Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Lien
Wanneer ??
Hallo iedereen,   Ik zie hier dat er al veel mensen een trouwkleed hebben en ze trouwen pas in 2011 ? Hoelang op voorhand moet je gaan kijken, wij trouwen in mei 2011?   groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 1-8-2010 16:06:50

Stephanie
eerste pas
hallo! Ik vroeg me af of je bij een eerste pas al je schoenen moet meebrengen? of wat de bedoeling juist is :) bedankt! groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 1-8-2010 15:34:10

ann
farah love
Iemand ervaring met de winkel farah love in zwijndrecht? hoe zijn de prijzen hier? want op de website staat nix vermeld! veel keuze? vriendelijk?   alvast mercikes voor jullie reacties!  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 1-8-2010 11:34:24

Dorothea
Welk kleur heeft jullie trouwkleed?
Ik ben eens benieuwd! Mijn vriend vindt het raar dat ik een ivoren trouwkleed heb (hij moest het kleur weten voor zijn hemd en hij vindt een ivoren hemd blijkbaar afschuwelijk, dus dat belooft ;) ), maar ik dacht dat dat een vrij courante kleur was? ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 1-8-2010 10:52:30

An
Trouwjurk gezocht
   Even met de deur in huis vallen. Ik ben op zoek naar een rood of bordeaux trouwkleed. Mijn grote probleem is m'n budget, wij betalen onze volledige trouw zelf dus heb ik niet echt een groot budget. Ik heb er al over nagedacht om e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 31-7-2010 23:47:10

Hannah
Tweedehands trouwkleed & schoenen
Hoi toekomstige bruidjes,   Ik verkoop mijn trouwkleed, schoenen en sjaal. Prijs overeen te komen.   Trouwkleed: Pronovias Lendel, maat 38 Schoenen: Sophie Sposa Antoinette, maat 37.5   Interesse of meer informatie? Mail naar han...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-7-2010 17:19:10

Tineke
Nuance trouwjurk
ey, kent er iemand de tweedehands winkel nuance... oe was je ervaring met die mensen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-7-2010 18:16:48

Steven
Assepoesterfeestkleding Arnhem
Hey meiden   Heeft er iemand van jullie al ervaring met de winkel in Arnhem Assepoester Feestkleding?   Groetjes An
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-7-2010 12:18:20

Charon
Onderrok Bruidjurk Gezocht
Hey iedereen,   mijn bruidjurk heb ik gevonden bij Liliane Claes in Herentals. Maar nu ben ik op zoek naar een onderrok voor onder mijn jurk. Ik kan deze bij Liliane Claes zelf kopen voor €89. Maar dit lijkt me toch redelijk veel!? ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-7-2010 16:26:07

vanessa
@fabiene en of andere
zo ziet het kleed eruit.  als er nog iemand geintreseerd is geef maar een seintje op vanessa_tanis_3@msn.com het is splinternieuw en geen retouches aangedaan maat 44 en heb de bewijsjes 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 28-7-2010 16:28:39

Carolien
Rosa Clara trouwkleed te koop
Beste bruidjes,   gezien mijn trouw geannuleerd is, wil ik dan ook graag mijn kleed verkopen.  Het hangt in de winkel Rosa Clara te Antwerpen, dus jullie kunnen het gerust gaan passen. Het is nooit gedragen.   Merk Rosa Clara Mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-7-2010 18:33:27

sarah
troubles in paradise!
Hey,   Even mijn hart luchten! we trouwen 14/08 en ik kheb al 5 pasbeurten achter de rug! Nu kreeg ik vandaag telefoon van Le Chapeau dat mijn retouche kosten zouden oplopen tot 600€ en dat ze niet konden garanderen dat het vri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 33 27-7-2010 16:56:38

Dorothea
Kent iemand dit kleed?
Toen ik op zoek ging naar een trouwkleed, was er één trouwkleed dat mijn aandacht trok, maar dat ik nooit heb gepast omdat het "te speciaal" was voor wat ik in mijn hoofd had. Nu, zoveel tijd later, zit dat kleedje nog altijd in mijn hoofd,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-7-2010 12:29:07

Dorothea
Iemand interesse in dit trouwkleed?
Ik heb mijn trouwjurk al sinds januari, maar ik begin alsmaar meer te twijfelen aan mijn kleedje. Ik vind het prachtig, daar niet van, maar het is toch niet helemaal mij. Aangezien ik over 45 dagen al trouw, dacht ik er aan om eens naar de La Sposa O...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-7-2010 12:22:54

kelly
twijfels jurk :s
Hallo ,   Ik denk dat er mij velen zot zullen verklaren ondertussen , maar ik heb al sinds enkele maanden "mijn jurk" . tis te zeggen , er is een voorschot betaald , maar wordt nog niet gemaakt aangezien we pas volgende zomer trouwen.  Op ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-7-2010 12:06:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info