Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vanessa
Chelsy of jozefien de feyter?
Hey,Wij zijn aan het twijfelen tussen chelsy of jozefien de feyter voot te komen zingen in de kerk. Ze zijn nog beide vrij op onze huwelijksdag maar we kunnen maar niet kiezen. Jullie raad is meer dan welkom!Alvast bedankt!!
Andere Reacties: 4 25-11-2008 20:04:12

Vanessa
Liedjes kerk
Hey,Wij zijn aan het kijken welke liedjes we zouden nemen voor in de kerk maar dit blijkt moeilijker dan verwacht. :-)Welke liedjes nemen jullie zoal?Grtjes
Andere Reacties: 11 25-11-2008 19:29:16

liesbeth
live muziek huwelijksmis
Hallo, wij trouwen pas 26/06/2010 en nemen dus op het gemak alle tijd om uit te zoeken wat we precies willen,iemand suggesties voor live muziek tijdens de huwelijksmis, zanger - zangeres - piano of gitaar??? uit de regio west vlaanderen? alvast bedan...
Andere Reacties: 7 25-11-2008 18:46:31

pareit
allerlei vraagjes
hallo allemaal,zijn er nog onder jullie die trouwen in 2010? Kzit me allerlei vraagjes: wanneer je best aan alles begint zoals feestzaal, fotograaf, kledij, ...(hebben beiden wel een druk leventje) We hebben ook al beslist om enkel voor de wet te tr...
Andere Reacties: 11 25-11-2008 18:27:22

Inneke
jurk ontwerpen?
Ik heb 1 bepaalde droomjurk in mijn hoofd en zou dan ook graag die jurk hebben. Echter hetgeen ik graag zou hebben heb ik nog bij geen enkele ontwerper gezien.Weet er iemand een bedrijf die jurken op maat maakt? alé mijn ontwerp in mijn hoofd m...
Andere Reacties: 5 25-11-2008 16:33:06

Katrien
Misboektje
Hallo, Ik weet dat de vraag al veel gesteld is maar kan iemand me mooie teksten doorsturen voor het misboekje? katrien_coeimans@yahoo.comGroetjes Katrien 09/05/2009
Andere Reacties: 4 25-11-2008 16:10:58

Patricia
Beauty Elite en Beauty Make-up Gent
Heeft er iemand ervaring met éénvan deze twee voor maquillage (zitten alletwee in het Gentse, grens Mariakerke)?
Andere Reacties: 0 25-11-2008 13:41:07

Ilse
kindje tijdens trouwfeest?
Wij zullen volgend jaar trouwen en ons zoontje zal dan 1 jaar en 8 maand zijn. We weten niet goed wat we moeten doen met hem tijdens het avondfeest, een babysit zoeken voor s'nachts? We hebben namelijk nooit laten babysitten buiten onze familie zel...
Andere Reacties: 5 24-11-2008 20:17:22

Winterbruidje
Wanneer jurk mee naar huis?
Hoi, ik ga morgen mijn jurk passen en dan gaan ze hem nog wat verstellen (indien nodig). Hoe moet ik me dit voorstellen? Wanneer krijg ik hem dan mee naar huis? Ik trouw de 19e december.Een zenuwachtig bruidje in spe
Andere Reacties: 4 24-11-2008 20:11:27

katrijn
Locatie gezocht voor eten met 60 personen in Schoten-Brasschaat-Merksem of Antwerpen
Hallo allemaal! Wij zoeken nog een leuke locatie waar we lekker kunnen eten met 60 personen in Schoten, Brasschaat, Merksem of Antwerpen op onze trouwdag 4 juli 2009.Tips welkom!Alvast bedankt,Katrijn
Andere Reacties: 3 24-11-2008 19:21:12

Valerie
Bruidjes van Halle
Hey bruidjes van Halle,Wij trouwen ook in Halle op 2mei 2009. En jullie?Valerie
Andere Reacties: 12 24-11-2008 17:56:05

Lesley
Binnenkomen bruidspaar in zaal
Hey bruidjes,Ik weet dat deze vraag waarschijnlijk al veel gesteld is, maar ik ben op zoek naar een liedje voor het binnenkomen van het bruidspaar in de zaal. Het mag best was swingen. Welke liedjes gebruiken jullie hiervoor?Groetjes,Lesley
Andere Reacties: 4 24-11-2008 16:33:53

Debby
Andere getuige...
Dag iedereen,Eerst had ik mijn beste vriendin, die altijd voor me klaar stond als getuige.Nu bleek dat dit maar schone schijn was en dat we nu met grote ruzie, de vriendschap hebben verbroken!Dit zal en kan ook nooit meer goed komen.Heb haar dan ook ...
Andere Reacties: 4 24-11-2008 15:46:07

Dave
Ringen
Wij zouden graag onze namen volledig uit onze ringen willen laten 'uitslijpen', niet gewoon graveren, maar er echt volledig door. Heeft er iemand enig idee waar men dit zeker kan laten doen?
Andere Reacties: 2 24-11-2008 15:17:10

Greet
Ouders bedanken
binnen een klein maandje is het zover, en we kunnen maar geen geschikt cadeau voor onze ouders bedenken. We willen graag iets met de nodige symboliek geven en liefst niet in cliché's vervallen. Kan iemand ons op een idee geven? Bongo-bonnen, fot...
Andere Reacties: 2 24-11-2008 14:14:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...