Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

leen
Kindertekst huwelijksviering
Ik ben nog op zoek naar een leuke tekst die voorgelezen zou worden door mijn petekind.... Hij zit in het eerste leerjaar dus mag niet te moeilijk zijn en liefst kindvriendelijk... Iemand een idee?
Voorbereiding Reacties: 2 15-3-2015 18:57:57

Anneke
Ceremonie op de uitnodigingen
Hallo bruidjes De tijd dringt echt voor onze uitnodigingen En ik ben echt ten einde raad,... *zucht* We hebben een ceremonie waar we ongeveer een 80 tal personen op willen uitnodigen. Na de ceremonie volgt dan een receptie voor iedereen en dan begi...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-3-2015 18:18:29

Peggy
nu is't aan ons
Jawel, de laatste week. Vrijgezellen al gepasseerd. Laatste dingskes. Deze week huis goed kuisen en genieten...:-)
Voorbereiding Reacties: 4 15-3-2015 18:12:36

Stephanie
Ceremoniemeester regio Brugge
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een goede, betrouwbare ceremoniemeester regio Brugge. Heeft er iemand tips of ervaringen? Groetjes, Stephanie
Ceremonie Reacties: 7 15-3-2015 17:57:01

Keke
Vervolg frustratie trouwringen en trouwalbum
Dag iedereen Ik heb hier een berichtje geplaatst toen we 100 dagen getrouwd waren en alleen maar frustraties hadden over onze fotograaf en onze juwelier...Inmiddels zijn we meer als 250 dagen getrouwd en uiteindelijk is alles goed gekomen maar niet d...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 15-3-2015 17:33:18

kimberly
fotograaf gezocht voor mijn huwelijk op 03/07/2015
We zijn nog op zoek achter een fotograaf voor onze dag. We zijn van west vlaanderen
Fotografie Reacties: 8 15-3-2015 16:43:49

Jeroen
Live muziek tijdens huwelijksviering (regio Gent)
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar live muziek tijdens de huwelijksviering (regio Gent), idealiter zang + begeleidend instrument (gitaar, cello, piano,...). Genre muziek waar we aan denken is soft pop en licht klassiek. Adressen en ideeën zijn w...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 15-3-2015 13:15:53

Kja
Misboekjes Woorddienst
Hey Iedereen, deze vraag passeert hier regelmatig, en meestal sturen wel wat mensen hun misboekje door per mail. Wij zijn net begonnen met het samenstellen van de viering. We hebben gekozen voor een woorddienst omdat we hoorden dat dit "persoonlijk...
Religie Reacties: 3 15-3-2015 12:44:54

Dominiek
kusttheater colisee blankenberge
Hoi ... Wie trouwde in Kusttheater Colisee Blankenberge? En hoe is de catering van het huis? Of eerder externe traiteur nemen? Thx
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-3-2015 12:28:25

Sarah
huwelijksreis Roemenië?
Wij zijn nog steeds op zoek naar een bestemming voor onze huwelijksreis. We hebben ook al aan wat vrienden en collega's tips gevraagd en hier kwam ook Roemenië alq mooie bestemming uit. Eerlijk gezegd hadden wij dit helemaal nog niet in overweg...
Huwelijksreis Reacties: 4 15-3-2015 10:52:48

Justine
Fotograaf 26-09-2015
Hallo, Wij zijn nog steeds op zoek naar een fotograaf voor om onze dag vast te leggen op 26/09/2015... Graag hadden we iemand in het genre van "Fotoaanhuis Lincy & Dirk" of "Fotografie Maarten Devoldere" Wat betekent dit: sp...
Fotografie Reacties: 10 15-3-2015 10:06:44

angie
trouwjurk
hallo, zouden jullie me kunnen helpen aan enkele adresjes van bruids winkels? men zus staat erop dat ik mijn trouwjurk van haar kado krijg.. en binnenkort gaan we op jacht 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-3-2015 23:14:49

Karolien
Waterproof mascara
Mijn mascara is aan vervanging toe en met mijn huwelijk in 't verschiet, dacht ik eraan waterproof mascara te kopen. Maar welke is de beste?
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 14-3-2015 19:15:31

Jil
Iemand recente ervaring met domein Carlton (Marke)?
Hallo allemaal Mijn vriendin en ik hebben onlangs 4 zalen bezocht voor onze trouw en hierbij is domein Carlton toch één van onze favorieten. Ik heb al naar recensies over deze zaal op het forum gezocht maar deze zijn meestal aan de oude ka...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-3-2015 17:48:44

sandrine
Daar is ie dan,onze 1ste huwelijksverjaardag ;)
365 dagen 11 uur en 58 minuten zie ik hier op mijn klokje ;) Kan haast niet geloven dat het al 1 jaar geleden is :o Alsof het vandaag zou zijn hihi. Ongelooflijk hoe snel de tijd toch snel kan gaan hee. Ik ben superblij dat ons katoenen huwelijk er i...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 14-3-2015 12:01:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...