Kledij - Trouwjurk
Emily
|
kleedje Linea Raffaelli
Hallo bruidjes eventjes uit nieuwgierigheid: heeft er nog iemand het kleedje B10 set 1? veel plezier met alle voorbereidingen en een prachtige dag gewenst! Emily
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 3 |
15-7-2010 20:26:44 |
|
|
Tamara
|
kleedje!
hoihoi, ik ben vandaag naar Anuna in hasselt geweest en ik heb mijn kleedje al gevonden en gekocht! niet gedacht dat ik het zo snel ging vinden. maar het stond mij zo mooi... tis een van la sposa en ik heb er echt een superkorting op gehad! ...
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 5 |
15-7-2010 15:26:19 |
|
|
An
|
Eerste pas
Hoi iedereen, Morgen mag ik op eerste pas! Ik kan haast niet meer wachten :°) Hopelijk ziet mijn kleedje er in realiteit even goed uit als in mijn hoofd, en krijg ik opnieuw dat "waow"-gevoel... Zijn er nog bruidjes met een Ian Stuart...
Kledij - Trouwjurk |
15-7-2010 15:10:00 |
|
|
vicky
|
nog een klein beetje vermageren
beste medebruidjes, over precie 30 dagen is het dan zover. Ik had graag eigenlijk nog een kilootje afgevallen, heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen. Ik ben namelijk iemand die niet zo gemakkelijk kan lijnen.
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 9 |
14-7-2010 16:33:34 |
|
|
Inneke
|
Droogkuis Leuven
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een goede droogkuis voor mijn trouwjurk. Kennen jullie goede adresje in de buurt van Leuven en omstreken? Alvast bedankt! Groetjes, Inneke
Kledij - Trouwjurk |
14-7-2010 16:25:11 |
|
|
Kaat
|
net m'n eerste pas gehad
Dag iedereen, ik ben net terug van m'n eerste pas, een hele opluchting want ik was bang dat ik niet meer in m'n kleedje zou raken, ben in vergelijking met vorig jaar een beetje bijgekomen, hihi maar ik kan er nog in!! Ik heb wel een hele zw...
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 2 |
14-7-2010 15:34:22 |
|
|
Liesbeth
|
Trouwjurk
Hey,, Voor degene die nog een trouwjurk willen/moeten kopen, HONEYMOONSHOP.nl te Rotterdam is echt geweldig. In het begin dacht ik ook van, wow, zoo ver rijden. Maar uiteindelijk ben ik super blij dat ik zover ben gereden. Ik heb er mijn jur...
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 8 |
14-7-2010 11:55:04 |
|
|
sophie
|
place to be trouwjurk
Beste bruidjes , Ik heb een moeilijke zoektocht doorstaan voor een trouwkleed te vinden hier in belgie ben naar winkels in merksem en rijkevorsel gegaan ,maar voelde mij niet echt als een prinseske als ik een paar kleedjes had aangepast, n...
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 2 |
14-7-2010 9:00:57 |
|
|
Sofie
|
Outlet bruidsjurk
Hey allemaal, wij trouwen in mei 2011. Heeft er iemand enig idee waar er deze zomer outlets doorgaan voor trouwjurken van de collectie 2009? Ik ben namelijk op zoek naar een betaalbare trouwjurk. Groetjes, Sofie
Kledij - Trouwjurk |
13-7-2010 22:38:44 |
|
|
Veerle
|
Troujurk Linea Raffaelli.
Dag Lieve Bruidjes in spe, en andere,
Ik verkoop mijn trouwjurk.
Mss kan ik hier iemand anders hiermee plezieren, en een even mooie dag bezorgen als ik.
Aangezien mijn jurk enkel in de kast hangt had ik er toch graag iets anders me...
Kledij - Trouwjurk |
13-7-2010 22:01:36 |
|
|
Ellen
|
1e pas en het wauw gevoel?
Hey toekomstige bruidjes, Ik ben vandaag voor mijn eerste pas geweest en ik moet zeggen ik was wat teleurgesteld. Mijn wauw gevoel was weg alé het gevoel van het is dat kleed. De stof vond ik precies niet alles meer..er moeten nog m...
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 7 |
13-7-2010 20:59:22 |
|
|
veerle
|
trouwkleed
Hoi iedereen,
wij trouwen maar pas volgend jaar in mei, maar ben toch al volop bezig met de voorbereidingen. Ben op zoek naar adressen waar ik een gepaste trouw-outfit kan kopen. Ben reeds 46 lentes en kan toch niet in het "maagdel...
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 8 |
13-7-2010 18:46:37 |
|
|
Els
|
Modeshow te Geraardsbergen? Couture Elena?
Jààà! Ik ga eraan beginnen! Vrijdag verlof en samen met vriendin begint de eerste zoektocht naar m'n 'perfecte' bruidsjurk! Had graag nog wat kilootjes kwijt maar vrees dat dit niet meer zal lukken... Nu ja, heb uitei...
Kledij - Trouwjurk |
12-7-2010 21:31:48 |
|
|
Liesbet
|
Help, ik kan niet kiezen welke jurk
hey mede aanstaande bruiden, Ik zit met een dom probleem, ik ben vorige week vrijdag gaan kijken voor trouwjurken en had op het einde nog 2 jurken waartussen ik niet kon kiezen. Ik heb van de verkoopster tot nu woensdag gekregen om alles no...
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 20 |
12-7-2010 12:13:07 |
|
|
Ines
|
Te koop trouwjurk maat 36
Onderussen ben ik al een weekje getrouwd (2juli 2010), het was een prachtige dag en heeeeel warm, we hebben er enorm van genoten, wegens plaatsgebrek doe ik nu mijn practige jurk weg, de nieuwprijs bedoeg 1350 euro, prijs is overeen te komen. Het kle...
Kledij - Trouwjurk |
Reacties: 0 |
9-7-2010 23:36:50 |
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|