Nu Online
Momenteel zijn er 398 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Isabel
hoe kindjes laten voorlopen?
HalloOnze twee kindjes gaa voorlopen in de kerk.Mijn zoontje zal 5,5jaar zijn en ons dochtertje net geen 3.Ons poppemieken zal een mandje met rozeblaadjes hebben...maar hoe kan ik mijn lieve stoere boy laten binnengaan in de kerk? Misschien iets te ...
Ideeën Reacties: 2 11-6-2009 12:10:08

jurgen
liedje binnenkomst ouders
hallo , ik ben op zoek naar een liedje die we kunnen laten spelen bij het aan tafel gaan van onze ouders op het avondfeest zelf.... alle ideeën welkom...
Ideeën Reacties: 2 10-6-2009 9:40:59

nathalie
liedjes stadhuis
Voor het stadhuis hebben we twee liedjes nodig, één bij het binnenkomen en één als we getrouwd zijn. Iemand een ideetje want ik geraak er niet uit
Ideeën Reacties: 2 9-6-2009 18:11:21

Isabel
Jarig op trouwdag, wat kan ik doen? Ideeën???
Hallo iedereenMijn ventje is jarig op onze trouwdag.Hij wordt er 40, schoon rond getalwe zijn dan ook 10jaar samen...Wat kan ik in de zaal doen? moet wel plezant blijven hé..grIsabel12-12-09
Ideeën Reacties: 5 9-6-2009 12:18:22

Kimberley
kan iemand helpen? verrassing trouw + verjaardag man
hallo iedereen,ik trouw op 20/06 en ben nog op zoek naar een verrassing voor mijn vriend, hij is namelijk dezelfde dag jarig...kan iemand mij helpen?groetjes,Kim
Ideeën Reacties: 4 8-6-2009 15:56:42

nancy
getuige geschenk
hey hey voor de getuige hebben we voor elk een grote mand voorzien met 1.5 kg merci chocolade en een fles wijn, we willen op die fles zelf een eticket op zetten met een grappige tekst ofzo naar de getuige gericht heeft iemand leuke ideetjes????groetj...
Ideeën Reacties: 4 7-6-2009 21:35:59

nancy
openingstekst voor gasten boek
hallo, wij hebben op het feest ook een gastenboek voorzien, dit lijkt me wel leuk voor naderhand eens te lezen, maar ik wou graag een openingstekst er in willen zetten heeft iemand een speciaal ideetje of een leuke tekst????groetjes
Ideeën Reacties: 2 7-6-2009 21:33:41

marian
tafelplaats
hallo, op 17 juli is 'onze' dag.Momenteel denk ik mij te pletter over een leuke,maar duidelijke manier om de genodigden hun plaatsje aan tafel te helpen zoeken.Alle ideeën zijn van harte welkom!maya
Ideeën Reacties: 4 6-6-2009 11:41:40

Isabel
Vierkante witte kaarsen (Roeselare)
HalloBen hier nog eens met een vraagje...Ik heb witte staanders gehuurd voor in de kerk ipv bloemen. Het zijn witte blokken van ongeveer 1meter hoogDaarop moet een vierkante kaars met 4 lonten en dan gaat daarrond een krans met op de hoekjes een roos...
Ideeën Reacties: 4 5-6-2009 12:24:46

Isabel
rode loper Roeselare - West-Vlaanderen
Hey bruidjesik begin al weer wat verder te plannen wat ons huwelijk aangaat.Ik zou graag een rode loper hebben aan ons huis. Ik vind die via de ceremoniemeesters nogal duur en dacht dat ik er misschien zelf goedkoper zou aangeraken...Heeft iemand een...
Ideeën Reacties: 1 5-6-2009 12:20:10

evelien
idee tafels
Dag trouwertjes!Wij trouwen op 4september 2009!Nu zit ik wat te denken aan toffe ideetjes om aan tafel te gaan!Ik dacht aan grote foto's van ons om op tafel te plaatsen en kleintjes te geven bij het binnenkomen.. In welk houdertje zou ik dat kunnen p...
Ideeën Reacties: 1 5-6-2009 12:19:19

Peter
Tafelversiering
Wij hebben tafelversiering over: houders om menukaarten in te zetten en witte gevlochten houten bollen om pipetjes (voor bloemetjes) in te steken. Foto's kunnen gemaild worden.
Ideeën Reacties: 4 4-6-2009 13:30:34

Sylvia
creativelingen
Hallo, Ik ben op zoek naar iemand die wat ervaring heeft in het werken met 'eyelets'. Graag wil ik op onze trouwdag de genodigden een kaartje geven als bedankje, en daar wil ik iets aan hangen, dus had ik gedacht het gaatje af te werken met eyelets. ...
Ideeën Reacties: 4 3-6-2009 21:39:38

lies
rozenblaadjes
hey,weet er iemand waar je valse rozenblaadjes kan kopen? (liefts niet via internet want we hebben ze al binnen 3 weken nodig)groetjes,lies (20.06)
Ideeën Reacties: 7 1-6-2009 21:04:16

Karmen
Overnachten of Naar Huis?
Hallo allemaal,Ik vroeg me af wat jullie na het feest doen. Blijven jullie overnachten in (de buurt van) de feestzaal? Gaan jullie nog naar huis? & hoe? Zelf rijden, laten rijden, taxi? Ik heb er eigenlijk geen idee van wat het meest praktich is!...
Ideeën Reacties: 9 1-6-2009 15:25:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...