Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

aline
Trouwbeurs antwerpen
Hey, Ik zou graag naar de trouwbeurs gaan in antwerpen dit weekend. Weet er iemand waar je nog tickets kan krijgen?
Voorbereiding Reacties: 2 1-10-2012 15:25:21

Kim
Aan Nathalie
Ik kreeg een berichtje van een zekere Nathalie (trouwdatum ergens in mei) in verband met de ringen. Ik wou daarop antwoorden maar nu is het bericht blijkbaar verdwenen??? Dus Nathalie, als je dit leest, stuur nog maar eentje en dan antwoord ik 
Voorbereiding Reacties: 2 1-10-2012 13:59:56

viki
clown huren of niet??
Hoi; Ik ben aan het twijfelen om een clown te huren? Wij trouwen om 11u voor het stadhuis en om 16u voor de kerk. Daartussen gaan we iets eten en foto 's nemen. We hebben die dag 3 bruidskindjes + (1 tje die nog te klein is om voor te lopen ) De ti...
Voorbereiding Reacties: 1 1-10-2012 13:00:57

Elke
volgorde suite
Hey allemaal! Zaal en datum liggen vast: vreugdedansje!!! dus nu heerlijk verder voorbereiden :-) we zijn aan het nadenken over het vervoer en zouden daarom graag weten hoe we de volgorde van de suite moeten regelen aan de kerk. We zijn met niet zov...
Voorbereiding Reacties: 2 1-10-2012 10:19:45

Stéphanie
Nog 6 maanden voor de grote dag! Tips en trics!
Wij staan nu op 6 maanden van de grote dag! We hebben al vrij veel geregeld, maar wat zijn de zaken die zeker al moeten gedaan hebben of waar we dringend moeten aan beginnen. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 1 1-10-2012 9:44:55

ellen
Origineel vervoer in winter,iemand tips?
Hallokes! Wij hadden een VW busje en kever in gedachten van een kennis om ons te laten vervoeren op onze trouwdag,maar nu zei die dat hij niet buiten rijd als er sneeuw ligt of als er gaat gestrooid worden :( Ik wil liever geen risico nemen,op het w...
Voorbereiding Reacties: 2 1-10-2012 8:57:44

fien
gastenboek
Hallo, ik ben dringend op zoek naar een mooi gastenboek (ava ben ik al gaan zien en vond ik mijn smaak niet echt)liefst regio limburg of vlaams-brabantGroetjes!
Voorbereiding Reacties: 1 1-10-2012 8:22:24

Marlies
de trouw beu
hoi, Na 2 jaar verloving en voorbereidingen (die maar blijven aanslepen, er lijkt niets echt 'af' te raken) ben ik die trouw soms echt helemaal beu. Iedereen die altijd maar dingen erover vraagt, steeds meer denken en piekeren, rekenen en tellen, di...
Voorbereiding Reacties: 2 30-9-2012 21:59:27

catherine
opvulling tijd?
Even jullie hulp nodig! Van 15-17 zal er de receptie zijn. Hiervan  blijft de helft voor het diner, de helft gaat naar huis. Vanaf 17.30 komen  de dinergasten. dan is er aperitiefreceptie voor de diner gasten. tegen 18.30 zullen we aan tafe...
Voorbereiding Reacties: 4 30-9-2012 21:15:57

Charlotte
woensdag voor de eerste keer op zoektocht
Hallo bruidjes Woensdag ga ik voor de eerste keer op zoek naar een kleedje. Welke lingerie doe je het beste aan, want een strapless beha heb ik niet en ga dat er ook ni speciaal voor kopen. Zijn er zo nog bepaalde items zoals deo en fototoestel die ...
Voorbereiding Reacties: 7 30-9-2012 19:40:45

debora
Hoever staan de bruidjes van 2014
Hallo, De titel zegt het eigenlijk al he! Ik zou graag willen weten hoever de bruidjes van 2014 staan? Ik was zo ijverig begonnen met alles, maar nu toch beetje geslabakt, vooral door al die negatieve kritiek van iedereen dat het te vroeg was!...
Voorbereiding Reacties: 24 30-9-2012 18:18:22

Ann
save the date - stopmotion filmpje
Ook wij hebben een save the date filmpje gemaakt.  http://youtu.be/GBnVTjw-fW4 We zijn benieuwd wat jullie er van vinden. Groetjes Ann
Voorbereiding Reacties: 4 30-9-2012 15:24:52

Ellen
winterreceptie
Hallo, In hartje winter gaan wij trouwen en als het goed weer is dan willen wij graag de gasten buiten bij vuurkorven ontvangen (40tal man). Wij wouden dan graag glühwijn, warme choco en marsmallows aanbieden. Welke dranken zouden we het best no...
Voorbereiding Reacties: 3 30-9-2012 12:37:37

Kathleen
uur wettelijk huwelijk en kerkelijk huwelijk
Hey hey, wij moeten morgen het uur doorgeven aan het gemeentehuis wanneer we willen trouwen voor de wet en ik heb echt geen idee...We gaan ook trouwen voor de kerk, en willen dit wel op een goeie manier regelen zodat we een rustige dag hebben en ook ...
Voorbereiding Reacties: 5 30-9-2012 11:28:08

Liesbeth
Liedjes kerkdienst
Hello medebruidjes, Ik ben bezig met de liedjes voor onze kerkdienst. Wij hebben het idee om enkel Nederlandstalige liedjes te gebruiken maar ik ben nu nog op zoek naar mooie liedjes. Ik heb er al van Clouseau en Marco Borsato (dochters). Zijn er n...
Voorbereiding Reacties: 9 30-9-2012 9:54:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...