Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
...
Volgende
Laatste
Evelien
Naaister regio Gent voor wat inpakwerk aan jurk
Hey allemaal Helemaal nieuw op de site :-) Vandaag ben ik een trouwjurk gaan kopen (helemaal niet wat ik vooraf in gedachten had, maar wel helemaal mijn ding) in een outletstore in Eindhoven. Ik kon het meer dan 500 euro goedkoper kopen dan ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
22-7-2010 2:00:49
Toyah
THE dress or not the dress?
hallo mede aanstaande bruidjes!! Maandag ben ik (voor de 4de keer ondertussen) naar een bruidshop geweest. In tegenstelling tot de vorige winkels, vond ik hier gelijk meerdere jurken die ik mooi vond :) Uiteindelijk zijn er 2 overgebleven. E...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
21-7-2010 8:49:58
kitty
Hoe lang blijft zo'n kleed in godsnaam wit!
Ik heb altijd gedroomd niet in het wit te trouwen en kocht me een spierwitte jurk :) Maar nu... heb een dochter van bijna 4 en eentje van bijna 2. Deze laatste is een enorm pakkekindje zoals ze zeggen! De hele dag mamamama, soms denk ik dat ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
20-7-2010 23:36:52
Melodie
Limburgse bruidswinkels?
Hoi, ik heb een oproep voor de Limburgse bruidjes onder ons. Waar zijn jullie je kleedje gaan halen en wat waren jullie ervaringen met die winkel? Is er al iemand bij Le Chapeau in Bree geweest? Ik zou binnenkort op zoek moeten gaan achter ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
20-7-2010 15:45:59
Joke
laatste pas gehad
Hey allemaal, ik heb juist mijn laatste pas gehad met alles erop en eraan! Ik ben nog steeds verkocht, zalig! Nog 12 dagen en nog zoveel te doen! Volgende week donderdag mag ik mijn kleed ophalen! Veel succes aan iedereen die één van de...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
19-7-2010 13:42:38
sylvie
dieet of niet
hey mede lot genoten, Ik ben opzich niet mager niet dik , en wou graag nog wat vermageren voor mijn grote dag binnen 25 dagen . Nu heb ik vrijdag mijn kleed nog eens mogen passen en zit het perfect . Dus eigenlijk is vermageren geen goed plan ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
19-7-2010 10:40:08
kelly
mijn trouwjurk
heb vandaag mijn kleed gehaald had direct het waaw gevoel en t heeft maar 125 euro gekost wist niet dat het in solde was dat was een super meevaller het moet alleen nog een beetje ingemaakt worden ma daar hebben ze een adresje voor gegeven dus alles ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
17-7-2010 18:30:47
angelique
Voorlaatste pas gehad!
Hallo allemaal, Heb vrijdag de voorlaatste pas gehad! Had zenuwen zoals altijd, maar toch was alles perfect! De bustier en de halter worden voor de laatste keer aangepast en dan moet alles koek en ei zitten! Ik heb de volste vertrouwen in na...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
17-7-2010 18:06:36
Claudia
Bruidshuis Merksem
Hallo allemaal, Onze trouw is nog een beetje ver weg, maar ik ben toch een beetje aan het rondkijken. Wij reden vanmorgen toevallig voorbij het Bruidshuis in Merksem en het zag er wel heel mooi uit. Heeft daar iemand ervaringen mee toevallig...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
17-7-2010 11:38:50
Nele
parels op trouwkleed
Hoi, Mijn moeder gaat mijn trouwkleed maken. Heeft er iemand een idee hoe je de pareltjes erop kan bevestigen? En waar je zo'n parels kan halen? Ik vind hierover niks op internet... Groetjes!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
16-7-2010 22:32:10
veda
ik verkoop mijn kleed!
maatje 38-40-42 rok beige bustier wit overgoten met strassteentjes en pareltjes nieuw 1450 euro nu 450 euro fotos op aanvraag! schoenen, haaraccessoires en juwelen ook te verkrijgen
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
16-7-2010 19:44:06
Ellen
Welke winkel raden jullie aan om trouwjurk te gaan kiezen?
Dag bruidjes Volgend jaar deze tijd ben ik al een getrouwde vrouw, dus vond ik het tijd om al eens te gaan kijken naar een trouwkleed. Gisteren ben ik langsgeweest bij Pierre Yves in Brussel en daar waren ze heel vriendelijk, maar i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
20
16-7-2010 9:55:04
valerie
eerste pas, was toch niet je dat :(
hoi bruidjes en gommetjes, vandaag mijn eerste pas gehad, wat moet ik zeggen. ik had een maatje 40 aan in de winkel om het te passen toen ik mijn kleedje ging kiezen, ze hebben alles ingespeld en kwamen op een 36 uit. vandaag dus geprobee...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
15-7-2010 22:32:50
shanna
Is het normaal dat de 1ste pas maar 4weken voor de trouw is??
Ben niet zo goed gezind vandaag, was al een hele week aan het bellen naar de winkel en kreeg geen antwoord dus ben ik gisteren naar de winkel zelf gereden...nu blijkt dat die in vakantie is en pas 22 juli terug open gaat...(mijn kleed zou begin juli ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
15-7-2010 21:04:33
Eerste
Vorige
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
FOTO Nathalie
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info