Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

KIRSTEN
TROUWKLEED TE KOOP MERK: FARAGE
Hallo allemaal   Ik ben 21 mei getrouwd en na lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn trouwkleed te verkopen.  Merk: Faragé Maat: 38/40 Kleur: goudkleurig   Het is een prachtig kleed uit zijde, afgewerkt met bloemen e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-6-2010 14:08:10

Astrid
Nog superlang wachten voor eerste pas...
Hey,   Pff ik ben zo jaloers als ik toekomstige bruidjes hoor spreken over hun eerste pas. De mijne zal pas op 16 augustus vertrekken vanuit Barcelona en dus ten vroegste op 20 augustus in Moderna (Schepdaal) toekomen...  Achja... De mens...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-6-2010 14:01:45

Kathleen
Eerste pas gehad
Hoi mede bruidjes,   Ik heb zaterdag mijn eerste pas gehad. Een maand vroeger dan voorzien. Vrijdag belde de mevrouw van de bruidswinkel dat het kleedje er al was. Het zat nu al bijna perfect. Het was alleen wat te lang en de top zat vrij s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-6-2010 13:01:07

Lien
bruidsjurk Nicole
Hey meiden,   heeft iemand een idee in welke prijscategorie de jurken van "Nicole" liggen? Ik heb er al een aantal gezien op hun website, maar heb er geen idee van in welke prijsklasse ze liggen. Ze zien er nogal  duur uit! Kan iemand mij h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-6-2010 20:43:51

Laura
Verkoop bruidsjurk een succes?
Hallo iedereen!   Ik ben momenteel bezig met het uitwerken van een budget voor mijn bruidsjurk. Ik zou de jurk achteraf verkopen en zou er daarom een paar honderd euro extra aan willen/kunnen geven, in de hoop die via de verkoop weer te recupere...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-6-2010 16:26:10

eline
Verkoop trouwkleed Cymbeline
Dag bruidjes, onze mooie dag is reeds een maandje voorbij. Ik was gisteren mijn kleed gaan halen naar de nieuwkuis, maar kwam tot het besluit dat ik dit nu maar in de kast ga hangen (zelfs bij mijn ouders, wegens gebrek aan plaats in mijn kast). Daar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-6-2010 15:44:06

marta
pronovias
Is er iemand die weet heeft in welke prijsklasse de trouwjurken van pronovias liggen? ik ben eens op hun site aan het neuzen, prachtjurken maar ik vrees een beetje voor de prijs..
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-6-2010 17:23:56

vanessa
te koop mooi trouwkleed in wilde zijde van pronovias
hallo, bij deze verkoop ik mijn trouwkleed het is maat 38/40 en past voor iemand met een grootte van 1.70m zo ongeveer. ik heb nog een paar foto's en geinterreseerden kunnen mij altijd mailen op vanessa.kints@telenet.be vraagpriijs is 400S...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-6-2010 17:26:26

Elke
Kleed online kopen
Beste   Heeft iemand ervaring met het kopen van een bruidsjurk op www.fashioninthebox.com?   Groeten
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-6-2010 13:05:47

Claudia
ervaringen primp piano genk
Hallo allemaal   Ik heb mijn kleed gekocht bij primo piano in Genk. Vorig jaar in september al. Toen zei de bazin me dat het er in september zou zijn. In maart had ik nog steeds niks gehoord dus heb ik zelf gebeld. Toen zei ze me dat ze geen p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 17-6-2010 12:47:17

Shari
petticoat of hoepelrok?
Hey,   momenteel twijfel ik nog of ik een onderrok zou nemen onder mijn kleed... Zo een hoepelrok vind ik best lelijk moet ik zeggen, absoluut niet flaterend en daarom zou ik misschien een petticoat willen nemen, dus zo een onderrok in tule. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-6-2010 18:07:59

Sara
Iemand op zoek naar een onderrok met hoepel?
Hallo toekomstige bruidjes,   indien er iemand op zoek is naar een onderrok met hoepel ... ik verkoop die van mij.   Hij werd eenmaal gedragen op mijn huwelijksdag en is van het merk Poirier.   Sara tomsara010809@gmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-6-2010 16:07:56

Tina
Te koop : Rood Maggie Sottero trouwkleed - Fiorenza
Hey,   't bij mij zo al 1,5 maand geleden ...   Hoewel ik het er moeilijk mee heb, denk ik dat het het beste is iemand anders de kans te geven deze prachtige jurk te dragen. 't is een echt prinsessenkleed !   Diep rood / scarlet...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-6-2010 13:22:49

saartje
te koop: trouwjurk marylise, model cello
Prachtig trouwkleed te koop 1 maal gedragen (logisch ); droogkuis; ziet eruit als nieuw merk: marylise, catalogus 2010, model cello (zie www.marylise.be) maat 38/40 Indien interesse, graag berichtje met je emailadres: dan stuur ik enkele foto's d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 16-6-2010 10:57:09

vicky
sluier of niet
Met nog 59 dagen te gaan weet ik het niet meer zo goed. Ik heb een kleed zonder sluier, maar nu hoor ik van mijn aanstaande dat hij dat eigenlijk toch wel heel leuk zou vinden als ik dit had. Nu is mijn vraag of je een sluier ook ergens kan bestellen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-6-2010 20:16:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info