Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marleen
Vervoer met bus
Dag Iedereen,We overwegen om een bus te huren voor de dag, om de mensen die naar de trouw komen, naar de feestzaal te brengen ed. Echter de trouw en het feest liggen ver uit elkaar 60 km, sommige zullen ook uiteidnelijk daar blijven overnachten. Hoe ...
Andere Reacties: 4 24-11-2008 13:52:06

Isabel
steun verloofde koppel Lien en Cedric
Hallo,even een berichtje wat off-topic. Wie af en toe tv kijkt heeft hen ongetwijfeld al eens gezien, Lien en Cedric van The Block. Langs deze weg wil ik jullie allemaal vragen hen te steunen en op hen te stemmen.Lien en Cedric zijn ook verloofd (ze ...
Andere Reacties: 6 24-11-2008 11:37:10

Karen
voettekst misboekje... lijn?
hoi iedereen,Ik ben begonnen aan mijn misboekje...Nu heb ik een voettekst gemaakt en paginanummers.Maar nu stond er vorige keer een streep boven, die is nu weg... iemand een idee hoe ik die terug krijg?Is dat een optie bij kop- voettekst?Gr
Andere Reacties: 2 24-11-2008 11:01:44

Sophie
bruidsjurk zoektocht
Beste bruidjes,Zaterdag ben ik de eerste keer kleedjes gaan passen. Beetje bang want ik heb toch maat 46. Maar alles is goed meegevallen. Eerst waren we van plan om een kleed na te maken.Maar gisteren ben ik van gedacht veranderd en wil ik er toch ms...
Andere Reacties: 5 24-11-2008 10:41:59

Katrien
contract zaal/fotograaf?
Hallo!Een vraagje over de formaliteiten: wij hebben onze feestzaal + fotograaf ondertussen vastgelegd. De bevestiging is telkens gebeurd door het storten van een voorschot. De feestzaal is ook bevestigd per email.Maar we hebben geen contractje of zo....
Andere Reacties: 5 23-11-2008 21:40:27

lies
dj streek roeselare
hey, wij trouwen in juni en zijn dringend op zoek naar een dj. kunnen jullie mij helpen met enkele namen/gegevens door te geven. het is belangrijk dat hij alle genres kent en dat hij flexibel is op de avond zelf, naar verzoekjes en zo, groetjes, lies
Andere Reacties: 10 23-11-2008 19:55:55

Véronique
Middageten fotograaf
Misschien een gekke vraag, maar weet niet hoe dit precies zit...Onze fotograaf komt een hele dag foto's nemen (van 10u-18u), zoals waarschijnlijk bij de meeste andere koppels.'s Middags bestellen wij ons middageten. Nu dacht ik er plots aan dat onze ...
Andere Reacties: 8 23-11-2008 14:09:32

Sophie
wet.trouw ... HELP
Bestre bruidjes, wij trouwen enkel voor de wet. Mijn lieve schoonmoeder heeft al laten merken dat ze het spijtig vindt dat wij niet voor de kerk trouwen. Daarom had ik gedacht om de wettelijke trouw iets langer te houden, zo kan het toch iets speciaa...
Andere Reacties: 8 23-11-2008 11:40:29

marjan
muziek
hey allemaal!!!Heeft er iemand een leuk idee welk liedje we zouden kunnen nemen voor als ze det bruidstaart binnenbrengen?en een leuk liedje om als koppel binnen te komen in de zaal?Groetjes marjan18/07/09
Andere Reacties: 2 23-11-2008 9:53:37

cynthia
Gratis twee eiffeltorens in stof voor tafelkaartjes
Hallo,Voor ons huwelijk hadden wij twee eiffeltorens in elkaar geknutseld in een mooie stof (witte taft met grijze organza) om hierop de kaartjes van de tafelgasten te bevestigen. Jullie mogen deze gratis komen ophalen. Foto's steeds te verkrijgen vi...
Andere Reacties: 2 22-11-2008 21:54:08

cynthia
Vier grote witte paraplu's te koop
Hallo,Wij hebben voor ons huwelijk vier grote mooie paraplu's gekocht. Ze zijn uiteindelijk (gelukkig) niet nodig geweest en zijn dus nooit gebruikt. We verkopen ze alle vier samen voor 16eu. thys.filip@telenet.be
Andere Reacties: 2 22-11-2008 21:48:51

tine
menukaarten
hallo iedereen,Op ons avondfeest is de menu bij ons huwelijksbrunch, maar wat moet ik op de menu kaarten zetten gewoon brunch of warm en koud buffet vind ik wat simpel kan er iemand mij helpen?groetjes Tinewww.tineenpeter.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 4 22-11-2008 17:34:54

Sarah
binnen en buitelocatie Gent
Hallohet is al vaak gevraagd maar kent er iemand binnenlocatie in Gent?Al iemand uitgeprobeerd?En eventueel een buitenlocatie maar liefst geen klassieker als de grasleie enzoalvast bedankt!groetjesSarah
Andere Reacties: 4 22-11-2008 16:48:59

Els
ceremoniemeester
Hoi!Hoeveel maandan vooraf hebben jullie een eerste gesprek gehad met de ceremoniemeester?En mag ik ook vragen hoeveel tijd vooraf je de trouwringen moet bestellen?Bedankt
Andere Reacties: 2 22-11-2008 16:06:07

caroline
Trouwkleed, is het wel mooi?!
Hallo, bruidjes in spe. Ik heb twee weken terug mijn trouwkleed gekozen. Ik heb het met volle overtuiging gekozen. Ik weet ook dat het mooi was! Toch begin ik al te twijfelen, zal het wel mooi zijn, niet te simpel,...Hebben jullie dit ook of ben i...
Andere Reacties: 7 22-11-2008 13:34:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...