Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Kirsten
paardenkoets?
Hallo iedereen,vorig weekend is er iemand bij ons in de buurt (Hoeilaart, Vlaams Brabant) getrouwd in een paardenkoets! Zo romantisch! Heeft iemand onder jullie een idee waar je dat zou kunnen regelen of kennen jullie misschien iemand die dit al heef...
Ideeën Reacties: 6 30-7-2009 9:44:49

Maggie
ringkussen of witte wandelstokjes ?
Help ! Volgende week vrijdag trouwen we en we zijn nog op zoek naar een leuk ringkussentje of liever zo'n 2 witte wandelstokjes waar de ringen aanhangen want we hebben 2 bruidsjongentjes. Iemand een idee waar we dit nog snel kunnen vinden ?Alvast bed...
Ideeën Reacties: 7 29-7-2009 21:14:22

greet
viering
Dag bruidjes (en bruidegommen),We zijn zo wat ideekes aan het sprokkelen voor de mis...Weet iemand leuke dingen die wij/de genodigden kunnen doen tijdens de mis?Een speciale offerande, voorbeden, enz...Geen teksten heb ik nodig, maar zo iets wat een ...
Ideeën Reacties: 8 27-7-2009 14:53:50

nele
broer wel of niet als getuige
hey iedereen,Ik zit met een dilemma. Oorspronkelijk dacht ik mijn broer als mijn getuige te nemen. Maar mijn vader is een tijd geleden overleden en er was een vriend die me ongeloofelijk heeft gesteund. Nu zou ik deze samen met een vriendin willen ne...
Ideeën Reacties: 5 27-7-2009 11:36:45

Noemi
origineel kado bruidskindjes
hallo bruidjes en bruidegommetjesHebben jullie leuke, originele kado ideetjes voor onze bruidskindjes van 4 en 6 jaar?Ik heb al eens op internet gezocht en dacht evt aan een kids bongobon... Andere tips zijn zeker welkom.Alvast bedankt!groetjesNoemi...
Ideeën Reacties: 6 26-7-2009 14:43:54

Sofie
Persoonlijk etiket wijnfles
Hoi,Weet iemand van jullie een site / winkel waar je etiketten van wijnflessen kan personaliseren ?Mercikes !
Ideeën Reacties: 4 24-7-2009 11:20:06

elke
glazen graveren
hallo iedereenik trouw op 19 december en ik zou voor onze ouders graag een set wijnglazen cadeau doen. Weet iemand waar ik die zou kunnen laten graveren?Alvast bedankten veel succes met de voorbereidingen
Ideeën Reacties: 5 23-7-2009 7:57:34

Mieke
Ideetjes voor de gasten om te doen tijdens ceremonie en avondfeest
Hallo,wij trouwen 15 augustus in de Groene Jager in Brasschaat. Alles vindt daar plaats: eerst een vrijzinnige ceremonie, daarna de receptie en dan het avondfeest. Nu zijn er een groot aantal mensen die enkel gevraagd zijn voor het avondfeest, maar t...
Ideeën Reacties: 8 22-7-2009 17:08:50

Evelien
trouwjurk voor vrijgezellenfeestje te koop voor 120 euro!!!
Hey,Ik had zaterdag mijn vrijgezellendag! het was geweldig, alles erop en eraan, inclusief stripper. Was niet ordinair of zo, gewoon keigrappig. Ik heb de hele dag een heel opzichtige opvallende trouwjurk aangehad met een sleep van 2 meter. Heel erg ...
Ideeën Reacties: 1 20-7-2009 15:09:57

Isabel
bijbelverhaal huwelijksmis
HalloWij zijn op zoek naar een gepast bijbelverhaal voor onze huwelijksmis. Wie kan me hierin verder helpen? mijn bijbelkennis is nu niet echt up to date...Isabel12-12-2009
Ideeën Reacties: 2 19-7-2009 13:36:26

Isabel
tekst bellenblazers
hallo allemaalwij gaan bellenblazers uitdelen in de kerk zodat iedereen kan blazen als we buiten komen.Heeft iemand een ideetje wat we op ons stickertje kunnen schrijven dat op het potje moet? ik dacht aan iets van : "Blaas jij ons straks belle...
Ideeën Reacties: 1 18-7-2009 12:57:25

katleen
gechenken getuigen ouders
Heb al een paar keer gelezen dat er op het trouwfeest een geschenk wordt gegeven aan de ouders en getuigen is dit bij jullie ook zo en wat kan je dan al geven want heb er echt geen idee van.
Ideeën Reacties: 5 15-7-2009 23:38:32

Jessica
auto's huren garage
Halloik trouw op 3 juli 2010. We hebben al een paar zaken gepland, maar nu zitten we wat in de knoop ivm vervoer.Ik hoorde onlangs dat het mogelijk is om wagens te huren bij een garage (bv. Mercedes...)Dit kunnen auto's zijn die ze normaal als vervan...
Ideeën Reacties: 0 14-7-2009 15:54:12

Vicky
Tekst gastenboek
Hei iedereen,heeft iemand een leuk tekstje om vooraan in een gastenboek te zetten?GrtzVicky07/08/09
Ideeën Reacties: 3 13-7-2009 10:54:15

Patricia
Misboekje
Dag allemaalIs er iemand onder jullie die met een foto gewerkt heeft voor de voorkant van het misboekje? Welk programma hebben jullie daarvoor gebruikt? Zouden jullie mij een aantal voorbeelden kunnen doorsturen?Alvast bedankt.Patricia
Ideeën Reacties: 1 12-7-2009 15:11:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...