Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Anja
voorlopige uitspraak
Overeenkomstig het vonnis van het Vredegerecht te Lokeren van 22.05.2009: In de periode september-oktober 2008 postte ik op deze website onder titel ' wat te doen ???' 'van Anja' enkele berichten in verband met onze reservatie voor het huwelijksfeest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 6-7-2009 7:31:02

sarah
den ast kampenhout
hey heeft er iemand ervaring met Den Ast in kampenhout? We hebben een optie genomen, maar het zou nog fijn zijn om eerst wat meningen te horen.groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-7-2009 20:38:04

Dorothea
Salon Orchidee
Mijn vriend en ik zijn gisteren en vandaag naar trouwzalen gaan kijken en Salon Orchidee vinden wij fantastisch. We werden ontvangen door de meneer en die was supervriendelijk, we hebben anderhalf uur met die man gepraat.Maar natuurlijk zal hij de ne...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 4-7-2009 17:34:01

Dorien
Meirkenshof of Hof ter Velden?
Beste,Hebben er soms mensen ervaring met het Meirkenshof te Baasrode (Dendermonde)? Op de website vind ik niet veel info over de prijzen en dergelijke. Als je dit vergelijkt met Hof ter Velden te Dendermonde, wat lijkt jullie dan het beste?Alvast bed...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 3-7-2009 12:18:47

Dorien
Huwelijk verleggen omwillen van bezette feestzaal?
Hey,Wij hebben ons woensdag ons huwelijk vastgelegd; dit zal doorgaan op 03/07/2010. Wij trouwen voor de wet om 10u30 en de kerk om 11u00. Woensdagavond zijn we naar een zaal gaan kijken, een PRACHT van een zaal! En natuurlijk... bezet :'-( De week n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-7-2009 8:51:50

Marleen
feestzaal Salons De Vrede - Ichtegem
Ons eerste contact met Salons De Vrede was een echte afknapper. Niettegenstaande wij een afspraak maakten, toonde de zaakvoerder niet de minste interesse in onze belangstelling. Een brochure werd letterlijk voor onze neus geworpen en de zaakvoerder p...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 2-7-2009 22:34:17

Kim
Daemshof Noorderwijck: Klasse
Hoi bruidjes in spe,paren die op zoek zijn naar een zaal met stijl en die zeer goed is qua prijs-kwaliteit => Daemshof Noorderwijck! Wij trouwen er op 18/09/2010.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-7-2009 16:26:15

Patricia
Zaal los van brouwer
Hey allemaal! Ondertussen ben ik zo'n 5 maanden getrouwd, en is er al een pakje onderweg :-) Vandaar dat ik nog eens beroep zou willen doen op jullie voor wat tips. We zijn namelijk aan het nadenken over een babyborrel (kwestie van niet constant bezo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-7-2009 13:40:27

Cindy
Weet iemand een zaal regio Mechelen, vrij van traiteur??
Hallo, daar mijn vriend en ik 15 mei graag willen trouwen zijn wij volop op zoek naar feestzalen regio Mechelen.Alsook zeker, parochiezalen.Graag wel met eigen keuze van traiteurdienst, want die hebben we al gekozen.Vele groetjes Cindy
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-7-2009 21:15:01

Jessica
HELP!!!!
In februari hebben we een feestzaal gehuurd voor ons trouwfeest van 12/09/2009! Vandaag sturen ze een brief dat de werken van de feestzaal nooit zullen af zijn tegen dan!! Heeft er iemand AUB een zaal voor mij waar ook in België voor 12/09/200...
Locaties - Feestzaal Reacties: 23 1-7-2009 11:52:21

Annelies
leuke feestlocatie gezocht
Hallo, wij zoeken een oude schuur/weide met tent/originele zaal/... voor ons trouwfeest volgende zomer. We willen geen klassiek trouwfeest, maar eerder werken met hotdog/friet/pasta/.. kraampjes of paellaschotel of... Kent er iemand een locatie in de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-7-2009 10:15:04

stephanie
Feestzaal provincie Antwerpen
Hoi iedereen,Wij trouwen in september 2010 en als we reeds getrouwde vrienden moeten geloven, wordt het reeds tijd om een zaal te vinden.Heeft er iemand een idee voor een feestzaal regio (provincie) Antwerpen?Alvast bedankt!!!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 1-7-2009 9:57:38

nathalie
Salons Ten Boogaerde
Wij hebben net op 26 06 09 ons huwelijksfeest gehouden in Salons Ten Boogaerde in Kortemark. Het was een fantastisch feest. Isabel en Didier zijn hele vriendelijke mensen. De bediening was schitterend. Je merkt alleen maar superlatieven. Je zou ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-6-2009 20:47:37

Stefanie
tafelnamen met foto's
Hallo allemaal,Wij zouden graag werken met foto's voor de tafelnamen. Op de tafel staat een foto van ons, per koppel krijgen de gasten een klein fotootje zodat ze hun tafel kunnen terugvinden.Wie van jullie heeft dit ook zo gedaan? Heb je nog tips?Je...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-6-2009 17:18:22

Cindy
speech avondfeest
hey bruidjes,nog 8 weekjes te gaan (22aug) en het is zover. kheb niet echt veel zenuwen maar ik babbel er graag over. mij ouders zijn het al beu gehoord denk ik:)gisteren was ik al een beetje aan het denken voor de speech maar ik weet niet goed hoe i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-6-2009 21:11:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info