Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sarah
daarvan krijg ik stress
Met nog 13 dagen op de teller...begint het te kriebelen. Ik had bedankingen besteld en dinsdag kreeg ik berichtje dat ze die zouden verstuurd worden. Vrijdag vraag ik hen hoelang het ong duurt eer het pakje bij mij zou zijn, krijg ik als antwoord dat...
Voorbereiding Reacties: 7 29-9-2012 22:09:02

Inge
het begint te korten... zoveel onzekerheid!!!
hoi medebruidjes, met nog 41 dagen op de teller begint alles nu toch wel heel dichtbij te komen.hoe dichter de trouw komt, hoe onzekerder ik over alles word. zal mijn jurk in de smaak vallen? zal ik genoeg hapjes en broodjes gemaakt hebben? zal i...
Voorbereiding Reacties: 2 29-9-2012 15:23:03

stephenie
rode loper huren
waar kan ik een rode loper huren in gent?
Voorbereiding Reacties: 0 29-9-2012 2:30:52

Elisabeth
Jiehoew! Nog 1 keer slapen...
En ik ben er helemaal klaar voor! De laatste weken niet veel meer gepost op het forum wegens superdruk (ook met de verhuis naar US), maar wou hier toch nog even uitzwaaien. Een verslagje volgt zeker nog van zodra de foto's van de fotograaf hebben. A...
Voorbereiding Reacties: 12 28-9-2012 23:05:28

nancy
Héél véél decoratie spullen te koop!!
Hierbij een link naar al mijn spulletjes die ik verkoop! Vele nog nieuw in de verpakking!!  http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/allerlei-versiering-trouw-artikelen-photo-booth-132950408.html
Voorbereiding Reacties: 12 28-9-2012 18:55:23

Jontje
Jullie hulp heb ik nodig!
Hey bruidjes, Er kan nog steeds gestemd worden op onze 3 foto's. We hebben nog zeer veel stemmen nodig, helpen jullie ons erbij? Je mag dit gerust delen met andere personen of 'liken' op jullie facebook. Je hoeft voor de stemming geen gegevens in t...
Voorbereiding Reacties: 4 28-9-2012 18:03:52

Wendy
en toen stond de zaal geboekt...
Spannend!!! Vandaag onze zaal geboekt. Datum staat dus vast,zaal ligt vast... En nu verder aftellen en concreet organiseren. Kan al niet meer wachten 
Voorbereiding Reacties: 12 28-9-2012 14:47:09

lorena
weet niet wat doen ?? :-(
Hallo Bruidjes  ik zit met een heleboel gedachten waar ik mij geen raad mee weet. het is een beetje een lang en moeilijk verhaal. Ik heb sinds kleins af aan al geen goede band met mijn ouders. heb nooit op hun kunnen rekenen, ze zijn nooit mij...
Voorbereiding Reacties: 16 28-9-2012 11:08:50

Inge
Hoog tijd voor mijn hart te luchten
Met nog 22 dagen op de teller zit ik met mijn handen in het haar, of beter gezegd 1 hand want twee weken geleden ben ik gevallen met de fiets door een idiote voetganger met als gevolg elleboog gebroken. Ik heb geblijt tot en met want wie wil er nu ...
Voorbereiding Reacties: 8 27-9-2012 16:01:20

Sara
Super!!!
Mag ik hier komen schreeuwen dat ik eindelijk een pastoor vastgekregen heb!!!!!! Na 2 maanden zoeken en mailen en niemand die reageerde ... Heb ik dus net eindelijk een pastoor vastgekregen!!! Ik mag binnen een uur terugbellen om een afspraak te make...
Voorbereiding Reacties: 4 27-9-2012 15:46:52

lorena
Hoe hebben jullie de getuigen gevraagd ???
Hallo iedereen , Ik ben nieuw hier en zit met eengrote vraag !!! Hoe hebben jullie aan de getuigen gevraagd als ze dit wouden zijn Ik zou het namelijk op een originele manier willen doen ,maar heb totaal geen idee hoe! Bij ons thuis, naar hun to...
Voorbereiding Reacties: 14 27-9-2012 12:27:52

virginia
komt dichterbij!
wauw, de drie cijfertjes zijn verdwenen... Ik hoor de laatste tijd zo van alle kanten: "Jaja, 't zal er rap gaan zijn!" of zo "amai dat gaat snel eh, sebiet is 't voorbij en ge gaat er geen erg in gehad hebben..." Die trouwclichés toch.. haha! I...
Voorbereiding Reacties: 3 27-9-2012 10:49:30

Nathalie
Spannend!! Morgen verteld het ventje het grote nieuws tegen zijn ouders!
Ooh ik heb nu al zenuwen!!!! hihi Morgen gaat mijn verloofde het dus aan zijn ouders vertellen dat we gaan trouwen.. Dit was er nog niet van gekomen omdat ze met vakantie waren en hij ze morgen dus pas terug ziet. Ik heb ze maandag al gezien, maar he...
Voorbereiding Reacties: 9 27-9-2012 9:27:42

catherine
vrijkaarten Trouw Mariage Antwerpen
Wilt iemand mijn vrijkaarten Trouw marriage Antwerpen? Ik ga er toch niet naartoe! de eerste die zijn emailadres hier zet zal ik de kaartjes mailen ('t is een pdf). groetjes!
Voorbereiding Reacties: 4 26-9-2012 23:27:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...