Nu Online
Momenteel zijn er 549 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

katrien
Twijfel!!!
Maandag moet ik mijn kleed gaan passen en ik twijfel of ik wel goed gekozen heb :-( Het is namelijk een linea raffaelli,B10 SET 21   Hoe meer ik naar de fotos kijk, hoe slechter het word.......   Kweet echt niet wat te doen ;-(  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 1-7-2010 20:51:37

Anika
kleed gevonden! ^^
Hoi mede-bruidjes Ik wil het graag eens van de daken schreeuwen: ik heb mijn droomkleed gevonden! ^^ Allereerst naar Cachet geweest. Zeer lieve dame, maar ik vond er mijn goesting niet. Dan maar op naar Jagré. Hopen kleedjes uit hun rekken gehaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 1-7-2010 20:02:47

Dorien
kleedje à la sterren op de dansvloer gezocht!
Hey bruidjes!   Na mijn vorige post hier op het forum heb ik dus besloten een ander kleedje aan te doen voor onze openingsdans. Ik zou voor een korter kleedje gaan maar zou graag voor de fun een flashy roos short-slipje eronder aandoen. Mijn v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-7-2010 9:59:26

Sharon
Prachtige trouwjurk te koop
Lieve bruidjes,   Onze grote dag zit er al op, wat hebbben we ervan genoten!  Met toch wel enige spijt in het hart zou ik mijn trouwjurk willen verkopen, een echte prinsessenjurk! Mijn jurk is van het merk Marylise - model Suraya, maat 36. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 1-7-2010 9:10:00

Laura
Huwelijk in december --> trouwkleed
Dag allemaal!   Van begin deze maand heb ik mijn trouwkleed besteld. Het is het model DEBRA van Marylise. Ik ben er echt weg van! Op de foto (als jullie eens gaan kijken) zie je de lage rug niet en dat is nu juist mijn probleem. Wij trouwen op...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-6-2010 18:34:27

irka
HELEMAAL NIEUWE PRACHTIGE PRINCES TROUWJURK 36/38
hallo toekomstige breidsjes   ik heb een prachtige princese trouwjurke helemaal NIEUW in het maat 36/38, ik heb hem niet gedragen!!!!, hij is helemaal versierd met steentjes. wijde onderkant lange achterkant. in het kort gezegd heeeel moo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-6-2010 0:49:40

Dorien
paniek!! kleed ligt al thuis maar blijkt toch niet goed - hulp gezocht!!
Hey bruidjes!   Nijge paniek hier! Mijn kleed ligt bij mijn moeder thuis en ik ben het nog eens gaan passen. Het is met volume in de rok en een sleep en in de winkel hebben ze er een lintje ingedaan zodat de sleep van de grond kon. Ze hadden me ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-6-2010 21:23:38

vanessa
onzeker over mijn trouwkleed
ik weet het niet maar ik voel me toch niet meer goed ze in da trouwkleed, pffff... niet te doen, die sjaal dak gekocht heb, past er ook al niet bij.   wij zijn al 9 jaar samen en hebben al 2 kinderen int begin ben je zodanig enthousiast dat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-6-2010 18:33:10

vanessa
sjaal stola
hallo, ik heb mij een bruine en mooie sjaal gekocht in de veritas voor bij mijn trouwkleed, ik dacht echt dat dit mooi ging zijn, maar dat is ne echten tegenvaller, best dat ik er niet veel voor betaald heb en dat ik deze anders ook nog kan drag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-6-2010 18:24:44

liesbeth
Paniek
Ik ben gisteren een laatste keer mijn op maat gemaakte trouwjurk gaan passen maar nu vond ik het plots niet mooi meer. Het model is prima maar de stof vind ik niet mooi meer. Ik ben nu in een paniektoestand want ik zie me in dat kleedje echt niet tro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 29-6-2010 13:00:14

ilse
Nog altijd geen 1e pasbeurt
Vandaag nog maar eens gebeld naar de winkel voor mijn kleedje (Bruidsparadijs-Merksem). Toen ik het ging bestellen op 13 maart zeiden ze mij dat je bij dat merk (Talyna Lynn) een levertijd van 3 maanden mocht rekenen maar dat ze 4 maande...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-6-2010 11:18:05

Eline
kleedje
Hallo,   het is dus zo dat ik een gewoon kleedje heb maar geen trouwjurk en nu heb ik lijk spijt dat ik geen trouwjurk heb. En met maar 31 dagen meer op de teller is het te laat om nu nog op zoek te gaan :-(. Ik moest het even kwijt.  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 29-6-2010 9:17:51

angelique
KLeedje gaan passen!
Heykes allemaal,   Heb gisteren mijn kleedje voor de derde keer gaan passen! Was supertevreden maar toch wel weer een beetje veel zenuwachtig. De vorige keer was ik was kilootjes bij gekomen en het kleedje spande wat aan mijn poep maar door he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-6-2010 12:38:55

albertha
trouwjurk
   Wij trouwen 20-10-2010 in victoriaanse stijl .En aangezien ik  mijn trouwjurk.zelf maak( en die van de 2 bruidsjonkers en 2 bruidsmeisjes ) hoef ik me geen zorgen te maken over pasdagen oid. spannend blijft het wel natuurlijk , ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-6-2010 11:19:29

Anissa
fabienne esprit
Hallo bruidjes, iemand ervaring met fabienne esprit?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-6-2010 9:05:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info