Nu Online
Momenteel zijn er 410 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Pieter
trouwzaal gezocht (regio E313, Antwerpen/Limburg)
Wij zoeken een leuke trouwzaal de locatie zou liefst moeten zijn dicht bij de E313 tussen Antwerpen en Limburg (Ranst, Zoersel,Vorselaar, Herentals, Olen, Geel, Beringen, Lummen, ...) Alle tips zijn welkom maar we hebben wel een specifiek idee voor ...
Locatie Reacties: 4 12-3-2015 15:13:04

Pieter
feestzaal gezocht langs E313 Antwerpen/Limburg - (met goede audiovisuele installatie)
Wij zoeken een leuke trouwzaal de locatie zou liefst moeten zijn dicht bij de E313 tussen Antwerpen en Limburg (Ranst, Zoersel,Vorselaar, Herentals, Olen, Geel, Beringen, Lummen, ...) Alle tips zijn welkom maar we hebben wel een specifiek idee voor ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 12-3-2015 15:11:20

Griet
!!! Intredelied ceremonie gezocht !!!
Beste bruidjes en bruidjes-to-be, Een hele tijd geleden vond ik hier hét liedje voor de intrede tijdens de ceremonie. Nu ben ik het helaas vergeten... en blijkbaar heb ik het nergens genoteerd... Het was een iers/celtic instrumentaal nummer, nu...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 12-3-2015 11:40:43

Elien
Kosten avondfeest
Hoi Bruidjes, Ik heb ondertussen al eens wat informatie gevraagd bij verschillende feestzalen en het lijkt mij precies allemaal zo duur te zijn.. Ik vroeg me af of ik gewoon dure zalen heb aangesproken :p Om een voorbeeld te geven: dansfeest met en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 12-3-2015 10:41:55

Wendy
Aankondiging bruidstaart (liedje)
Hallo, Wij trouwen op 18.07.2015 en we hebben alles op gebied van muziek (kerk, openingsdans,...) enkel stellen we nu vast dat we nog geen liedje hebben wanneer ze de bruidstaart binnenbrengen. Kunnen jullie helpen? Mag iets traditioneel zijn of i...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 11-3-2015 9:55:57

Jas
Gravering trouwringen
Hallo, Ik vroeg me af wat jullie laten graveren in de trouwringen. Wij hebben afgesproken om in elkaars ring iets te graveren zonder dat de andere het weet. We gaan het dan pas zien op onze trouwdag :) Maar weet nog niet goed wat... Want "ik h...
Ideeën Reacties: 7 11-3-2015 7:51:53

Lise
Park Rodenbach
Zijn er mensen die ervaring hebben met trouwfeesten in park Rodenbach te Roeselare? We vonden op deze site enkel oudere reacties... Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 10-3-2015 20:21:23

lieve
Decoratie De Roode Poorte in Meetkerke
Hallo ,  Wij trouwen op 27/08/2016 , we zijn aan het twijfelen tussen De roode poorte in Meetkerke of De pottemaecker ...  Ik zou graag eens wat verschillende decoraties zien van deze 2 zalen. Wie kan mij hiermee helpen ? Email ; lieve_Ra...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-3-2015 19:24:16

Elien
Sponsoring ouders
Beste Bruidjes, Als je sponsoring krijgt van je ouders en schoonouders, hoe pak je dit dan praktisch aan om toch zo beleefd mogelijk te blijven? Ga je zelf naar feestzalen en vraag je offertes en kies je samen met hen? Kies je helemaal zelf alles en ...
Voorbereiding Reacties: 12 10-3-2015 18:02:57

Charline
Fotograag gezocht regio Brugge
Hallo, Ik ben ook nog op zoek naar een fotograaf afkomstig uit de regio Brugge voor onze trouw op 04/09/2015. Heeft iemand aanbevelingen of goeie ervaringen en prijskwaliteit OK is?Alvast bedankt. Vele groetjes  
Fotografie Reacties: 12 10-3-2015 16:59:19

Charline
ceremoniemeester
Hallo, Ik ben op zoek naar een ceremoniemeester voor onze trouw op 04/09/2015. Wij wonen  in Brugge en misschien best handig als de ceremoniemeester ook uit deze streek komt. Heeft iemand ideeen of aanbevelingen?? Leuke ...
Ceremonie Reacties: 6 10-3-2015 16:50:03

nadine
zoekt betaalbare feestzaal omgeving Mol.
Ik ben opzoek naar een betaalbare feestzaal omgeving Mol. we zullen ongeveer 120 gasten hebben op onze trouw en zijn ook van plan om een frietkraam, pizzakraam of BBQ te geven op ons trouwfeest. Als jullie iets weten laat dan een berichtje acht...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 10-3-2015 16:21:01

Astrid
Rijst of bellenblazen?
Hallo medebruidjes, Voorzien jullie rijst of bellenblazen voor als jullie het stadhuis buiten komen?
Voorbereiding Reacties: 12 10-3-2015 14:56:57

Katia
mooie romantische locatie gezocht, regio Kempen
dag iedereen, ik ben op zoek naar een mooie locatie, het punt is we hebben er een gevonden maar bij slecht weer kan het wel eens een modderige bedoening worden en ik vrees dat ik daar niet blij van ga worden. We kunnen er absoluut een tent zette...
Locatie Reacties: 5 10-3-2015 13:48:24

tinne
anderhalfuur rijden, te lang?
hey! graag jullie mening. we denke erover in de ardennen te trouwen. hele grote villa met kamer met badkamer, geshikt voor 50pers. nu twijfelen we nog, is anderhalf uur tot daar rijden en volgende dag terug niet te veel gevraagd van onze gasten? i...
Locatie Reacties: 6 10-3-2015 12:49:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...