Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
...
Volgende
Laatste
Maarten
Vrije Feestzaal (vrij van traiteur en drank) in Vlaams Brabant gezocht
Hey iedereenSinds ik vorige week 'dé vraag' heb gesteld en een grote JA! heb teruggekregen zijn wij opzoek naar zalen in Vlaams Brabant die zonder traiteur werken.Een vriend van mij zijn vader is namelijk traiteur en wij zouden de eer graag aan ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
24-6-2009 12:11:36
vanessa
zaal regio brugge gezocht
dag dames,wij trouwen op 25maart 2011 nog eindje veraf maar door dat we nu zwanger zijn willen de kleine laten kunnen meelopen op onze mooie dag.Wij zijn op zoek naar een goede mooie zaal regio brugge en omstreken.Wie kan ons helpen?gr vanessa
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
24-6-2009 10:36:44
veronique
budgetvriendelijke zaal zonder catering
Hallo,ik ben op zoek naar een betaalbare (tussen 200€ en 900€) feestzaal voor mijn ouders: ze zouden trouwen in augustus-september 2010.De zaal zou zonder catering moeten kunnen, liefst in de regio Antwerpen. Gezellig en liefst met tuin o...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
23-6-2009 17:28:50
Dorien
Parkhotel Lokeren
Hey iedereen,Ik ben op zoek naar contactgegevens van Parkhotel Lokeren. De website www.parkhotellokeren.be en info@parkhotellokeren.be lijken niet meer te bestaan. Ik heb wel enkele krantenartikels teruggevonden van in 2007, dat het hotel te koop sto...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
23-6-2009 15:31:20
Dorien
Zaal in de buurt van Hamme + overnachten of naar huis?
Hey iedereen!Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in de zomer (een exacte datum moet nog bepaald worden). Wij zijn echter al vollop aan het zoeken naar de geschikte zaal. Graag had ik hierbij willen vragen welke zalen jullie kennen in de buurt van ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
22-6-2009 15:05:51
Dorien
Zaal in de buurt van Hamme + overnachten of naar huis?
Hey iedereen!Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in de zomer (een exacte datum moet nog bepaald worden). Wij zijn echter al vollop aan het zoeken naar de geschikte zaal. Graag had ik hierbij willen vragen welke zalen jullie kennen in de buurt van ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
22-6-2009 15:05:49
Karen
't driessent
Wij zijn van plan om ons trouwfeest te geven in 't Driessent in Diepenbeek. Heeft iemand ervaring met deze locatie? Alvast bij voorbaat bedankt voor jullie reacties! Karen
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
22-6-2009 12:58:15
Maarten
Vergelijkingsexcel feestzalen gemaakt :'S Graevenhof,Hof ter Delft, Kasteel Brasschaat, Groene jager
Voor de geïnteresseerden:Ik heb een vergelijkinsexcelletje gemaakt waar volgende feestzalen in staan->Hof ter Delft (Ekeren)->De groene Jager (brasschaat)->Kasteel van Brasschaat (Brasschaat)->'s graevenhof (schilde)->Lucullus ( B...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
50
19-6-2009 17:09:02
Lindsay
@Tania Eindelijk feestzaal gekozen.
Hoi Tania,als je mij je e-mailadres even geeft dan zal ik je eens het één en ander doormailen over de grotten.Heb je liever niet dat je e-mailadres op het forum staat mag je mij ook altijd eens mailen op:wijtrouwenop16juli2010@hotmail.comEn...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
19-6-2009 10:06:39
nathalie
zaal trouwfuif beringen - ham - geel (zonder catering)
Hallo iedereen...Ook wij zijn op zoek naar een zaal (zonder catering) om onze trouwfuif te laten doorgaan. Aangezien we gaan gebruik van een wokmobiel e.d. moet er buiten wel wat plaats zijn. Alvast bedankt voor jullie reactieNathalie
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
18-6-2009 23:12:21
tania
feestzaal zoeken
hallo iedereenwe gaan in mei volgend jaar trouwen.weet er iemand leuke feestzalen in de omstreken van sint truiden en geetbets.De waterhoek ken ik.(is een straat van ons verwjdert) maar is iets te hoog gegrepen voor ons.We willen dat onze 104 gasten ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
18-6-2009 20:59:51
Lindsay
Eindelijk feestzaal gekozen ! Een pak van mijn hart.
Hoi allemaal,ik weet niet of jullie het nog weten maar een tweetal weken terug heb ik hier een berichtje gepost omdat ik echt niet wist welke feestzaal ik moest kiezen.En de keuze is nu dus gemaakt !We hebben gekozen voor de Grotten van Kanne in Riem...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
18-6-2009 20:43:08
Milena
Avondfeest:forfait?
Hallo,klein vraagje.Wat doen jullie voor het dansfeest , een forfait of laten noteren per stuk? We hebben er eigenlijk geen idee van wat het meest genomen wordt.Alvast bedankt!Milena
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
17-6-2009 21:03:37
liselotte
Locatie gekozen: het klokhof Kortrijk!
Joepi!!!!!We hebben eindelijk beslist! We trouwen op 26 juni 2010 in het Klokhof Kortrijk.Waw, ben echt super content. Op naar de volgende beslissingen...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
17-6-2009 18:20:53
Eerste
Vorige
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
FOTO Nathalie
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info