Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Maria
kasteel van Brasschaat
hallo,heeft iemand al eens een trouwfeest op het kasttel van brasschaat meegemaakt? Wij gaan hier zaterdag kijken en zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen Maria
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-6-2009 14:32:20

Sylvie
Huisje met ruimte voor een feest
Wij zijn op zoek naar een huisje met een tuin waar we ons eigen trouwfeest kunnen organiseren. Dus zonder traiteur ofzo. Kan iemand ons helpen? Regio Brugge
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 17-6-2009 12:33:33

Lynn
feestzaal
Hey allemaal,mijn vriend & ik trouwen volgend jaar in begin juli. Op dit moment zijn we volop op zoek naar de feestzaal. Wijzelf wonen nu samen in Geraardsbergen, maar omdat ik afkomstig ben van Galmaarden zal de viering wss daar doorgaan. Mijn v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 17-6-2009 9:40:41

veerle
Zaal "Hof Ten Steen"
Op aanraden van jullie op dit forum zijn wij gaan kijken naar feestzaal Hof Ten Steen. Super mooi!!! We zijn er helemaal weg van!!! Alleen werken zij met externe cateraars, wat het wel wat duurder maakt... Het ligt dus net iets boven ons budegt. We h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-6-2009 22:13:01

Sara
Kasteel de Rozerie - Aalst
Hallo,Tom en ik trouwen op 1 augustus in de Rozerie in Aalst. Ik kijk er echt naar uit.Ik maak me enkel wat zorgen over het feit dat je voor het dansfeest naar beneden moet.Ik vrees dat dat de aanzet gaat zijn voor veel mensen om naar huis te gaan.En...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 16-6-2009 14:47:51

Valerie
Zalen zonder bediening-Gent, Brugge,Leuven, Aalst, Brussel
Wij zijn op zoek naar een zaal zonder catering, wel bar aanwezig, keuken is niet nodig. In de grote steden. Liefst Gent.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-6-2009 12:43:24

martine
huwelijk
We zijn opzoek naar een feestzaal, voor het huwelijk van mijn dochter en vriend, aan een redelijke prijs tussen Berchem en Turnhout voor in de periode augustus -september 2010.Wie kan ons een goede gelegenheid voorstellenmvg. martine
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-6-2009 10:57:48

sofie
Den Lavaar
hey, vanavond moeten we naar de eerste zaal gaan kijken, nl den lavaar in Heusden-zolder!! Ik vind het een prachtige zaal, nu nog hopen dat de prijzen wat meevallen.Heeft iemand ervaring met deze zaal??Weet anders nog iemand een mooie zaal in de buur...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 16-6-2009 9:40:56

Roel
kasteel van moerkerke
hey wij zouden volgend jaar begin juli trouwen. we hebben de voorbije weken al enkele zalen bezocht. Voorlopig zou onze voorkeur uitgaan naar het kasteel van moerkerke. Op forum al enkele goede commentaren gelezen. Kan iemand de goede commentaar beve...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-6-2009 23:04:23

Kim
feest braemhof
Hallo, Zijn er mensen die zelf gehuwd zijn (of dit van plan zijn) of eventueel al een feest hebben meegemaakt in het Braemhof? Wij stellen ons wat vragen bij het dansfeest, daar er een geluidsbegrenzer is van 90 dec. Gaat dit wel voldoende ambiance g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-6-2009 18:18:01

Vanessa
delen van een spiegeltent als feestzaal
Hey allemaal,Onze trouwdatum ligt helemaal nog niet vast maar wij hebben het idee om in een spiegeltent te trouwen. Dit echter wat duur om alleen te betalen maar zo'n tent huur je meestal voor meerder dagen aan dezelfde prijs. Zijn er mensen uit de o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-6-2009 17:17:03

Sylvie
Zaal gezocht
Hallo iedereen,Wij zijn nog op zoek naar een zaaltje in of rond Antwerpen. Het liefst een soort van parochiezaaltje dat we zelf nog kunnen inkleden en waar we zelf drank kunnen voorzien. Het hoeft zeker niet groot te zijn; het is enkel een dansfeest ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-6-2009 23:19:25

sandra
Super feestzaal
Hallo, iedereenOns trouwfeest zit er op , en het was super. Vooral onze feestzaal was de beste keuze ooit , dus de mensen die nog geen zaal gevonden ik kan de gastromik (ligt tegen St-truiden)zeker aanraden.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-6-2009 22:04:45

Milena
Vijverhof te Wevelgem
Joepie, de beslissing is gevallen. We hebben onze zaal vastgelegd voor september volgend jaar. Het is het Vijverhof geworden, zaal Elzenbrouck. Bedankt voor alle hulp en reacties!Milena
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-6-2009 15:02:40

liselotte
het godshuis sint-laureins
Beste bruidjes,Wie van jullie heeft ervaring met het godshuis in st laureins. Hoe is het eten? Heb al gehoord dat ze vaag doen over de prijs.Alles wat je maar weet!Groetjes,Liselotte
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 12-6-2009 20:59:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info