Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Carolina
feestideetjes, 30-40 jaar en 1 jaar getrouwd
Dag, 1 augustus zijn wij getrouwd. Kei goei feest gehad in Den Eyck in Kasterlee. Maar nu... Ik zoek ideeën. Volgend jaar wordt ik 30, mijn ventje 40 en we zijn dan een jaar getrouwd. We hebben pas een supper trouwfeest gegeven maar ik heb nu to...
Ideeën Reacties: 1 16-9-2009 23:46:56

mars
bedank tekst
Hallo iedereen,wij zijn ondertussen al een paar weken getrouwd. ben bezig met het maken van ons bedank kaartje.weten jullie mss een leuk tekstje om der bij op te zetten? groetjes
Ideeën Reacties: 2 15-9-2009 17:11:10

Olivia
spelletjes
Vele koppeltjes vinden "spelletjes" niet echt "dàt", met alle respect natuurlijk... maar wij zijn de gelukkige getuigen die min of meer een beetje belast worden met de organisatie, amusement van het avondfeest, en nu weet ik...
Ideeën Reacties: 7 15-9-2009 15:03:39

Ellen
Gastenboek
Hoi, Ik ben op zoek naar een leuk origineel gastenboek voor ons huwelijk op 3 juli 2010...Ik heb al gehoord van de spiegel, passepartout, wcdeur....Maar zoek iets anders.... Heeft iemand leuke ideetjes??Elleke X
Ideeën Reacties: 6 15-9-2009 12:32:13

shirley
versiering zaal en bruidsuiker
Hey bruidjes, wij trouwen op 18/09/2010 en vroeg me af hoe jullie de zaal en kerk gaan versieren. Tevens ben ik ook op zoek naar iets origineels i.v.m. bruidsuiker.
Ideeën Reacties: 6 14-9-2009 18:40:46

nele
hoe bruidskindjes vragen
hallo allemaal,Ik wil op een originele manier mijn bruidskindjes vragen 3meisjes en 1 jongen.5-6-7-10j. Wat zou ik die cadeau kunnen doen?Wil niet zoiets geven dat ze na een jaar wegsmijten allez ja iets dat ze hebben voor altijd.Dacht aan een juweel...
Ideeën Reacties: 3 14-9-2009 15:58:48

Elke
thema tafelschikking
HalloOp 10/10/09 trouwen we dus heb ik het nu behoorlijk druk.Ik moet vooral nog de tafelschikking doen en een thema zoeken voor de tafels.Iemand een tof idee? Mijn vriend zit bij de brandweer en is schrijnwerker, ik ben bediende en heb niet echt bep...
Ideeën Reacties: 8 14-9-2009 13:00:36

Carolina
feest 30 jaar - 40 jaar en 1 jaar getrouwd
Dag, 1 augustus zijn wij getrouwd. Kei leuk! Kei goei feest in Den Eyck in Kasterlee. Maar nu... Ik zoek ideeën. Volgend jaar wordt ik 30, mijn ventje 40 en we zijn dan een jaar getrouwd. Aangezien ons feest zo leuk was zou ik graag volgen...
Ideeën Reacties: 2 13-9-2009 0:56:01

Chantal
Heel origineel & mooi cadeau voor ouders!
Dag bruidjes & gommetjes,Wij zoeken een super origineel & heel mooi cadeau voor de ouders (moet zeker niet goedkoop zijn) mijn ouders hebben al zoveel voor ons gedaan & hebben er altijd voor ons gestaan dat we een hele mooi speech wouden ...
Ideeën Reacties: 3 12-9-2009 19:36:15

nicky
naamkaartjes
Weet er iemand een leuk idee voor naamkaartjes? Of sites waar je leuke ideeën kan vinden?GroetjesNicky
Ideeën Reacties: 3 12-9-2009 1:59:05

Delphine
Thema Black&White
Hallo..Volgend jaar 18 juni 2010 gaan wij de stap zetten..Daar ik maar 2 favo "kleuren" heb ;)zou ik graag alles in zwart&wit willen doen op ons feest met hier een daar een mooi rood/bordeaux accent..Ik heb het kleed van Linea Raffaell...
Ideeën Reacties: 9 8-9-2009 16:13:52

Barbara
Verwerken Kleingeld in Cadeau
Hoi,Binnen enkele weken trouwen een paar vrienden van ons en nu wilden we met een aantal mensen op een ludieke manier kleingeld ergens in verwerken. Nu kunnen we niet direct op haalbare ideeën komen, beton en kroonkurken hebben we al overwogen. ...
Ideeën Reacties: 14 6-9-2009 16:43:35

Isabel
graag jullie mening qua bedanking
hallo iedereenGraag had ik even jullie mening over het volgende:Na de diner in de feestzaal voorzien we een babbeltje met iedereen en geven we een foto af met een zinnetje dat ze bedankt zijn om erbij te zijn op onze mooie dag. die bedankfoto's zitte...
Ideeën Reacties: 8 6-9-2009 13:40:29

Sofie
Krant als misboekje
Hey bruidjes,Laatst las ik op het forum het idee om van je misboekje een krantje/huwelijksgazet te maken. Lijkt me een super tof idee.Heeft er iemand dat ooit al eens gezien, of ken mij een voorbeeldje bezorgen. Alvast bedankt.sofie_schippers@hotmail...
Ideeën Reacties: 5 6-9-2009 13:34:45

Tina
Bloemenkrans
Hallo, Ik ben stilaan aan het rondkijken voor wat tafeldecoratie. Op onze tafels worden grote kandelaars voorzien. Qua bloemen voorziet de zaal echt niet wat ik in gedachten had. Dus dit neem ik zelf in handen.Ik zoek een bloemist of winkel die mij k...
Ideeën Reacties: 2 6-9-2009 12:02:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...