Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Stefanie
1ste pas gehad!
Vanmiddag 1ste pas gehad en mijn kleed (een Linea Raffaelli) zat bijna perfect! Nog twee kleine aanpassingen, 14 augustus mag ik terug, normaal het dan goed zijn en mag ik het zelfs al meenemen naar huis! Ik ben nog steeds overdonderd als ik mijn kle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 26-6-2010 17:20:11

bianca
laatste pas gehad
hey mede  bruidjes         gisteren laatste pas gehad het zat fantastisch :d , weer nog een beetje te groot maar het trok er goed op ben er content mee amai een heel pak van mijn hart, hopelijk vind mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 26-6-2010 12:20:48

Debra
Trouwjurk te koop maat 36, niet gedragen
Hallo Bruidjes,   Ik verkoop mijn trouwjurk aangezien ik een andere gevonden heb Ik kan hier geen foto's plaatsen, dus stuur me maar een mailtje op debra_david@hotmail.com Ik ben 160 cm groot en weeg 60kg, de jurk is maat 36 en had er graag nog...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 26-6-2010 12:15:18

bianca
laatste pas
hey medebruidjes   vandaag mijn laatste pas gehad se het zat schitterend weer een beetje te. groot maar dat is goed e alle voor mij toch :d nu is het aftellen se vrijdag avond gaan halen dan een vrijgezellen bbqtje en dan is het zo ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-6-2010 22:21:34

Ellen
trouwjurk en schoenen te koop
Dag toekomstige bruidjes   Ik ben nu een maandje getrouwd en het wordt tijd om wat trouwspulletjes weg te doen en te gaan denken aan babyspulletjes... Daarom verkoop ik mijn trouwkleed van 'la sposa' maat 36/38 en mijn trouwschoenen maat 39,5....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-6-2010 13:00:58

katty
kleedje
Vandaag mijn eerste pas, ik kijk er zo naar uit het is sinds oktober dat ik mijn kleedje nog gezien heb !! ik wou dit gewoon ff delen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-6-2010 12:27:25

Joske
Astrids bruidsmode
Hey, kent iemand van jullie de winkel Astrids Bruidsmode ( is in Noord-Nederland) en wat zijn jullie ervaringen met deze winkel ? Openingsuren zou ik ook graag weten want zijn nergens terug te vinden op hun site.   Bedankt    ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-6-2010 9:37:45

katrien
Linea Raffaelli
HEY,   Ik heb een kleed van LR , B10 SET 21 Nu ben ik benieuwd wie nog een kleed van dit merk heeft of gehad heeft ;-) Eventueel foto's :-)   Heb ook nog een vraagje, Voor het engelse gezegde,heb ik alles. Buiten iets voor geleend n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 23-6-2010 19:14:14

Wendy
kleuren kleding (advies gevraagd)
http://www.supersizefashion.nl/trouwjurken/groene-trouwjurk-maten-44-tot.html   Zou dit staan bij de kleren van mijn toekomstige (hij trouwt in het wit met een zwart hemd zoiets gelijk bij de mafia ) Weten jullie welke kleuren ik nog kan dra...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 23-6-2010 18:41:29

Wendy
winterse gala/cocktail-jurk
Weet er iemand waar ik een goedkope winterse galajurk/cocktailjurk kan kopen (liefst regio Antwerpen). Ben 1m55 en weeg rond de 90-95kg (kom van 142kg) Ik heb nogal hard last van "zwembandjes" (niet dat mij dat uitmaakt maar goed). Iemand die dit ook...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 22-6-2010 22:13:17

laurien
trouwkapsel bij rembo styling light
Hey bruidjes   Binnen 2 weekjes moet ik mijn trouwkapsel uitproberen, maar 'k weet nog niet zo goed wat ik ermee zal doen...Iemand ook het jurk Light van Rembo Styling? Mijn haar is vrij lang en het zal waarschijnlijk wel eens tuk opgestoken w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-6-2010 21:14:45

ellen
trouwkleed dilemma
Ondanks wij pas binnen een jaartje trouwen, ben ik al eens gaan kijken voor mijn trouwkleed. Dit omdat er grote korting was vanwege verbouwingen en alles weg moet, goed meegenomen dus! Had niet gedacht dat ik al iets ging vinden, maar heb er drie gep...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 22-6-2010 14:32:58

Dorien
lintjes om sleep omhoog te heffen bij openingsdans
Hey bruidjes,   Mijn kleed heeft een sleep die bij onze openingsdans ZEKER omhoog moet. We hebben een choreo in elkaar laten steken op hungry eyes. In de bruidswinkel hebben ze er twee lintjes ingemaakt die je aan elkaar moet vastknopen zodat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-6-2010 11:33:01

Valérie
Bruidsboetiek Alliance in Tongeren
Dag allemaal,   Even laten weten dat bruidsboetiek Alliance in Tongeren ontzettend sympathiek is! Ikzelf heb mijn kleed hier niet gekocht, en ben in de problemen geraakt met de winkel waar ik het mijn gekocht heb. Mama heeft haar kleed wel in ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-6-2010 21:27:50

vicky
sleep opsteken
Nu heb ik de volgende vraag. Hoe steken jullie je sleep tijdens het dansen omhoog. Ik denk dat de mijne te kort is om het zelf vast te houden. Aan mijn jurk is niets voorzien om hem omhoog te steken. Alvast bedankt voor je hulp
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-6-2010 18:49:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info