Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tinne
anderhalfuur rijden, te lang?
hey! graag jullie mening. we denke erover in de ardennen te trouwen. hele grote villa met kamer met badkamer, geshikt voor 50pers. nu twijfelen we nog, is anderhalf uur tot daar rijden en volgende dag terug niet te veel gevraagd van onze gasten? i...
Locatie Reacties: 0 10-3-2015 12:49:44

shauni
Kapster gezocht aan huis voor regio Kortermark?
 hallo, ik ben namelijk op zoek naar kapster gezocht voor aan huis regio Kortemark? Ons huwelijk gaat namelijk door op 5 maart 2016
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 10-3-2015 11:17:44

shauni
Kapster gezocht aan huis voor regio Kortermark?
 hallo, ik ben namelijk op zoek naar kapster gezocht voor aan huis regio Kortemark? Ons huwelijk gaat namelijk door op 5 maart 2016
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 10-3-2015 11:17:43

Annelien
(dringend) bruidskapster en visagiste aan huis Ieper - Krulhaar
Hallo iedereen,Wij hadden onze trouw vorig jaar gepland, alles was mooi geregeld, ook de kapster... Wegens omstandigheden is ons huwelijk dan niet kunnen doorgaan, waardoor we dit jaar op 13 juni trouwen. We kregen echter te horen van onze kapster da...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 10-3-2015 9:52:54

evelien
planning en gastenboek
Hallo, Met nog 2 maanden te gaan komen soms de zenuwen wel boven. De andere bruidjes die in mei trouwen, hoe staat het met jullie planning? Ik heb soms het idee dat ik nog vanalles vergeet... Kent er ook iemand een leuk tekstje om op de 1 ste pagin...
Voorbereiding Reacties: 4 10-3-2015 8:08:27

Sandra
Videograaf op 22 augustus 2015 gezocht
Hallo, Sinds gisteren hebben we beslist om toch een videograaf te nemen voor ons huwelijk.Ik weet dat hier videografen op de site meekijken dus die nog beschikbaar zijn op 22 augustus 2015 mogen mij altijd een bericht sturen. Groetjes Sandra
Video Reacties: 6 10-3-2015 7:20:21

Jas
Hopelijk op schema!
Hallo, Ik was wel eens benieuwd hoe ver iedereen staat met de planning van hun trouw. Het begint spannend te worden met nog 6 maanden op de teller (even te bedenken dat wij nu reeds meer dan een jaar verloofd zijn)! Wij hebben tot nu toe gedaan: -...
Voorbereiding Reacties: 5 9-3-2015 19:45:08

Jas
Binnenlocatie regio Schoten
Hallo toekomstige bruidjes, Wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie regio Schoten-Schilde-Brasschaat. We duimen voor goed weer maar in België is dit nooit zeker he! Merci!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 9-3-2015 19:37:13

vicky
Live muziek voor tijdens receptie ?
Hallo bruidjes, wie kan mij helpen ? Ik ben op zoek naar live muziek voor tijdens de receptie. Regio West-Vlaanderen, maar het mag iets meer uptempo zijn, dus echt wel een modern groeptje met nieuwe liedjes. Er zullen vooral jongeren a...
Muziek - Live Reacties: 14 9-3-2015 17:54:27

Tom
Cuisine mobile traiteur Wortegem petegem
Hallo, heeft er iemand ervaring met de walking diner formule van traiteur Cuisine mobile te Wortegem Petegem? Of met andere walking diner formules? Hebben de mensen genoeg gegeten met een zevental gerechtjes? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-3-2015 17:48:05

eline
Eerste pasbeurt
Hallo! Komende donderdag mag ik na lang wachten eindelijk mijn trouwjurk voor de eerste keer gaan passen :-) Op welke zaken moet ik zeker letten? Wat mag ik zeker niet vergeten mee te nemen? Iemand tips? Groetjes, Eline
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-3-2015 15:15:22

Petra
Binnenlocatie regio Evergem, Eeklo, Gent
Hallo bruidjes, wij trouwen in Oktober , een buitenlocatie hebben we al maar omdat ik het Belgische weertje niet vertrouw zijn we nog op zoek naar een binnenlocatie. Ik hoor het graag van jullie, groetjes Petra
Locaties - Fotografie Reacties: 2 9-3-2015 15:03:40

inge
Boekje dankmis
Kan iemand mij helpen met een voorbeeldboekje voor een dankmis. Ik ben nog niet getrouwd geweest, mijn vriend is al eens voor de kerk getrouwd. We zijn vorige week bij de pastoor geweest en (zoals we wel al wisten) mag je dus geen 2x voor de kerk tro...
Ceremonie Reacties: 1 9-3-2015 14:40:13

Lenntje
Vintage strik - bretel; waar te vinden?
Hey iedereen Een klein vraagje; ons hele feest gaat in "vintage chic" thema zijn, dus hubbie-to-be zou graag in plaats van een stropdas een strikje of bretels dragen, maar niet zo van die eenvoudige zwarte bretels ofzo.... Liever een stoffen (niet z...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 9-3-2015 11:23:45

Brenda
Trouwdagen versato
Hallo allemaal We hebben gisteren bij trouwdagen Versato onze trouwringen gevonden. Normale prijs 1800 euro maar 40 procent korting gekregen omdat stockverkoop was en we hebben 1000 euro betaald en onze budget was 1500-2000 euro. Dus goed meegenomen...
Voorbereiding Reacties: 2 9-3-2015 11:04:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...