Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Els
Mijn website
Ik heb een vraagje in verband met deze site. Weet er iemand hoe je de link "mijn website" gebruikt want deze is blijkbaar niet geactiveerd.
Andere Reacties: 2 22-11-2008 10:37:33

Imke
CANARISCHE EILANDEN
Hey allemaal,Ik en mijn verloofde (het blijft toch raar klinken) trouwen op 4 april en zouden graag naar de canarische eilanden gaan. Welk canarisch eiland raden jullie me aan en wat is jullie ervaring geweest met de hotels daar? Een dikke merciImke
Andere Reacties: 7 22-11-2008 8:00:20

Sharon
Zoveel stress... wie nog?
dag bruidjesmesschien eens iets helemaal anders maar moet toch eens mijn hart kunnen luchten. Ik zit de laatste tijd met zoveel stress. Wij trouwen op 14 februari 2009, niet meer zolang dus. Maar er is zoveel werk aan. Ik vind het wel leuk hoor, heel...
Andere Reacties: 3 21-11-2008 21:54:31

Imke
costuum cossmo
Hey daar allemaal!Hebben jullie een idee in welke winkels in het Antwerpse costuums verkopen van het merk Cossmo. Ik heb er een heel mooie gezien (bruin)maar moet mijn ventje nog overtuigen (maar mag niet mee gaan kijken)...pff.... Heeft er trouwens ...
Andere Reacties: 5 21-11-2008 20:34:04

daisy
familie
hallo iedereen,nu heb ik iets voor en zo graag weten wat jullie ervan vinden.ik kom uit een gezin van 10 kinderen en ben een van de jongste.ondertussen hebben mijn zussen al een paar kindjes.wij hadden gezegd dat we ons feest geen kindjers erbij wild...
Andere Reacties: 8 21-11-2008 14:59:53

Vanessa
Kleed gevonden!!
Eindelijk behoor ik tot de vele bruidjes die het kleed van haar dromen gekocht heeft! Na twee teleurstellingen zijn we gisteren dan weer op jacht geweest. Onze eerste locatie was Le Chapeau. Een fantastische service!! Niets dan positieve commenta...
Andere Reacties: 1 21-11-2008 14:37:30

Sarah
openingsdans
wie kan mij enkele tips geve voor den openingdans? Wa zijn echt schoon liekes maar ik zou er een speciaal wille? tips altijd welkom... groeten saar
Andere Reacties: 4 21-11-2008 12:55:14

Patricia
Wat in dessertenbuffet?
We hebben van de zaal een voorstel gekregen voor het dessertenbuffet, maar we mogen het aanvullen met eender wat. Dus laat jullie eens gaan dames (en heren?): wat zouden jullie allemaal voorzien?-> pannenkoekjes (mmmm)-> chocoladefontein-> d...
Andere Reacties: 10 21-11-2008 11:46:36

Jill
VRIJGEZELLENAVOND
Hellow brides,Morgenavond is mijn vrijgezellenfeest en begin al wel serieus zenuwachtig te worden... Hoewel ik weet dat ik mij vriendinnen ten volste kan vertrouwen dat ze er geen smerige boel van zullen maken, gaat mn tikkertje toch wel een beetje s...
Andere Reacties: 2 21-11-2008 11:19:12

Vera
Tegenslag...
Dag lieve bruidjes in speKunnen jullie mij een beetje opvrolijken? Mijn vriend en ik hadden eergisteren onze fotograaf vastgelegd (een collega van mijn vriend). Ik was helemaal in de wolken want ik heb woensdag foto's van hem gezien en die zijn echt ...
Andere Reacties: 12 21-11-2008 10:26:14

Sarah
rent-a-prisg
HalloIk had een vraagje heeft iemand ervaring met rent-a-prist?en kan je iemand aanbevelen?het is omdat we 2geloven hebben maar toch een soort plechtigheid willenalvast bedankt!groetjes
Andere Reacties: 5 21-11-2008 9:52:16

Adelina
feeszalen vergelijken
heeft iemand al enkele reacties gehoord van feestzaal elysee in Genk? aan't venne in Maasmechelen?--caetermeren in beringen? of een idee qua prijsvergelijking?ideetje??
Andere Reacties: 3 20-11-2008 21:40:52

Sofie
locatie viering West-Vlaanderen
Hallo,we zijn eigenlijk nog steeds op zoek naar een gezellige ruimte waar we een viering kunnen doen en waar er ongeveer 70 mensen naartoe zouden komen...Regio Torhout-BruggeHeeft er iemand suggestie??Alvast bedankt!Sofie
Andere Reacties: 3 20-11-2008 20:18:15

nathalie
trouw-doop
raar vraagje, kwam net tersprake, als je niet voor de kerk trouw, kunnen je kinderen dan later gedoopt worden?
Andere Reacties: 7 20-11-2008 20:05:36

Katrien
prijs huifkar oosteeklo
HalloKent iemand de huurprijs van een huifkar van iemand uit Oosteeklo?Is dat een beetje te doen als het weer minder is? Niet te koud??(we trouwen begin september volgend jaar)xxx
Andere Reacties: 3 20-11-2008 19:24:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...