Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jens
probleem bruidskindjes
hey alweer een vraagje. Trouwt iedereen met bruidskindjes? Of kan dit ook zonder? grtjs Kimberley
Voorbereiding Reacties: 8 5-3-2015 22:08:29

Ilse
Dj gezocht regio Brugge / Damme
Heyla, wij geven ons trouwfeest op 28/8. Weet iemand een goeie DJ regio Brugge/Damme? Groetjes Ilse
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 5-3-2015 17:57:43

xxx
Binnenlocatie fotoshoot omgeving Diest
hallo, Zoals de titel reeds doet vermoeden ben ik nog op zoek naar binnenlocaties om een fotoshoot te doen voor ons huwelijk in het geval dat het slecht weer gaat zijn op onze trouwdag. Ons burgerlijk en kerkelijk huwelijk heeft plaats in Diest en o...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 5-3-2015 16:54:12

Elien
Overnachting gasten
Hoi bruidjes, Ik heb een praktisch "probleem". Ik woon zelf op 40 min rijden van mijn geboortedorp waar mijn familie en een groot deel van mijn vrienden nog wonen. Ik heb al een zaal gevonden waar we eventueel met z'n allen kunnen blijven slapen (of...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-3-2015 14:15:38

Elien
Overnachting gasten
Hoi bruidjes, Ik heb een praktisch "probleem". Ik woon zelf op 40 min rijden van mijn geboortedorp waar mijn familie en een groot deel van mijn vrienden nog wonen. Ik heb al een zaal gevonden waar we eventueel met z'n allen kunnen blijven slapen (of...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-3-2015 14:15:37

myriam
fotoreportage speciale locatie
bestekes,wij trouwen in september 2016, weet dat dit nog een tijdje is maar we moeten er snel bijzijn. we zijn op zoek naar toffe, speciale locaties. (oude leegstaande gebouwen, fabrieken,....) . Heb al aantal zaken opgezocht maar vel...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 5-3-2015 14:11:21

Caroline
Feestzaal
Hallo, wij zijn op zoek naar een feestzaal. Maximum 30minuten rijden vanaf Denderleeuw. Iemand goeie ervaringen of tips?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-3-2015 13:18:56

Evy
Fotolocatie omgeving Brasschaat
Lieve bruidjes, Het begint stilaan te korten voor ons... Wij zijn op zoek naar een toffe fotolocatie in Braschaat. Maar iets helemaal anders dan afgelekte tuinen zoals kasteelpark en peerdsbos. Iemand leuke suggesties? Groetjes!
Locaties - Fotografie Reacties: 0 5-3-2015 12:08:43

Dunia
Sleutels gezocht...
Hallo iedereen, ik ben op zoek een 60-tal sleutels... Heeft iemand tips waar ik dit zou kunnen vinden? Alvast bedankt, groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 5-3-2015 11:26:09

Jolien
Bruidsschoenen te koop: nieuw, maat 37 (4)
Jammer genoeg moet ik mijn bruidsschoenen van Elsa Coloured Shoes verkopen. Ik heb deze besteld online en ze zijn net te groot. Hieronder de link naar foto's van het model. De schoenen die ik verkoop hebben een roze zool. http://www.elsacol...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 4-3-2015 20:27:37

Brenda
Binnenlocatie fotoshoot omgeving Mechelen
hallo, Zoals de titel reeds doet vermoeden ben ik nog op zoek naar binnenlocaties om een fotoshoot te doen voor ons huwelijk in het geval dat het slecht weer gaat zijn op onze trouwdag.. Ik weet al wel dat je de wintertuin hebt in Onze Lieve Vrouw-...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 4-3-2015 19:28:05

Casper
Locatie gezocht regio Leuven of...
Beste mensen,  Mijn vriendin en ik zouden trouwen in September van 2016.We zijn momenteel druk aan het zoeken achter een zaal waar we graag zouden trouwen. Wij wonen zelf in Herent bij Leuven, maar mijn toekomstige vrouw is van Roeselare afkomst...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-3-2015 19:13:12

van den bogaert
Gezocht!! Wie kan me helpen :-)
Hoi iedereen! Ik heb deze jurk gevonden op Pinterest! Ik was op slag verliefd! Maar iemand enig idee welk merk dit is? Of welk merk zo'n type jurken heeft? Jullie zouden me er enorm mee helpen :-) Bedankt alvast!! https://www.pinterest.com/pin/...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-3-2015 17:43:06

Justine
Kapper en visagiste gezocht! Regio Aalst
Dag iedereen, ik trouw op 10 november 2015 en ben nog op zoek naar een kapster die aan huis komt en tevens de make-up kan doen. Kan iemand mij iets aanbevelen? Alvast hartelijk dank!
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 4-3-2015 16:24:59

Justine
Kapper en visagiste gezocht! Regio Aalst
Dag iedereen, ik trouw op 10 november 2015 en ben nog op zoek naar een kapster die aan huis komt en tevens de make-up kan doen. Kan iemand mij iets aanbevelen? Alvast hartelijk dank!
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 4-3-2015 16:24:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...