Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
ideeen
Hallo iedereen, Ik vind niks zo moeilijk als de bedankjes voor de gasten. Ik wou een snoepbuffet doen maar is dat niet te kinderlijk? Ik dacht peper en zoutvaatjes met daarop mister en missis in de vorm van een hart. Ik heb hier al naar gevraagd wa...
Ideeën Reacties: 12 14-3-2015 1:02:40

evelien
gezocht: make up 9 mei 2015
Hallo, Wegens omstandigheden ben ik opnieuw op zoek naar iemand die mijn make up kan doen op mijn trouwdag. Liefst aan huis. Het zou plaatsvinden op 9 mei in Duffel. Alvast bedankt! Evelien
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 13-3-2015 18:50:20

Sofie
Eerste pas
Hey Ben zo juist MIJN😃jurk gaan passen,was zo blij!voor mij persoonlijk heb ik de beste keuze gemaakt . Nu is het wachten tot mei dan heb ik laatste pas Misboekje is zo goed als af Zaal en alles wat er bij hoort is ook geregeld Bloemen en bruidsbo...
Voorbereiding Reacties: 2 13-3-2015 17:45:30

jolien
Trouwjurk Marylise
Iemand die een idee heeft van het prijskaartje voor een trouwjurk van marylise? Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-3-2015 16:49:33

kathy
Regio Mechelen
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een leuke locatie regio Mechelen, Bonheiden, Hofstade ... Om leuke foto's te trekken.
Locaties - Fotografie Reacties: 1 13-3-2015 15:11:31

natalie
Kort betaalbaar trouwkleedje gezocht
Ik ben op zoek naar een leuk kort trouwkleedje met niet te veel tralala aan. Weet iemand een goed adresje?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 13-3-2015 14:59:05

Helene
Ervaringen met ontwerpster Elisa Deleersnyder?
Hey bruidjes, heeft iemand van jullie ervaringen met ontwerpster/naaister Elisa Deleernsyder uit Niewpoort? Ze heeft een uitgebreide website en facebookpagina, maar ik vind nergens reviews of commentaren van haar terug. Ik vraag me af of ze betaalbaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-3-2015 14:44:10

Elodie
Birdcage veil met polka dots te koop
Ik verkoop mijn niet gedragen birdcage veil met gouden kammetje. Was een miskoophttp://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/birdcage-veil-polka-dots-228751594.html?plaats=1#top-of-page  
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 13-3-2015 11:07:30

R.
Praktisch: trouw gespreid over 2 dagen?
Hallo Bruidjes, Wij zijn er over aan het nadenken om onze trouw te verdelen over twee verschillende dagen. Burgerlijk huwelijk op een weekdag (waarschijnlijk de donderdag), en een trouwfeest/fuif op zaterdagavond. (geen kerkelijk huwelijk & ook...
Ideeën Reacties: 14 13-3-2015 10:41:59

Britt
Naaister regio Zoersel/Turnhout
Ik heb dus online een kleedje besteld en ik ben op zoek naar een naaister voor een paar aanpassingen.   Iemand tips?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 12-3-2015 21:20:37

Ann
Kledij bruidskindjes
Hallo, Dag medebruidjes! Wij trouwen eind oktober. Onze 2 dochtertjes (8 en 5) willen we volop laten meegenieten en dus betrekken we hen ten volle bij ons burgerlijk huwelijk en het avondfeest. Eind maart ga ik op zoek naar mijn kleed, maar we denke...
Kledij - Suite Reacties: 1 12-3-2015 21:14:59

Annelies
Accessoires
Hallo, Iemand een idee waar ik dit soort van accessoires in België kan vinden? http://www.bhldn.com/index.cfm?fuseaction=search.results&searchString=anthea
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-3-2015 21:07:57

Helene
Ervaring met naaister Isabelle Stepman?
Heeft iemand ervaring met naaister Isabelle Stepman uit Gent? Ik heb binnenkort een afspraak bij haar en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 12-3-2015 18:16:07

Cathy
Ik verkoop mijn trouwkleed Rembo Styling "Beau"
Beste bruidjes,Na een prachthuwelijk heb ik toch beslist men trouwkleed niet bij te houden. Je kan op onderstaande link foto's bekijken. Er is wel achteraan beetje schade aan de tulle maar kan hersteld worden. Ik wil dat best laten doen als ik weet d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-3-2015 15:56:26

Pieter
audio-visuele dansavond (via dvd, beamer en geluidsversterker)
Wij zoeken een leuke trouwzaal de locatie zou liefst moeten zijn dicht bij de E313 tussen Antwerpen en Limburg (Ranst, Zoersel,Vorselaar, Herentals, Olen, Geel, Beringen, Lummen, ...) Alle tips zijn welkom maar we hebben wel een specifiek idee voor ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 12-3-2015 15:15:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...