Nu Online
Momenteel zijn er 392 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anne-Sophie
binnenlocatie foto's - regio Antwerpen of Waasland
Hallo iedereen,  Onze dag begint er stilaan aan te komen en alles is zo goed als rond.  We hebben ook een leuke buitenlocatie voor foto's, maar voor de zekerheid zou ik toch ook graag een binnenlocatie achter de hand hebben.  Hebben j...
Fotografie Reacties: 1 17-3-2015 14:37:48

cindy
proef make up
Ik ben vorige woensdag voor mijn make up geweest. Ik ben iemand die nooit fond de tint gebruikt of eender wat op haar gezicht. Ik zelf gebruik lichte kleuren voor de ogen, een lijntje en mascara en wat rouge. Dat is al. Nu hadden ze mijn make up ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 17-3-2015 14:00:40

sarah
alternatieve ceremonie
Dag iedereen, Wij zouden graag een alternatieve ceremonie doen in de tuin van de ouders. De kerk zagen we absoluut niet zitten. Het liefst hebben we een persoonlijke dienst die tegelijk grappig is. We hadden gehoord van de vliegende pastoors maar de...
Ceremonie Reacties: 11 17-3-2015 13:17:58

sarah
huur Pagodotent
Dag iedereen, Ik ben nog op zoek naar een pagodetent om te huren met plooistoelen en tafels voor de receptie 's middags. Heeft iemand goede adressen? Liefst Oost-Vlaanderen... Alle tips zijn welkom!
Voorbereiding Reacties: 1 17-3-2015 13:14:50

Elien
Origineel (traag) vervoer ideeën?
Hoi Hoi! Ik zoek een tof idee om (vooral mezelf) te vervoeren (met die hakjes!!) op onze trouwdag. We moeten helemaal niet ver naar het gemeentehuis vanaf ons huisje en onze viering willen we waarschijnlijk ook in het dorp aan de molen houden. (dit...
Ideeën Reacties: 3 17-3-2015 13:10:52

Lieve
Traiteur Geers
Wie heeft er ervaring met traiteur Geers uit St-Michiels? Graag jullie mening! Alvast bedankt!!
Locatie Reacties: 0 17-3-2015 10:39:35

Sharon
Tips winter wedding
Wie heeft originele ideeën om de zaal aan te kleden voor een echte "winter wedding"?
Ideeën Reacties: 3 16-3-2015 21:22:50

Kristel
boekje doop + huwelijksviering (hernieuwing)
Beste mensen, Rond 6 juli wordt ons derde kindje geboren :-) Nu willen wij graag ergens eind augustus ons kleintje laten dopen en tevens onze huwelijksgeloften hernieuwen in een viering. We zouden hiervoor dus een boekje moeten opstellen, maar i...
Religie Reacties: 0 16-3-2015 20:08:40

Britt
Openingsdans leren via internet?
Ik heb op YouTube een filmpje gevonden van de openingsdans die we gaan doen met een leuke dans erbij.  Hier daar wil ik wel nog een kleine aanpassing.  Zou het te doen zijn om die dans thuis zelf aan te leren?  Of kunnen we dan t...
Openingsdans Reacties: 8 16-3-2015 15:30:10

Brenda
Zonnebank?
Hallo allemaal We trouwen op 29 augustus 2015 Zoals elk jaar gaan we half juli naar Spanje. Ik ga een korte trouwkleed met open schouders aandoen. Mijn schoonmoeder raadde me aan om eerst zonnebank te doen voor we op vakantie te vertrekken dit om wi...
Voorbereiding Reacties: 9 16-3-2015 14:21:01

liliya
Feestzaal Futur te Turnhout
Beste Dames en Heren :) ik ben zo hard op zoek naar een zaal in regio Turnhout,Dessel,Mol .omdat ik een zaal wil die zonder traiteur is , is voor mij heel moeilijk om iets te vinden .maar ik heb iets gezien de Futur in Turnhout.Heeft ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-3-2015 12:30:34

Lina
Nog iets vergeten?
Wij trouwen 26 juni 2015 alles gaat heel relax maar soms denk ik toch iets vergeten te hebben Wij hebben namelijk al : De kerk ondertrouw volgt in april De wet is zojuist geregeld Uitnodigingen verstuurd Bedankjes zijn we bijna klaar met zelf te m...
Voorbereiding Reacties: 7 16-3-2015 11:37:44

Lynn
Budget fotograaf
Hallo allemaal Mijn vriend en ik trouwen in juni 2016 hier on België en zouden in juli naar het buitenland gaan. Nu vroeg ik me af of jullie ervaring of referenties hebben van fotografen die 2 maal mee willen gaan op de speciale dagen en hoe ...
Fotografie Reacties: 15 15-3-2015 22:27:21

Stephanie
Binnenlocatie regio Zedelgem - Torhout
Hoi hoi, iemand die ideeën heeft voor een mooie binnenlocatie in Zedelgem of Torhout voor de fotoshoot? Dit enkel voor als het zou regenen. Merci!
Locaties - Fotografie Reacties: 0 15-3-2015 22:02:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...