iemand tips of aanraders? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 22-3-2015 12:53:08

Lindsay
de laatste rechte lijn
Hoi allemaal, Met 26 dagen op de teller nog zitten we nu in de laatste rechte lijn, wou even checken of we iets vergeten waren. -Feestzaal (begin april samenzitten voor definitief aantal en tafelindeling/schikking) -Vervoer is geregeld -Bedankjes zi...
Voorbereiding Reacties: 2 22-3-2015 10:28:28

Sarah
Trouwringen zijn besteld!
Gisteren hebben we onze trouwringen besteld!! :-D Ben echt tevreden :-) We hebben de hele collectie mogen zien en zo een ring kunnen samenstellen die we zelf wouden. Ik kan niet wachten tot we ze krijgen!
Voorbereiding Reacties: 0 22-3-2015 8:33:22

eline
dilemma
Heej , de trouw komt dichter en heb nog altijd geen binnenlocatie het moet tussen geeen turnhout liggen ik ben niet van geel of zo dus ken daar nix iemand dat daar een bib of hotel of een leegstand gebouw of zo iemand dat mij kan helpen alsjeblieft...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 22-3-2015 8:17:17

Eline
Trouwjurk laten (na)maken
Dag iedereen Ik ben al een tijdje op zoek naar een trouwjurk, nu heb ik eindelijk het model gevonden dat bij me past maar het mist 'iets'. Daarom vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met het laten (na)maken van een jurk? Liefst betaalbaar en i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 22-3-2015 7:05:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...