Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

jennifer
disney
Hello bruidjes, Heeft iemand van jullie ook Disney gekozen als thema voor het avondfeest? Hoe versieren jullie de tafels (met beeldjes, pluche beeldjes,...?) en ik zoek ook een winkel (liefst in Belgie )waar ik zulke spulletjes kan vinden?Kan iemand ...
Ideeën Reacties: 2 23-6-2009 15:05:15

Sabrina
menukaart hoe opstellen ??
hallo, ik ben bezig met mijn menukaart maar we geven ook een kaasbuffet voor in de late uurtjes en ik vraag me af of dit ook op de menukaart moet staan,groetjes
Ideeën Reacties: 2 23-6-2009 14:35:36

evelien
trouwbeloften
Hey bruidjes!Wij trouwen enkel voor het stadhuis. We willen dit een beetje memorabel maken en zouden graag zelf onze trouwbeloften schrijven. Wij zijn niet zo aan de klassieke teksten, heeft iemand soms ontroerende, originle trouwbeloften liggen?Je z...
Ideeën Reacties: 1 22-6-2009 21:26:30

evelien
animatie in stadhuis!
Hey trouwertjes!Wij trouwen 4september!Enkel voor het stadhuis.Ik weet dat er bij ons wel het één en ander toegelaten wordt van originaliteit.Heeft iemand dit al gedaan, muziek bij binnenkomen en buitengaan? We zouden ook zelf onze trouwbel...
Ideeën Reacties: 1 22-6-2009 21:10:36

Synthia
houten treintjes
Hallo,Wij zouden onze tafels graag allemaal de naam van een station tussen Ieper en Leuven geven. In het begin van onze relatie spoorden wij nogal vaak tss deze twee stations...Weet er iemand waar ik ergens houten treintjes zou kunnen kopen om op de ...
Ideeën Reacties: 8 22-6-2009 16:13:20

de
bedanking ouders
Hallo mede-bruidjes en ondertussen gehuwden, graag had ik even wat tips gekregen van jullie naar bedankinggeschenkjes voor de ouders alsook mooie bedankingstekstjes...Alvast bedankt!Dé 26/09/2009
Ideeën Reacties: 2 22-6-2009 11:59:47

Claudia
Tekst wegwerpcamera's avondfeest
Hallo !Overmorgen is het onze grote dag, we werken de laatste dingetjes af.. spannend! Nu willen we op tafel tijdens het avondfeest wegwerpcamera's leggen, en er een etiketje op plakken met een tekstje op, zodat ze duidelijk weten dat foto's van hun ...
Ideeën Reacties: 3 17-6-2009 22:07:15

Carolina
gezocht korte tekst gasten"gitaar"
Nu vrijdag gaan vrienden van ons trouwen. In plaats van een gastenboek hebben zij een gitaar om op te schrijven. (hobby van hem) Aangezien je hier niet zoveel plaats op hebt maar ik toch iets meer wil schrijven dan enkel onze namen ben ik op zoek n...
Ideeën Reacties: 3 17-6-2009 19:32:51

jennifer
Openingsdans
Hey lieve bruidjes, wij trouwen op 26 september en wij zijn op zoek naar een openingsdans waarvan de start traag is (om op te kunnen slowen) en die dan sneller gaat om op te swingen. Kent er iemand een geschikt nummer?Bedankt!!Vele groetjesJen
Ideeën Reacties: 4 17-6-2009 14:10:15

domi
verassing voor bruidegom op feest
hey lieve bruidjes... ik vroeg me af of dat word gedaan op het feest zelf dat de bruid een act of een surprise doet voor haar man op het feest, zo ja wat zijn jullie ideen, mag wel vrij gek zijn...Bedankt en laat jullie maar goed gaan
Ideeën Reacties: 2 17-6-2009 12:01:03

Sabine
Origineel album met foto's vrijgezellenavond
Hallo bruidjesIk moet een fotoalbum maken met foto's van de vrijgezellenavond van iemand en ik had graag wat ideetjes opgedaan hoe ik dit op een originele manier kan inplakken. Groetjes
Ideeën Reacties: 3 17-6-2009 10:48:41

Isabel
Kaarsen laten maken door minder begaafden uit Tielt??
Hallo iedereenIk had graag heel veel kaarsen gehad tijdens de viering...Ik heb horen zeggen dat er in Tielt een atelier of zoiets is waar minder begaafde mensen werken. Ze maken daar blijkbaar vanalles... ik ken iemand die ooit geboortekaartjes door ...
Ideeën Reacties: 4 16-6-2009 12:23:46

Nathalie
Hoe huwelijk aankondigen ?
Hebben jullie soms een ideetje hoe we aan onze direct familie laten weten dat we gaan trouwen? Ik zou graag ons zoontje (10 maanden) een slabbeke of t-shirt aandoen met een leuke tekst op, zodat ze het kunnen lezen. Ook had ik graag een idee hoe we i...
Ideeën Reacties: 6 12-6-2009 11:55:11

Kim
Alternatieve viering
Hallo allemaal,Wij gaan niet voor de kerk trouwen maar zouden wel graag een ceremonie houden. Hebben jullie soms voorbeelden hoe het er juist kan uitzien (sturen naar kimverbeeck@gmail.com)? We zitten nog in beginfase van alle organisatie dus ideeen ...
Ideeën Reacties: 2 11-6-2009 13:51:21

Nathalie
Voorbeeld van viering gezocht
Wie kan me enkele voorbeelden van alternatieve vieringen (we trouwen niet voor de kerk) mailen? Het mag bvb van rent a priest ofzo zijn. mailen kan op: jochen.noppens5@telenet.bealvast bedankt !
Ideeën Reacties: 1 11-6-2009 12:43:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...